Anonym bruker Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Men i dag såg jeg plutselig en annen side av katten. Han ble litt aggressiv da jeg fikk besøk. Hoppet opp på besøket, og tok ut klørene. Tilfeldig? Anonymkode: 2b878...f31
Anonym bruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Katten liker ikke besøk kanskje. Er den vant med det? Kattene våre forsvinner som dugg for solen om vi får besøk. Anonymkode: 86ad6...98e
Anonym bruker Skrevet 28. september #3 Skrevet 28. september Katter er ganske territoriale, noen psykopatiske seriemordere i grunn, ville ikke lagt så mye i det. Anonymkode: 908ad...098
Anonym bruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Katter er ganske territoriale, noen psykopatiske seriemordere i grunn, ville ikke lagt så mye i det. Anonymkode: 908ad...098 Haha ja Anonymkode: 2b878...f31
Anonym bruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Katten liker ikke besøk kanskje. Er den vant med det? Kattene våre forsvinner som dugg for solen om vi får besøk. Anonymkode: 86ad6...98e Han er ikke så vant med det. Bare håper han fortsetter å være snill og god her hjemme 😬 Anonymkode: 2b878...f31
☆☆☆ Skrevet 28. september #6 Skrevet 28. september Besøket ditt fortjente det sikkert, pusar er alltid uskuldige i alle anklager 😂 Eg ville ikkje bekymra meg, kattar har like "satt" personlighet som voksne som folk har. Med mindre dei opplever traumatiske hendelsar som gjer dei redde.
Anonym bruker Skrevet 28. september #7 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (6 timer siden): Haha ja Anonymkode: 2b878...f31 🤭🤭 De er søte da, i hvert fall de 16 timene i døgnet de er opptatt med å sove fremfor å torturere mus for moro skyld. Men endrer den adferd tydelig, også ovenfor dere som er kjent og akseptert, kan det være tegn på at noe plager den. Da ville jeg sjekket det ut. Anonymkode: 908ad...098
Anonym bruker Skrevet 28. september #8 Skrevet 28. september Besøket ditt, liker hun/han katter? Mange katter «går etter» mennesker som ikke liker dem, nærmest for å terge. Anonymkode: 753e2...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå