Anonym bruker Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Butikker hvor du leier en stand for å selge ting eller kklær, butikken selger det mot provisjon og standleie. Tjente du noe på det, var det verdt det? Hadde du gjort det igjen? Hva fikk du solgt? Anonymkode: a44c4...9e3
Anonym bruker Skrevet 27. september #2 Skrevet 27. september Jeg har booket hylle, men ikke fått prøvd enda. De som har tipset meg skryter veldig og de kommer alltid i pluss. Du må prise deg lavt nok til at folk ønsker å betale og høyt nok til at det lønner seg for både deg og butikken. Jeg har begynt å lage et exelark der jeg kan holde oversikten frem til jeg kommer mer inn i det og får det mer automatisert. Anonymkode: 08df6...160
Anonym bruker Skrevet 27. september #3 Skrevet 27. september Har solgt på loppeliten i Bergen, der kan man selge brukte klær og leker til barn. Første gangen leide jeg hylle for klær i 3 uker og satt igjen med 6300kr etter leie og provisjon var trukket fra. Så leide jeg lekehylle 1 uke og satt igjen med 1500kr. Og nå nylig leide jeg hylle og solgte klær, 1 uke og tjente 3400kr. Det som solgte best hos meg var ull, fleece, merkeklær som Nike, regntøy, vinter/vår/høst dresser og sko/støvler Anonymkode: f4c33...e46
Anonym bruker Skrevet 27. september #4 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har booket hylle, men ikke fått prøvd enda. De som har tipset meg skryter veldig og de kommer alltid i pluss. Du må prise deg lavt nok til at folk ønsker å betale og høyt nok til at det lønner seg for både deg og butikken. Jeg har begynt å lage et exelark der jeg kan holde oversikten frem til jeg kommer mer inn i det og får det mer automatisert. Anonymkode: 08df6...160 Spennede 😊 Å sette priser er vanskelig synes jeg. Vanskelig å vite hva som er realistisk. Hi Anonymkode: a44c4...9e3
Anonym bruker Skrevet 27. september #5 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har solgt på loppeliten i Bergen, der kan man selge brukte klær og leker til barn. Første gangen leide jeg hylle for klær i 3 uker og satt igjen med 6300kr etter leie og provisjon var trukket fra. Så leide jeg lekehylle 1 uke og satt igjen med 1500kr. Og nå nylig leide jeg hylle og solgte klær, 1 uke og tjente 3400kr. Det som solgte best hos meg var ull, fleece, merkeklær som Nike, regntøy, vinter/vår/høst dresser og sko/støvler Anonymkode: f4c33...e46 Oi, over 10 000 er bra, er det ikke. Synd jeg ikke har barneklær å selge Hi Anonymkode: a44c4...9e3
Anonym bruker Skrevet 27. september #6 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Oi, over 10 000 er bra, er det ikke. Synd jeg ikke har barneklær å selge Hi Anonymkode: a44c4...9e3 Ja, jeg synes det er bra salg. Jeg priser det lavt slik jeg får solgt. Har sett litt på hva andre priser klær og mye har ganske stive priser og da får man ikke solgt. Når har jeg fått solgt det meste, var litt igjen jeg ikke fikk solgt sa det gikk i container til leger uten grenser. Så nå er boden tom for barneklær som er for liten, veldig deilig 🤩 Anonymkode: f4c33...e46
Anonym bruker Skrevet 27. september #7 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, jeg synes det er bra salg. Jeg priser det lavt slik jeg får solgt. Har sett litt på hva andre priser klær og mye har ganske stive priser og da får man ikke solgt. Når har jeg fått solgt det meste, var litt igjen jeg ikke fikk solgt sa det gikk i container til leger uten grenser. Så nå er boden tom for barneklær som er for liten, veldig deilig 🤩 Anonymkode: f4c33...e46 10 000 + , og en bod tømt for diverse hadde jeg ikke hatt noe i mot 😁 Kan du gi noen priseksempler på noe av det du fikk solgt? Hi Anonymkode: a44c4...9e3
Anonym bruker Skrevet 27. september #8 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): 10 000 + , og en bod tømt for diverse hadde jeg ikke hatt noe i mot 😁 Kan du gi noen priseksempler på noe av det du fikk solgt? Hi Anonymkode: a44c4...9e3 Vanlige gensere og bukser fra hm/cubus/kappahl og slike butikker har jeg solgt for 25-45kr, T-skjorte 15kr, ullsett 120-160kr settet. Pyjamas 40-60kr. Nike tech sett som koster rundt 1500-1700kr ny for bukse og genser solgte jeg for 450kr for settet. Nike joggebukser har jeg solgt for rundt 100kr. Vinterdresser av merke reima og Didrikson solgte jeg for 300kr stk, ny pris var rundt 1000kr og dressene var helt fine uten hull eller annen slitasje. Regntøy 200kr. Dunjakker rundt 120-140kr, vårjakker 60-70kr, høstjakker 80-90kr. Fleece bukse og genser 100kr-150kr. Hva jeg priser de kommer an på merket og slitasje. Har solgt en del ull undertøy for 20-30kr pr del som var flekker på, små hull eller godt brukt. Men alt ble solgt. Legger meg på at prisen jeg legger det ut for skal være 1/3 eller mindre av det jeg kjøpte det for selv. Så har noe kostet 1000kr så selger jeg det ikke for mer enn rundt 300kr. Kunne sikkert lagt prisen litt høyere, men siden jeg har lagt det lavt så har det blitt solgt ganske mye. Satt igjen med 10 plagg etter siste gang jeg leide hylle. Anonymkode: f4c33...e46
Anonym bruker Skrevet 28. september #9 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (9 timer siden): Vanlige gensere og bukser fra hm/cubus/kappahl og slike butikker har jeg solgt for 25-45kr, T-skjorte 15kr, ullsett 120-160kr settet. Pyjamas 40-60kr. Nike tech sett som koster rundt 1500-1700kr ny for bukse og genser solgte jeg for 450kr for settet. Nike joggebukser har jeg solgt for rundt 100kr. Vinterdresser av merke reima og Didrikson solgte jeg for 300kr stk, ny pris var rundt 1000kr og dressene var helt fine uten hull eller annen slitasje. Regntøy 200kr. Dunjakker rundt 120-140kr, vårjakker 60-70kr, høstjakker 80-90kr. Fleece bukse og genser 100kr-150kr. Hva jeg priser de kommer an på merket og slitasje. Har solgt en del ull undertøy for 20-30kr pr del som var flekker på, små hull eller godt brukt. Men alt ble solgt. Legger meg på at prisen jeg legger det ut for skal være 1/3 eller mindre av det jeg kjøpte det for selv. Så har noe kostet 1000kr så selger jeg det ikke for mer enn rundt 300kr. Kunne sikkert lagt prisen litt høyere, men siden jeg har lagt det lavt så har det blitt solgt ganske mye. Satt igjen med 10 plagg etter siste gang jeg leide hylle. Anonymkode: f4c33...e46 Tusen takk 😊 Hi Anonymkode: a44c4...9e3
Anonym bruker Skrevet 28. september #10 Skrevet 28. september Har solgt messe, både på Kirppis og ReRe. Gått mange tusen i pluss. Anonymkode: ee3a3...3b5
Anonym bruker Skrevet 28. september #11 Skrevet 28. september Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har solgt messe, både på Kirppis og ReRe. Gått mange tusen i pluss. Anonymkode: ee3a3...3b5 Hva slags ting solgte best? Hi Anonymkode: a44c4...9e3
Anonym bruker Skrevet 29. september #12 Skrevet 29. september Har solgt på Kirppis. Tjente noen tusen, men ved siste opprydding så droppet jeg å selge fordi jeg hadde mest helt vanlige ting som jeg ville prissatt til 49-149, og da må man selge ganske mange ting for å gå noe særlig i pluss. Da gadd jeg ikke, for det er en del jobb med det, og man har jo ikke noe garanti for at ting blir solgt. Har man dyrere, ettertraktede leker eller plagg, så er man mer sikker på å tjene inn leien og få noe tilbake. Anonymkode: 89264...25e
Anonym bruker Skrevet 29. september #13 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har solgt på Kirppis. Tjente noen tusen, men ved siste opprydding så droppet jeg å selge fordi jeg hadde mest helt vanlige ting som jeg ville prissatt til 49-149, og da må man selge ganske mange ting for å gå noe særlig i pluss. Da gadd jeg ikke, for det er en del jobb med det, og man har jo ikke noe garanti for at ting blir solgt. Har man dyrere, ettertraktede leker eller plagg, så er man mer sikker på å tjene inn leien og få noe tilbake. Anonymkode: 89264...25e Jeg vurderer Kirppis nå. Har kanskje rundt 100 plagg til dame. Men alt er type fra HM, Cubus, osv. Ikke noe fancy. Bør jeg droppe det da? Anonymkode: 3468f...c6d
Anonym bruker Skrevet 29. september #14 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg vurderer Kirppis nå. Har kanskje rundt 100 plagg til dame. Men alt er type fra HM, Cubus, osv. Ikke noe fancy. Bør jeg droppe det da? Anonymkode: 3468f...c6d Du skal selge svært mange sånne kjede/fast fashion plagg for ikke å tape, sånt får man nesten ikke noe for hvis man i det heletatt får solgt Anonymkode: 01f55...8de
Anonym bruker Skrevet 29. september #15 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Du skal selge svært mange sånne kjede/fast fashion plagg for ikke å tape, sånt får man nesten ikke noe for hvis man i det heletatt får solgt Anonymkode: 01f55...8de Jeg er enig. Her hvor jeg bor så er butikken oversvømmet av den type plagg, og det går mest av «finere» merker og ting som skiller seg ut. Anonymkode: 89264...25e
Anonym bruker Skrevet 29. september #16 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du skal selge svært mange sånne kjede/fast fashion plagg for ikke å tape, sånt får man nesten ikke noe for hvis man i det heletatt får solgt Anonymkode: 01f55...8de Så kjedelig å høre. Ikke en gang om jeg priser plaggene til type 29 kr? Anonymkode: 3468f...c6d
Anonym bruker Skrevet 29. september #17 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Så kjedelig å høre. Ikke en gang om jeg priser plaggene til type 29 kr? Anonymkode: 3468f...c6d Du kan jo se på hva det koster å leie stand på en av butikkene, og regne ut hvor mye du må selge for å tjene noe på klærne du har. Anonymkode: 89264...25e
Anonym bruker Skrevet 30. september #18 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (På 28.9.2025 den 19.47): Hva slags ting solgte best? Hi Anonymkode: a44c4...9e3 Jeg selger dameklær best. Og sko, det går overraske de bra. Selger både billige merker til gi-bort-pris og litt dyrere merker. Synes en blanding ofte er det beste, men det viktigste er å tilpasse til sesong. Anonymkode: ee3a3...3b5
Anonym bruker Skrevet 30. september #19 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (22 timer siden): Så kjedelig å høre. Ikke en gang om jeg priser plaggene til type 29 kr? Anonymkode: 3468f...c6d Et par plagg får du nok solgt men om det vill lønne seg er noe annet. Skal selge en del bare for å gå i null Anonymkode: 01f55...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå