Gå til innhold

Jeg treffer en mann innimellom

Anbefalte innlegg

Skrevet

For sex. Vi har det kjempefint sammen når vi treffes. Men han er ikke norsk. Men han sender likevel masse snapper hver dag, med tekst på sitt språk. Jeg blir så nysgjerrig. Så går på Google translate 

Da jeg var med han, så filmet han litt, og sendte meg denne snappen. Jeg åpnet snappen da jeg kom hjem.

Og oversatte det. Det sto: "savner en jente nå 😅

Hva skal jeg tenke om det?

Anonymkode: 3ff3e...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sannsynligvis fordi google ikke oversetter korrekt.

Anonymkode: 141f8...a7b

Skrevet

Da savner han deg, da? Har dere ikke noe felles språk? 

Anonymkode: b2e3b...532

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Da savner han deg, da? Har dere ikke noe felles språk? 

Anonymkode: b2e3b...532

Jeg var jo sammen med han da han sendte den. Jo. Vi snakker engelsk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

For sex. Vi har det kjempefint sammen når vi treffes. Men han er ikke norsk. Men han sender likevel masse snapper hver dag, med tekst på sitt språk. Jeg blir så nysgjerrig. Så går på Google translate 

Da jeg var med han, så filmet han litt, og sendte meg denne snappen. Jeg åpnet snappen da jeg kom hjem.

Prøv å få en KI-tjeneste til å oversette, chat gpt eller copilot. 

Anonymkode: 3a5ee...569

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Helt ærlig så skrev han: "savner bare vin og en jente 😅😅

Og den sendte han på sitt språk til meg mens vi har sammen. Så den snappen sendte han nok til mange. 

Hi

Skrevet

Det driter jeg i. 

Anonymkode: 3afa7...1ee

Skrevet

Norske kvinner som roter borte i utlendinger har jeg usedvanlig lite respekt for kjenner jeg... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg tenker at du bare er sex for han.. og at han har sex med andre på samme måte.. håper dere bruker kondom..

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at du bare er sex for han.. og at han har sex med andre på samme måte.. håper dere bruker kondom..

Jeg og. Også gikk han utifra at jeg ikke forstår det han skriver uansett. HI 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Norske kvinner som roter borte i utlendinger har jeg usedvanlig lite respekt for kjenner jeg... 

Hvorfor? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor det?  Jeg har både familie, kolleger og venner som er utlendinger.  Jeg lever fint med at du har usedvanlig lite respekt for meg, jeg liker å omgås hyggelige, velutdannede mennesker uansett nasjonalitet.  

Anonymkode: e8090...9e4

Skrevet

Det er det neppe noen som tar så tungt. 

Anonymkode: 0f825...0e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor? 

Det er jeg også nysgjerrig på. Jeg kan i noen tilfeller tenke at det er lite smart, men "usedvanlig lite respekt for" er å trekke det alt for langt. 

Anonymkode: 05446...53c

Skrevet

Og den sendte han på sitt språk til meg mens vi har sammen. Så den snappen sendte han nok til mange. 

Hi

Jeg holder en knapp på feil i oversettelsen, den får ikke med seg essensen, var deg og han savnet. 

Å sende den til deg, hvis det betyr det en kan tolke som, vil være en særs merkelig ting å gjøre. 

Anonymkode: 1a831...639

Skrevet

Hi

Han sendte snap på sitt språk, som du ikke skjønner, til deg mens dere var sammen? Hvorfor spurte du han ikke?

Anonymkode: 43fe5...2f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Han sendte snap på sitt språk, som du ikke skjønner, til deg mens dere var sammen? Hvorfor spurte du han ikke?

Anonymkode: 43fe5...2f6

Fordi jeg åpnet snappen da jeg kom hjem... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...