Anonym bruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Jeg har helt plutselig fått veldig lys avføring. Kanskje det er normalt og ikke betyr noenting, men jeg har aldri hatt det før. Jeg har ingen sykdommer eller allergier og bruker ingen medisiner som kan være grunnen. Er det noen som har hatt det samme? Anonymkode: f0098...a79
Anonym bruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har helt plutselig fått veldig lys avføring. Kanskje det er normalt og ikke betyr noenting, men jeg har aldri hatt det før. Jeg har ingen sykdommer eller allergier og bruker ingen medisiner som kan være grunnen. Er det noen som har hatt det samme? Anonymkode: f0098...a79 Hvis den er veldig lys - mot hvit - kan det være noe galt med gallen. Anonymkode: 83a95...d44
Anonym bruker Skrevet 28. september #3 Skrevet 28. september Kostholdet farger avføringen, så hva du har spist påvirker den. Derfor er det gjerne helt naturlige og ufarlige ting som gir endringer. Men om avføringen går mot sort, eller mot hvit, skal man kontakte lege. Sort betyr blod i avføringen og hvit betyr galleproblemer. Anonymkode: ca1f4...3dc
Anonym bruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kostholdet farger avføringen, så hva du har spist påvirker den. Derfor er det gjerne helt naturlige og ufarlige ting som gir endringer. Men om avføringen går mot sort, eller mot hvit, skal man kontakte lege. Sort betyr blod i avføringen og hvit betyr galleproblemer. Anonymkode: ca1f4...3dc Jeg har ikke spist noe annerledes enn jeg pleier i det siste. Avføringen har alltid vært helt normal farge, men nå er den plutselig veldig lys. Ikke hvit, men så lys at det er mer beige/gul enn brun. Anonymkode: f0098...a79
Anonym bruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke spist noe annerledes enn jeg pleier i det siste. Avføringen har alltid vært helt normal farge, men nå er den plutselig veldig lys. Ikke hvit, men så lys at det er mer beige/gul enn brun. Anonymkode: f0098...a79 Om det varer mer enn en dag eller to må du kontakte lege om avføringen er "blek, leirefarget eller grå" sier Dr.Google, så jeg ville nok tatt en telefon til legen. Kanskje bør det tas noen blodprøver for sikkerhets skyld. Anonymkode: ca1f4...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå