Anonym bruker Skrevet 1. oktober #2 Skrevet 1. oktober Ja, småhandler hele året når jeg kommer over små tilbud Anonymkode: fd95b...356
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #3 Skrevet 1. oktober Ja, begynte i dag og er ferdig med den til hun på på vgs. To igjen 😉 Anonymkode: 6e945...295
amandine Skrevet 1. oktober #4 Skrevet 1. oktober Ja, en av tre pluss til en kompis er unnagjort. Dvs den unge herre på 23 har jeg kjøpt en lego formel1-bil til, han pleier å se Formel1 med bestekompisen sin, så jeg har kjøpt til dem begge og skal dele opp hver i 24 pakker. Godt fornøyd med meg selv.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #5 Skrevet 1. oktober Noe er innkjøpt, men langt fra alt. Nøtteliten må samle nøttene og se hva hun har, men det skjer først i november. Jeg kjører godteri på ukedager og litt større ting i helgen og på lillejulaften og julaften. Men alt henges opp på de broderte kalenderne. De er kjempefine! Anonymkode: f7cbc...a88
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #6 Skrevet 1. oktober Nei, det er altfor tidlig. Det gjøres siste lørdag før 1.desember. Anonymkode: d3117...295
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #7 Skrevet 1. oktober Her planlegges det aktiviteter til kalenderen. Så blir der nok noen gaver også Anonymkode: f066b...3ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #8 Skrevet 1. oktober Her får de ikke gavekalender. Tull å skjemme barna så bort. Anonymkode: 49370...bd4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober #9 Skrevet 2. oktober Anonym bruker skrev (På 2.10.2025 den 0.20): Her får de ikke gavekalender. Tull å skjemme barna så bort. Anonymkode: 49370...bd4 Skjerp deg. Gavekalender her i alle år. Tyggispakke, en twist, pepperkakebaking, en filmkveld m/smågodt på en helt tirsdag, juleverksted, et Donaldblad. hvis det er å være bortskjemt, ja da skjemmer jeg bort mine og er stolt av det! Anonymkode: f8129...b6c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober #10 Skrevet 3. oktober Anonym bruker skrev (På 2.10.2025 den 0.20): Her får de ikke gavekalender. Tull å skjemme barna så bort. Anonymkode: 49370...bd4 Jeg elsker å skjemme bort barna mine! Gleden de viser ved å få små gaver er den største gaven jeg kan få. Og ja, jeg er i god gang med kalender til barna, mamma, mannen min og en venninne. Anonymkode: 1306c...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå