Gå til innhold

Tror dere dette er et unntakstilfelle, eller noe som gjelder generelt i miljøet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig i en del moskeer. Men det er ikke ett miljø, det er mange. Enorm forskjell basert på hvilken etnisitet som dominerer, og lite til felles i kultur mellom f.eks bosniere og somaliere.

Anonymkode: 9fa21...26d

Skrevet

Dette er nok ganske generelt standard ja dessverre 

Anonymkode: 65381...c16

Skrevet

Jeg kjenner jeg frysninger nedover ryggen, men dette er jo ikke så ulikt det den nå inflytelserike Fahad Qureshi har snakket om i mange mange år.....og nå har han en fin klam hånd over SV. 

Skrevet

Altså jeg kunne hatt lyst til å pisket den imamen i noen dager til han 'likte' det. 😡 

Og her i Norge vurderer forskere å inkludere imamer som godkjente familierådgivere. Almir skriver ganske så nøytralt om dette her: https://www.forskersonen.no/fafo-familie-islam/bor-imamer-bli-familieradgivere/2546315

I tillegg har du imamer som driver 'hallik'-virksomhet.....eller nei tidsbegrenstet ekteskp kaller de det....hun får penger og han får ei 'kone' for noen timer, dager eller uker. 

Det hadde vært artig å se reaksjoen til norske myndigheter om det var en norsk predikant i en kristen menighet som sa at mannen kunne slå sin kone....poff...der var all støtte borte. 

Skrevet

Det er nok desverre ofte sånn det er, synet på kvinner er helt forkastelig. Ikke rart at de med islamsk kultur og religion topper voldstatistikker,

Dette sier jo sitt Imamen menar att det dessutom finns kvinnor som gillar att vara i våldsamma relationer. Som väljer att stanna även när omgivningen uppmanar dem att lämna.

– Hon säger: ”Nej, jag gillar det så här. Jag känner att jag vill ha någon som är starkare än mig”, säger Saleh Abouelenen.

Anonymkode: b3fb4...2c4

Skrevet
TheWitch skrev (9 timer siden):

Altså jeg kunne hatt lyst til å pisket den imamen i noen dager til han 'likte' det. 😡 

Og her i Norge vurderer forskere å inkludere imamer som godkjente familierådgivere. Almir skriver ganske så nøytralt om dette her: https://www.forskersonen.no/fafo-familie-islam/bor-imamer-bli-familieradgivere/2546315

I tillegg har du imamer som driver 'hallik'-virksomhet.....eller nei tidsbegrenstet ekteskp kaller de det....hun får penger og han får ei 'kone' for noen timer, dager eller uker. 

Det hadde vært artig å se reaksjoen til norske myndigheter om det var en norsk predikant i en kristen menighet som sa at mannen kunne slå sin kone....poff...der var all støtte borte. 

😳 

Trodde aldri jeg skulle si at Siv Jensen var inne på noe med snikislamisering, men det må vel beste beskrivelse av noe slikt. 

Anonymkode: aa5bb...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...