Anonym bruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Sorry om dette temaet blir feil her på forledreforum, men for meg er det en vanlig snakkis. Jeg dater en som har tidenes minste 🍆, (om det er lov å nevne.) Han er alle tiders og fin, god tone. Bra sex i så måte men merker det demper litt mtp størrelsen. Jeg har aldri vært borti lignende. Syntes dere det er viktig? Vi er i midten av 30årene. Anonymkode: 427b9...a0a
Anonym bruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Hvem du dater er helt uviktig for min del. Også hva han måtte ha for penisstørrelse. Det raker meg ikke. Anonymkode: 13a43...e41
Anonym bruker Skrevet 28. september #3 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hvem du dater er helt uviktig for min del. Også hva han måtte ha for penisstørrelse. Det raker meg ikke. Anonymkode: 13a43...e41 Tenker da den dere dater Anonymkode: 427b9...a0a
Anonym bruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Ja det er klart det betyr noe. Jeg har vært med en mann med liten penis, og det var greit nok. Også har jeg vært med en mann med ekstremt liten penis og det hadde aldri fungert. Den må ikke være svær, men den må kjennes Anonymkode: 090c0...6c1
Anonym bruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja det er klart det betyr noe. Jeg har vært med en mann med liten penis, og det var greit nok. Også har jeg vært med en mann med ekstremt liten penis og det hadde aldri fungert. Den må ikke være svær, men den må kjennes Anonymkode: 090c0...6c1 Den går to veier. Det er vel viktig for han også å føle noe. Da kan hun ikke være for vid. Det er ikke et sidespark til deg personlig eller til hi, jeg tenker generellt. Vi er forskjellige. Ikke bare der oppe men også der nede. Men det er vel ikke det vi går rundt og velger partner ut fra håper jeg. Kanskje jeg bare er heldig som aldri har opplevd det som et problem? Eller også er jeg gjennomsnittet. Aner ikke. Jeg har aldri hørt noen (i det virkelig liv) klage over det heller. Eller kommentere det på noen måte. Så så unik er jeg nok ikke. Anonymkode: 13a43...e41
Anonym bruker Skrevet 28. september #6 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Den går to veier. Det er vel viktig for han også å føle noe. Da kan hun ikke være for vid. Det er ikke et sidespark til deg personlig eller til hi, jeg tenker generellt. Vi er forskjellige. Ikke bare der oppe men også der nede. Men det er vel ikke det vi går rundt og velger partner ut fra håper jeg. Kanskje jeg bare er heldig som aldri har opplevd det som et problem? Eller også er jeg gjennomsnittet. Aner ikke. Jeg har aldri hørt noen (i det virkelig liv) klage over det heller. Eller kommentere det på noen måte. Så så unik er jeg nok ikke. Anonymkode: 13a43...e41 Ja selvsagt. Men han med veldig liten hadde 10 cm i erigert tilstand i tillegg til at den var veldig liten i omkrets, og så thigt tror jeg ikke at jeg vært noen gang. Anonymkode: 090c0...6c1
Anonym bruker Skrevet 28. september #7 Skrevet 28. september Bedre litt liten enn for stor. Hadde et forhold til en med kjempestor engang, og det var vanskelig og direkte vondt å ta imot. Ekstremt liten hadde kanskje også blitt vanskelig, jeg er nok ikke så trang selv etter fire fødsler 😅 Mannen min er innenfor normalen, men er nok på den mindre siden av normal. Det fungerer supert. Anonymkode: abda3...618
Anonym bruker Skrevet 28. september #8 Skrevet 28. september Jeg har bare hatt to faste partnere. Den ene er langt større enn snittet og den andre er nok litt mindre. Størrelsen kompliserer virkelig sexlivet med han som er veldig stor. Jeg er ofte sår og han har også mindre kontroll på hva han gjør med den. Totalen var best med han med mindre. Anonymkode: e97c6...2f9
Anonym bruker Skrevet 28. september #9 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg har bare hatt to faste partnere. Den ene er langt større enn snittet og den andre er nok litt mindre. Størrelsen kompliserer virkelig sexlivet med han som er veldig stor. Jeg er ofte sår og han har også mindre kontroll på hva han gjør med den. Totalen var best med han med mindre. Anonymkode: e97c6...2f9 Jeg har også hatt en med en lang penis. Da støter det litt vondt inni ja, men med en litt bred en liker jeg 😉 Han jeg dater har rundt 12 kanskje erigert. Ikke målt men antar rundt der. Jeg kjenner ingenting når vi har sex. Han kommer ganske lett for det, iallefall første gang. Ikke den andre gangen. Lurer på om han tenker over det selv? Anonymkode: 427b9...a0a
Anonym bruker Skrevet 28. september #10 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Den går to veier. Det er vel viktig for han også å føle noe. Da kan hun ikke være for vid. Det er ikke et sidespark til deg personlig eller til hi, jeg tenker generellt. Vi er forskjellige. Ikke bare der oppe men også der nede. Men det er vel ikke det vi går rundt og velger partner ut fra håper jeg. Kanskje jeg bare er heldig som aldri har opplevd det som et problem? Eller også er jeg gjennomsnittet. Aner ikke. Jeg har aldri hørt noen (i det virkelig liv) klage over det heller. Eller kommentere det på noen måte. Så så unik er jeg nok ikke. Anonymkode: 13a43...e41 Hehe, det er så klassisk. Når en kvinne våger seg til å innrømme at hun foretrekker en penis med litt størrelse på, så skal en krenka mann eller sekundærkrenka kvinne komme trekkende med «for vid» skjede. Kvinnen skal være fornøyd uansett, liksom, det er bare mannen som kan komme med kroppslige krav. Får hun ikke noe ut av en liten penis på åtte centimeter er det hennes egen skyld, hun er «for vid». Skjeden er elastisk. Den trekker seg sammen igjen. Selv etter en fødsel er den tilbake i normaltilstand etter noen måneder. Og uansett: hvis menn foretrekker en «trang» skjede, da kan vel kvinner fint få lov til å foretrekke en stor penis? Personlig er jeg ikke så opptatt av størrelsen, da penetrering ikke er det som gjør der store utslaget for meg seksuelt (som for kvinner flest). Men rent estetisk er det selvsagt mer forlokkende med en stor enn en liten. På samme måte som men flest synes det er mer interessant å se på et par faste, fine pupper enn et par dvaske hengepupper. Anonymkode: 5d0ec...ef9
Anonym bruker Skrevet 28. september #11 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hehe, det er så klassisk. Når en kvinne våger seg til å innrømme at hun foretrekker en penis med litt størrelse på, så skal en krenka mann eller sekundærkrenka kvinne komme trekkende med «for vid» skjede. Kvinnen skal være fornøyd uansett, liksom, det er bare mannen som kan komme med kroppslige krav. Får hun ikke noe ut av en liten penis på åtte centimeter er det hennes egen skyld, hun er «for vid». Skjeden er elastisk. Den trekker seg sammen igjen. Selv etter en fødsel er den tilbake i normaltilstand etter noen måneder. Og uansett: hvis menn foretrekker en «trang» skjede, da kan vel kvinner fint få lov til å foretrekke en stor penis? Personlig er jeg ikke så opptatt av størrelsen, da penetrering ikke er det som gjør der store utslaget for meg seksuelt (som for kvinner flest). Men rent estetisk er det selvsagt mer forlokkende med en stor enn en liten. På samme måte som men flest synes det er mer interessant å se på et par faste, fine pupper enn et par dvaske hengepupper. Anonymkode: 5d0ec...ef9 Ingen i denne tråden har innrømmet å "foretrekke en penis med litt størrelse på", utenom du. Det er innrømmet at det er å foretrekke at penisen er sånn ca gjennomsnittlig. Det er fordi folk flest er gjennomsnittlige. Men det finnes de som er utenfor normalen. Både menn og kvinner. Ingen her har fordelt noen skyld, før du gjorde det. Anonymkode: 13a43...e41
Anonym bruker Skrevet 28. september #12 Skrevet 28. september Nei, det er ikke viktig såfremt kjemi osv. stemmer. Har kun hatt sex med èn som hadde tykk og stor penis, var digg det. Men ikke avgjørende for meg. Anonymkode: 40c74...d19
Anonym bruker Skrevet 28. september #13 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Sorry om dette temaet blir feil her på forledreforum, men for meg er det en vanlig snakkis. Jeg dater en som har tidenes minste 🍆, (om det er lov å nevne.) Han er alle tiders og fin, god tone. Bra sex i så måte men merker det demper litt mtp størrelsen. Jeg har aldri vært borti lignende. Syntes dere det er viktig? Vi er i midten av 30årene. Anonymkode: 427b9...a0a Er du en sizequeen, bør du dumpe den stakkars mannen og gå videre. Han vet bedre enn noen andre at han har liten penis. Om han faktisk har det da. Kan jo være du er vid som en bøtte og må begynne å stramme og trene. Er ofte der problemet ligger. Ikke hos mannen. Anonymkode: 61b64...710
Anonym bruker Skrevet 28. september #14 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Han jeg dater har rundt 12 kanskje erigert. Ikke målt men antar rundt der. Ikke sant. Den er helt vanlig. Det ante meg. Det er du som er problemet, Hi. Du må lære deg å bruke den. Anonymkode: 61b64...710
Anonym bruker Skrevet 29. september #15 Skrevet 29. september For meg er det bedre med liten enn for stor.. Anonymkode: f8be9...e4b
Anonym bruker Skrevet 29. september #16 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (14 timer siden): Ikke sant. Den er helt vanlig. Det ante meg. Det er du som er problemet, Hi. Du må lære deg å bruke den. Anonymkode: 61b64...710 En gjennomsnittlig penis er vel 15 cm sist jeg undersøkte, så nei. Jeg er på ingen måte problemet. Om du nå tror at jeg vil ha svære peniser som er vanskelig å nå rundt og minst er 22 cm lange så tar du feil. Men 12 cm ble for smått for meg, og den var smal. Det må jo være lov å mene uten at det er ett problem? Eller uten at JEG er ett problem? Anonymkode: 090c0...6c1
Anonym bruker Skrevet 29. september #17 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): En gjennomsnittlig penis er vel 15 cm sist jeg undersøkte, så nei. Jeg er på ingen måte problemet. Om du nå tror at jeg vil ha svære peniser som er vanskelig å nå rundt og minst er 22 cm lange så tar du feil. Men 12 cm ble for smått for meg, og den var smal. Det må jo være lov å mene uten at det er ett problem? Eller uten at JEG er ett problem? Anonymkode: 090c0...6c1 Neida. Som kvinne skal du vite at om du ikke får glede av en bitteliten penis så er der DU som er problemet, det er DU som er vid (av en eller annen grunn har du en skjede som ikke virker som alle andre skjeder, altså trekker seg sammen), og du er slem og dum som ikke finner glede av en penis nesten uansett hvordan den ser ut. Anonymkode: 5d0ec...ef9
Anonym bruker Skrevet 29. september #18 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Neida. Som kvinne skal du vite at om du ikke får glede av en bitteliten penis så er der DU som er problemet, det er DU som er vid (av en eller annen grunn har du en skjede som ikke virker som alle andre skjeder, altså trekker seg sammen), og du er slem og dum som ikke finner glede av en penis nesten uansett hvordan den ser ut. Anonymkode: 5d0ec...ef9 Jaja, da får jeg leve med det 😏 Anonymkode: 090c0...6c1
Anonym bruker Skrevet 29. september #19 Skrevet 29. september For å være 100 % ærlig ..... Helt klart, ja. Ikke minst tykkelse/grovhet Anonymkode: c2959...3ee
Gladjente00 Skrevet 29. september #20 Skrevet 29. september Min mann har rundt 12-23 cm og god tykkelse og jeg er storfornøyd med den😍👌 han er flink å bruke den og for meg er den helt perfekt🥰 min eks hadde en stor penis og tykkelse og ja det gikk fint å pule men jeg slet med å få orgasmer pga str. men vi kvinner er også ulike nedentil. Både fasong, lengde og hvordan den er formet innvendig. Det handler ikke om at vi damer er for vide hvis vi ikke kjenner penisen, men at vi da er ikke en match nedentil. Noen matcher bedre enn andre
Anonym bruker Skrevet 30. september #21 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (På 28.9.2025 den 20.23): Er du en sizequeen, bør du dumpe den stakkars mannen og gå videre. Han vet bedre enn noen andre at han har liten penis. Om han faktisk har det da. Kan jo være du er vid som en bøtte og må begynne å stramme og trene. Er ofte der problemet ligger. Ikke hos mannen. Anonymkode: 61b64...710 Jeg er på ingen måte vid nei. Aldri hørt. Jeg sier ikke at små peniser er et problem men det kan være måten vi er formet på, hvem som passer sammen. Alle har ikke like god kjemi nedentil heller. Jeg trener mye styrke og bekkenmuskelen, så har ikke det problemet. Anonymkode: 427b9...a0a
Anonym bruker Skrevet 30. september #22 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er på ingen måte vid nei. Aldri hørt. Jeg sier ikke at små peniser er et problem men det kan være måten vi er formet på, hvem som passer sammen. Alle har ikke like god kjemi nedentil heller. Jeg trener mye styrke og bekkenmuskelen, så har ikke det problemet. Anonymkode: 427b9...a0a Da må du trene mer. Anonymkode: 61b64...710
Anonym bruker Skrevet 30. september #23 Skrevet 30. september Som mann synes jeg det er bra at kvinner har preferanser angående penis. Jeg tror det er riktig både når det gjelder en selv og partner. Fordi det forteller om en ærlighet rundt sin egen seksualitet. Det er bra for begge to at hun er åpen og ærlig. Ikke dermed sagt at størrelse og form på penis skal ha avgjørende betydning, men at den faktisk har større betydning enn at den bare er der. Det tror jeg menn også setter pris på, akkurat den holdningen. Og hvis en perfekt mann uheldigvis ikke har en perfekt penis, så finnes det da drøssevis med kunstige løsninger i alle størrelser, og veldig mange måter å ha sex på. Så preferanser burde ikke bety verken total kansellering, eller store problemer, om personen ellers er perfekt for deg. Å være åpen rundt preferanser, og dele dem med en partner tror jeg mange menn vil oppfatte som en tillitserklæring, så lenge forholdet er bra og ikke fylt med gjensidig tvil. De fleste menn både tåler og ønsker å høre at hun er opptatt av det, dersom det ikke blir uttrykt som en bebreidelse, men bare et ønske om å utforske og ha det bra, sammen med partner. Jeg har også mange ulike preferanser, uten at alle noen sinne er blitt innfridd, men det er alltid like deilig likevel. Anonymkode: 474c4...ad3
Anonym bruker Skrevet 30. september #24 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Da må du trene mer. Anonymkode: 61b64...710 Hvorfor ble temaet snudd til vid vagina?😅 Noe jeg ikke har? Anonymkode: 427b9...a0a
Anonym bruker Skrevet 30. september #25 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor ble temaet snudd til vid vagina?😅 Noe jeg ikke har? Anonymkode: 427b9...a0a Klart du har. Du klarer ikke nyte en helt normal penis. Da er det klart at det er deg det er noe galt med. Ikke legg dette problemet over på mannen. Han nyter det, så da må du lære deg å bruke den. Eller dumpe han så han kan finne seg en annen dame som vet hvordan de skal håndtere en vanlig penis. Anonymkode: 61b64...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå