Anonym bruker Skrevet 30. september #1 Skrevet 30. september Han skrev: Fuck me Anonymkode: 2b320...30e
Anonym bruker Skrevet 30. september #2 Skrevet 30. september Vent, så skal jeg se i krystallkulen min.... Anonymkode: 1dc3f...349
Anonym bruker Skrevet 30. september #3 Skrevet 30. september Ingen sammenheng? Ok. Menn er ikke kvinner, de er enkle å forstå. Hvis du bare forklarer sammenhengen så er det lett å forstå. Anonymkode: e2af8...90f
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #4 Skrevet 1. oktober "Kjøss meg i ræva"? Voksne norske menn skriver ikke sånn... Anonymkode: 8f148...e6c
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #5 Skrevet 1. oktober «Fuck me» er jo et uttrykk man bruker når man har gjort noe dumt. Eller er irritert på seg selv. »Fuck me» er jo også noe man kan si i en seksuell setting der man bare vil kjøre på. Anonymkode: 2e3ca...d55
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #6 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): «Fuck me» er jo et uttrykk man bruker når man har gjort noe dumt. Eller er irritert på seg selv. »Fuck me» er jo også noe man kan si i en seksuell setting der man bare vil kjøre på. Anonymkode: 2e3ca...d55 Takk for svar Begge deler passer inn. Hvorfor han sa det. Anonymkode: 2b320...30e
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #7 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (4 timer siden): Takk for svar Begge deler passer inn. Hvorfor han sa det. Anonymkode: 2b320...30e Vent litt så skal jeg ringe han å spørre 😜 Anonymkode: 5fdd2...2e4
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #8 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vent litt så skal jeg ringe han å spørre 😜 Anonymkode: 5fdd2...2e4 Ja. Kan du? Haha Anonymkode: 2b320...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå