Gå til innhold

Snart begynner jule helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Tja, jeg tror bare folk ikke kjenner seg igjen fordi de selv ikke får opp denne typen bilder på SoMe. Jeg får i hvert fall ikke det. Hvis man får mye sånt og blir (negativt) påvirket av det, er det best å logge av, som mange her anbefaler. Flere og flere forlater særlig Facebook og Instagram, så det er ikke umulig å gjøre. (Det går an å tweeke algoritmene for å få opp mer av det man liker også, men det virker dessverre som om det er mindre effektivt enn det var før.)

Anonymkode: b1ff1...973

Men er ikke det en ganske navlebeskuende tilnærming? Jeg opplever det ikke, så da er det ikke en reell utfordring? Da er det trådstarter som er problemet, må være deprimert og bør logge av. Eller den som ytret liker jeg ikke, så da vet ikke den hva den snakker om. Men så ser en på svarene at det kan virke som en selv ikke har forstått essensen i hva som er ytret i stedet. Det her er jo ikke kritikk av folk som tyvlytter på julemusikk på spotify, det er kritikk av å formidle en idealisert versjon som ikke er virkelig. 

Da plutselig er målet å konsekvent fornekte de negative effektene av idealisering og ekskludering på SoMe? 

Anonymkode: 769f6...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men er ikke det en ganske navlebeskuende tilnærming? Jeg opplever det ikke, så da er det ikke en reell utfordring? Da er det trådstarter som er problemet, må være deprimert og bør logge av. Eller den som ytret liker jeg ikke, så da vet ikke den hva den snakker om. Men så ser en på svarene at det kan virke som en selv ikke har forstått essensen i hva som er ytret i stedet. Det her er jo ikke kritikk av folk som tyvlytter på julemusikk på spotify, det er kritikk av å formidle en idealisert versjon som ikke er virkelig. 

Da plutselig er målet å konsekvent fornekte de negative effektene av idealisering og ekskludering på SoMe? 

Hadde hi orket å kegge ved link ril det Spetalen har kommet med, så kunne man selv lest det hi vil diskutere, Men når hun ikke gjør det, så blir svarene deretter,

Anonymkode: 8c74d...f9f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hadde hi orket å kegge ved link ril det Spetalen har kommet med, så kunne man selv lest det hi vil diskutere, Men når hun ikke gjør det, så blir svarene deretter,

Tidenes ansvarsfraskrivelse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Tidenes ansvarsfraskrivelse. 

Ansvarsfraskvivelse....den var god

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...