Anonym bruker Skrevet søndag kl 00:24 #26 Skrevet søndag kl 00:24 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hva mener du med det? Anonymkode: db39c...ffb Hun mener vi må tilpasse oss til at det blir vasking når det ikke er folk der. Anonymkode: d1d0b...0ee
Anonym bruker Skrevet søndag kl 01:14 #27 Skrevet søndag kl 01:14 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Hun mener vi må tilpasse oss til at det blir vasking når det ikke er folk der. Anonymkode: d1d0b...0ee Men du har vel en arbeidstid gitt av din arbeidsgiver? Skjønner godt at hun vil at det skal vaskes etter at det er stengt, nå blir det jo aldri rent. Anonymkode: db39c...ffb
Anonym bruker Skrevet søndag kl 06:53 #28 Skrevet søndag kl 06:53 Barnehager MÅ vaskes etter stengetid eller før åpningstid. Man MÅ tørrmoppe først, deretter vaske med våtmopp. Flekker MÅ det slenges litt vaskevann på litt før de vaskes over. Toaletter MÅ vaskes skikkelig, med desinfeksjon. Jeg har vasket i barnehage og har man bittelitt yrkesstolthet, så gir man barna det beste man kan av renhold. De leker jo på gulvet. De aller fleste har fast tid på å vaske. På sommeren går det ofte fortere fordi de er mye ute og spiser ofte ute, på høst og vinter er det mer søl inne. Jeg fikk betalt for 2,5 t, uansett hvor lang tid jeg brukte. På sommeren kunne jeg vaske helt rent på 1,5 t. Anonymkode: c0834...028
Anonym bruker Skrevet i går, 05:50 #29 Skrevet i går, 05:50 Anonym bruker skrev (På 5.10.2025 den 3.14): Men du har vel en arbeidstid gitt av din arbeidsgiver? Skjønner godt at hun vil at det skal vaskes etter at det er stengt, nå blir det jo aldri rent. Anonymkode: db39c...ffb Ts her, er fullstendig enig med deg. Jeg har tatt opp dette med sjefen min men hun føler jo det er meg som vasker dårlig. Det har ikke noe med mitt renhold å gjøre, iom at jeg ikke kommer til mellom beina til 120 ish mennesker. Med ett jeg gjør renholdet etter arbeidstid, når de er borte, så får jeg skryt. Anonymkode: d1d0b...0ee
Anonym bruker Skrevet i går, 05:53 #30 Skrevet i går, 05:53 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Barnehager MÅ vaskes etter stengetid eller før åpningstid. Man MÅ tørrmoppe først, deretter vaske med våtmopp. Flekker MÅ det slenges litt vaskevann på litt før de vaskes over. Toaletter MÅ vaskes skikkelig, med desinfeksjon. Jeg har vasket i barnehage og har man bittelitt yrkesstolthet, så gir man barna det beste man kan av renhold. De leker jo på gulvet. De aller fleste har fast tid på å vaske. På sommeren går det ofte fortere fordi de er mye ute og spiser ofte ute, på høst og vinter er det mer søl inne. Jeg fikk betalt for 2,5 t, uansett hvor lang tid jeg brukte. På sommeren kunne jeg vaske helt rent på 1,5 t. Anonymkode: c0834...028 Jeg vet ei kollega som vasker i barnehage, hun må ta det når de er der men de går ut når hun kommer. De sa ei gang da at det ofte ikke ble vasket med våtmopp, og da blir det ikke rent, det sier seg selv. Man burde ha et tidspunkt som er greit for alle så det kan oppleves at det blir rent. Ts Anonymkode: d1d0b...0ee
Anonym bruker Skrevet i går, 06:39 #31 Skrevet i går, 06:39 Jeg skjønner ikke helt hva avtalen er. Du har vel en avtale med din arbeidsgiver som igjen har laget avtalen med barnehagen. Når er arbeidstiden din i barnehagen? Nå skriver du at du noen ganger vasker mens barna er der og noen ganger etter stengetid, og da er alt bra Hvorfor kan du da ikke alltid vaske etter stengetid? Anonymkode: c548d...ec5
Anonym bruker Skrevet i går, 06:43 #32 Skrevet i går, 06:43 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Ts her, er fullstendig enig med deg. Jeg har tatt opp dette med sjefen min men hun føler jo det er meg som vasker dårlig. Det har ikke noe med mitt renhold å gjøre, iom at jeg ikke kommer til mellom beina til 120 ish mennesker. Med ett jeg gjør renholdet etter arbeidstid, når de er borte, så får jeg skryt. Anonymkode: d1d0b...0ee Skal du vaske mens de er der eller etter at det er stengt? Anonymkode: db39c...ffb
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #33 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (9 timer siden): Skal du vaske mens de er der eller etter at det er stengt? Anonymkode: db39c...ffb I ferien gjorde jeg det ja 🤔 Anonymkode: d1d0b...0ee
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #34 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): I ferien gjorde jeg det ja 🤔 Anonymkode: d1d0b...0ee Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet? Anonymkode: db39c...ffb
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #35 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): I ferien gjorde jeg det ja 🤔 Anonymkode: d1d0b...0ee Hvorfor klarer du ikke å svare på et enkelt spørsmål? Hva sier arbeidsavtalen din: Skal du vaske mens barnehagen er åpen, eller skal du vaske etter stengetid? Anonymkode: 8fb48...7e0
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #36 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor klarer du ikke å svare på et enkelt spørsmål? Hva sier arbeidsavtalen din: Skal du vaske mens barnehagen er åpen, eller skal du vaske etter stengetid? Anonymkode: 8fb48...7e0 Skum-leste, beklager! Men vasker når det er åpent fremover. Det er utenfor min arbeidstid å gå på ettermiddagen for å vaske. Dette er kommunalt og kan ikke endres. Da må jeg få ny jobb et annet sted om de skal endre på det. Anonymkode: d1d0b...0ee
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #37 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skum-leste, beklager! Men vasker når det er åpent fremover. Det er utenfor min arbeidstid å gå på ettermiddagen for å vaske. Dette er kommunalt og kan ikke endres. Da må jeg få ny jobb et annet sted om de skal endre på det. Anonymkode: d1d0b...0ee Ok. Da er det på tide å stå opp for deg selv. Gi tydelig beskjed til din leder at du er lei av disse endeløse klagene, og at det går hardt utover din trivsel på jobb. Be lederen være helt konkret på hva du skal gjøre annerledes for at det skal bli bra nok. Si at hvis det snart ikke blir slutt på disse klagene, så må leder være med deg på jobb, observere hvordan du arbeider og deretter være heeeelt konkret på hva du eventuelt gjør feil og hva du skal gjøre annerledes. Dette skal du ikke finne deg i. Anonymkode: 8fb48...7e0
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #38 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ok. Da er det på tide å stå opp for deg selv. Gi tydelig beskjed til din leder at du er lei av disse endeløse klagene, og at det går hardt utover din trivsel på jobb. Be lederen være helt konkret på hva du skal gjøre annerledes for at det skal bli bra nok. Si at hvis det snart ikke blir slutt på disse klagene, så må leder være med deg på jobb, observere hvordan du arbeider og deretter være heeeelt konkret på hva du eventuelt gjør feil og hva du skal gjøre annerledes. Dette skal du ikke finne deg i. Anonymkode: 8fb48...7e0 Det er akkurat det jeg vil unngå. Jeg blir stresset over å ha en sjef "hengende på tralla" mens jeg vasker. Da vil jeg flenme, bli oppdaget og glemme. Jeg må heller vaske meg ferdig, SÅ kan hun se. Enig i det. Ja det stresser meg veldig og får jeg en klage til så må sjefen nesten forstå at det er tidspunktet. At ikke hun bare kan fatte det.... 😯 Anonymkode: d1d0b...0ee
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #39 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er akkurat det jeg vil unngå. Jeg blir stresset over å ha en sjef "hengende på tralla" mens jeg vasker. Da vil jeg flenme, bli oppdaget og glemme. Jeg må heller vaske meg ferdig, SÅ kan hun se. Enig i det. Ja det stresser meg veldig og får jeg en klage til så må sjefen nesten forstå at det er tidspunktet. At ikke hun bare kan fatte det.... 😯 Anonymkode: d1d0b...0ee Skulle stå bli oppjaget og glemme. Distraherende å ha henne til å observere vaskingen min. Anonymkode: d1d0b...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå