Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:20 #1 Skrevet onsdag kl 09:20 Har noen tips til hyggelige steder/hoteller/resort i Sør-Europa hvor de er vant til å ha gjester i juleuka, altså både julaften og romjulen? (ikke Gran Canaria, der har vi vært). Anonymkode: c55f0...bdd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:14 #2 Skrevet onsdag kl 10:14 Du nevner syden, så vil du vel gjerne ha varme? Da blir det jo Kanariøyene da, det er ikke spesielt varmt i Italia eller fastlandsspania rundt juletider. Hva med Lanzarote eller Tenerife da, siden du ikke vil til Gran Canaria? Anonymkode: ded99...40f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:30 #3 Skrevet onsdag kl 10:30 Ja, litt varme er aktuelt, så Nord-Italia ol. utgår 😅 Algarve kysten, Costa del sol, Madeira, Kypros for eksempel? Gjerne tips til steder folk faktisk har vært i Anonymkode: c55f0...bdd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:08 #4 Skrevet onsdag kl 14:08 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, litt varme er aktuelt, så Nord-Italia ol. utgår 😅 Algarve kysten, Costa del sol, Madeira, Kypros for eksempel? Gjerne tips til steder folk faktisk har vært i Anonymkode: c55f0...bdd Thailand! Helt supert å feire jul der. Anonymkode: 144a7...7e8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:39 #5 Skrevet onsdag kl 14:39 Thailand er litt langt unna, må bli Dubai i så fall, kortere flytid … men tenker i utgangspunktet Middelhavsområdet Anonymkode: c55f0...bdd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:32 #6 Skrevet onsdag kl 17:32 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Thailand er litt langt unna, må bli Dubai i så fall, kortere flytid … men tenker i utgangspunktet Middelhavsområdet Anonymkode: c55f0...bdd Nå er Dubai utelukket som ferieland uansett for min del, men jeg ville aldri feiret jul i et strengt muslimsk land.... Har ikke feiret jul der, men vært i området rundt Marbella om vinteren og jeg synes det er helt topp. For oss er 17 grader shorts og genservær, men vi møter fastboende i kåpe og skjerf 😅 Anonymkode: 20f66...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå