Anonym bruker Skrevet 30. september #26 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Klart du har. Du klarer ikke nyte en helt normal penis. Da er det klart at det er deg det er noe galt med. Ikke legg dette problemet over på mannen. Han nyter det, så da må du lære deg å bruke den. Eller dumpe han så han kan finne seg en annen dame som vet hvordan de skal håndtere en vanlig penis. Anonymkode: 61b64...710 Han har nok litt under snittet. Om han holder neven rundt penisen, så dekker hånden hele hans penis. Jeg har hatt sex med såpass "mange" at jeg merker forskjellen utifra det. Det handler ikke om at jeg legger skylden på han, men jeg ksn ikke jatte med og si meg enig i at jeg har løs vagina når jeg ikke har det? Er opptatt av å øvelser nedentil. Jeg har hørt motsatt, at jeg er tight nedentil. Ingenting tilsier at jeg er vid Anonymkode: 427b9...a0a
Anonym bruker Skrevet 30. september #27 Skrevet 30. september Hvis man er veldig våt for eks, så gir det mindre motstand for menn. Det kan i seg selv gi vanskeligheter med utløsning. Jeg vet ikke hvem som er videre nedentil? Aldri i mitt liv hørt det selv eller fått inntrykk av det. Ts Anonymkode: 427b9...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå