Anonym bruker Skrevet 30. september #1 Skrevet 30. september Har datet en ca 1,5 mnd. Det gikk i begynnelsen veldig bra og mye spenning. Vi var etterhvert mer intime og overnattet. Etterhvert ble han mer og mer stille, spurte da om det var noe og han skrev han ikke helt visste hva hodet ville. Han var i en emosjonell ubalanse visst nok det siste året og slutt med eksen for 3-4 mnd siden. Jeg skrev da at vi bare kunne kutte og gå videre, men han ville ha fokus på meg. Så han ba meg på kino imorgen men jeg kjenner det går såå trådt at jeg vurderer om jeg orker 😏 Han har sendt ca én snap daglig kontra tidligere. Om jeg gjør noe er det aldri "kos deg" ha en fin dag som flere andre sier, som han også burde gjort. Han bestillte billetter og alt men jeg kjenner på magefølelsen at dette ikke blir min greie. Hva gjør jeg ? Anonymkode: f666b...280
Anonym bruker Skrevet 30. september #2 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Har datet en ca 1,5 mnd. Det gikk i begynnelsen veldig bra og mye spenning. Vi var etterhvert mer intime og overnattet. Etterhvert ble han mer og mer stille, spurte da om det var noe og han skrev han ikke helt visste hva hodet ville. Han var i en emosjonell ubalanse visst nok det siste året og slutt med eksen for 3-4 mnd siden. Jeg skrev da at vi bare kunne kutte og gå videre, men han ville ha fokus på meg. Så han ba meg på kino imorgen men jeg kjenner det går såå trådt at jeg vurderer om jeg orker 😏 Han har sendt ca én snap daglig kontra tidligere. Om jeg gjør noe er det aldri "kos deg" ha en fin dag som flere andre sier, som han også burde gjort. Han bestillte billetter og alt men jeg kjenner på magefølelsen at dette ikke blir min greie. Hva gjør jeg ? Anonymkode: f666b...280 Det siste der bør du i hvert fall ikke bry deg om. Gi ham en sjanse. Anonymkode: dea51...96b
Anonym bruker Skrevet 30. september #3 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det siste der bør du i hvert fall ikke bry deg om. Gi ham en sjanse. Anonymkode: dea51...96b Jeg spurte for 3 t siden om han var klar imorgen, ikke fått svar. Han har tidligere sagt han ikke helt vet hva han vil og føler for meg. Føler det er så bortkastet 😏 Anonymkode: f666b...280
Anonym bruker Skrevet 30. september #4 Skrevet 30. september Er man ikke litt mer på og interessert i hva den andre bedriver dagen med da? Han sender kun noe som omhandler han. Anonymkode: f666b...280
Anonym bruker Skrevet 30. september #5 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg spurte for 3 t siden om han var klar imorgen, ikke fått svar. Han har tidligere sagt han ikke helt vet hva han vil og føler for meg. Føler det er så bortkastet 😏 Anonymkode: f666b...280 Gi ham en sjanse. Ikke mas. Anonymkode: dea51...96b
Anonym bruker Skrevet 30. september #6 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er man ikke litt mer på og interessert i hva den andre bedriver dagen med da? Han sender kun noe som omhandler han. Anonymkode: f666b...280 Du virker slitsom... Anonymkode: dea51...96b
Anonym bruker Skrevet 30. september #7 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du virker slitsom... Anonymkode: dea51...96b Er mer det at han ikke helt vet han vil. Er man interessert så gir man også mer. Anonymkode: f666b...280
Anonym bruker Skrevet 30. september #8 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Er mer det at han ikke helt vet han vil. Er man interessert så gir man også mer. Anonymkode: f666b...280 Spiller det noen rolle hva vi andre skriver her? Du spør om råd, men du hører jo ikke. Er ikke akkurat et nytt fenomen her... Anonymkode: dea51...96b
Anonym bruker Skrevet 30. september #9 Skrevet 30. september Jeg hadde ikke brukt en kalori på en som viser så lunken interesse er det kun 3-4 mnd fra forrige kjæreste er det nesten rødt flagg i seg selv, litt avhengig om det var langvarig eller ikke Anonymkode: a1413...714
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #10 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde ikke brukt en kalori på en som viser så lunken interesse er det kun 3-4 mnd fra forrige kjæreste er det nesten rødt flagg i seg selv, litt avhengig om det var langvarig eller ikke Anonymkode: a1413...714 Vet 😵 Så spurte jeg igår om han var klar, skrev bare "Ja☺️". Ikke om jeg var klar. Han gir så lite at jeg ikke kjenner dette når riktig. Kan jeg bare si at jeg ikke føler det blir riktig likevel? Selvom han har bestilt? Anonymkode: f666b...280
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #11 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Vet 😵 Så spurte jeg igår om han var klar, skrev bare "Ja☺️". Ikke om jeg var klar. Han gir så lite at jeg ikke kjenner dette når riktig. Kan jeg bare si at jeg ikke føler det blir riktig likevel? Selvom han har bestilt? Anonymkode: f666b...280 Gud, så slitsom og trengende du virker... La han gå, han vil uansett dumpe deg etterhvert likevel. Menn orker ikke masete og trengende kvinner, spesielt ikke etter et brudd. Anonymkode: dea51...96b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #12 Skrevet 1. oktober Han der hadde jeg ikke giddet! Anonymkode: c16ec...960
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #13 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (1 time siden): Han der hadde jeg ikke giddet! Anonymkode: c16ec...960 Nei men jeg skrev en mld at jeg var itvil om jeg ville. Da ble han skuffet. Så kjipt å ta så feil, men hvorfor i alle dager gir han ikke mer av seg da. I begynnelsen av en dating må man gi av seg selv. Vise sin aler beste side for at man i det hele tatt skal bli kjent. Anonymkode: f666b...280
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #14 Skrevet 1. oktober Jeg ville ikke datet en som ikke viste interesse for meg. Men jeg forventer heller ikke å være verdens sentrum 24/7. Alle kan være opptatt, ha en dårlig dag, ha det travelt osv. Jeg har kjæreste. Noen dager har begge det travelt og da er vi knapt i kontakt i det hele tatt. Det går opp og ned. Når det passer sånn treffes vi "hele tiden". Hvis vi ikke treffes så sender vi som minimum en god-morgen og en god-natt-melding. Men jeg går ikke rundt og er usikker. Hvis jeg lurte på om han var interessert i meg ville jeg enten funnet ut av det eller bare gjort det slutt. Jeg vil heller være single enn ulykkelig i et forhold som ikke fungerer. Du kan jo bare si til ham at du føler han er litt lunken. Anonymkode: 02c48...05a
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #15 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (12 timer siden): Har datet en ca 1,5 mnd. Det gikk i begynnelsen veldig bra og mye spenning. Vi var etterhvert mer intime og overnattet. Etterhvert ble han mer og mer stille, spurte da om det var noe og han skrev han ikke helt visste hva hodet ville. Han var i en emosjonell ubalanse visst nok det siste året og slutt med eksen for 3-4 mnd siden. Jeg skrev da at vi bare kunne kutte og gå videre, men han ville ha fokus på meg. Så han ba meg på kino imorgen men jeg kjenner det går såå trådt at jeg vurderer om jeg orker 😏 Han har sendt ca én snap daglig kontra tidligere. Om jeg gjør noe er det aldri "kos deg" ha en fin dag som flere andre sier, som han også burde gjort. Han bestillte billetter og alt men jeg kjenner på magefølelsen at dette ikke blir min greie. Hva gjør jeg ? Anonymkode: f666b...280 Dra. For en fin fyr! Sier at han må ta det rolig fordi han helt nylig gikk ut av forhold. Gi han plass. Syns det er litt umodent av deg. Mannfolk tenker ikke slik som oss. Syns han gir deg mye jeg, men du er veldig utholdmodig. Ikke ta igjen på han. Gi han en sjanse. Jeg holdt på å droppe kinodaten for 19 år siden . Glad jeg dro, vært sammen siden. Anonymkode: 596b3...077
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #16 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg spurte for 3 t siden om han var klar imorgen, ikke fått svar. Han har tidligere sagt han ikke helt vet hva han vil og føler for meg. Føler det er så bortkastet 😏 Anonymkode: f666b...280 Du må roe ned. Han er sikkert opptatt! Begynner å tenke at du burde la han gå. Han trenger ikke drama. Anonymkode: 596b3...077
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #17 Skrevet 1. oktober Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei men jeg skrev en mld at jeg var itvil om jeg ville. Da ble han skuffet. Så kjipt å ta så feil, men hvorfor i alle dager gir han ikke mer av seg da. I begynnelsen av en dating må man gi av seg selv. Vise sin aler beste side for at man i det hele tatt skal bli kjent. Anonymkode: f666b...280 Selvfølgelig ble han skuffet, jeg skjønner ikke helt hvorfor du styrer sånn, han hadde jo bestilt. Det ble ikke noe kino i dag da regner jeg med? Anonymkode: 42c2b...6d6
Anonym bruker Skrevet 1. oktober #18 Skrevet 1. oktober Er han klar over at du trenger så mye og tett oppfølging? Tipper han ikke har peiling i det hele tatt, at det ikke er vondt ment men at han ikke aner at du vil han skal være påkoblet deg hele tiden. Hvis han er over 16 da. Det er jo ingen voksne menn som holder på sånn? Anonymkode: 84b66...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå