Anonym bruker Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Jeg har nettopp vært gjennom en rettsak, dommen er enda ikke falt. Jeg søkte opp dommeren på Facebook for å se hvem han er liksom, dette for et par uker siden men fikk ikke sett da jeg hadde det travelt. Søkte han opp igjen i dag for å se, og da ser jeg at jeg har sendt venneforespørsel til han 😱😱 slettet det selvsagt. Han hadde jo ikke godtatt. Må ha kommet borti. Hva fader tenker han om meg??? det er en svært viktig sak også, og vil jo ikke gi dårlig inntrykk Anonymkode: b8471...fb9
Anonym bruker Skrevet 27. september #2 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg har nettopp vært gjennom en rettsak, dommen er enda ikke falt. Jeg søkte opp dommeren på Facebook for å se hvem han er liksom, dette for et par uker siden men fikk ikke sett da jeg hadde det travelt. Søkte han opp igjen i dag for å se, og da ser jeg at jeg har sendt venneforespørsel til han 😱😱 slettet det selvsagt. Han hadde jo ikke godtatt. Må ha kommet borti. Hva fader tenker han om meg??? det er en svært viktig sak også, og vil jo ikke gi dårlig inntrykk Anonymkode: b8471...fb9 Herregud, hvor gammel er du? Er du full? Høy? Anonymkode: 4ffd6...48c
Anonym bruker Skrevet 27. september #3 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Herregud, hvor gammel er du? Er du full? Høy? Anonymkode: 4ffd6...48c Er 14 år og både full og høy. Var det det du lurte på? Anonymkode: b8471...fb9
Anonym bruker Skrevet 27. september #4 Skrevet 27. september Ops 🤭 Pust med magen, ingen krise. Ikke uvanlig at folk søker opp andre. Dette er nok dommeren ganske vant med. Anonymkode: c5ac3...383
Anonym bruker Skrevet 27. september #5 Skrevet 27. september Er det ikke bare å trekke den forespørselen da? Anonymkode: b7ee7...1b6
Anonym bruker Skrevet 27. september #6 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det ikke bare å trekke den forespørselen da? Anonymkode: b7ee7...1b6 Har gjort det, men han har jo garantert allerede sett det? Anonymkode: b8471...fb9
Anonym bruker Skrevet 27. september #7 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har gjort det, men han har jo garantert allerede sett det? Anonymkode: b8471...fb9 Nei det er ikke sikkert. Facebook er jo ikke noe man sitter å aktivtd sjekker sånt på? Anonymkode: b7ee7...1b6
Anonym bruker Skrevet 27. september #8 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Nei det er ikke sikkert. Facebook er jo ikke noe man sitter å aktivtd sjekker sånt på? Anonymkode: b7ee7...1b6 Hvis man får varsel på mail, så forsvinner den ikke. Anonymkode: 20d9d...214
Anonym bruker Skrevet 27. september #9 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis man får varsel på mail, så forsvinner den ikke. Anonymkode: 20d9d...214 De færreste har vel det fortsatt? Anonymkode: b7ee7...1b6
Anonym bruker Skrevet 27. september #10 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (1 time siden): De færreste har vel det fortsatt? Anonymkode: b7ee7...1b6 Vet om noen som har det, som bruker fb veldig lite. Anonymkode: 20d9d...214
Anonym bruker Skrevet 28. september #11 Skrevet 28. september Som hun andre sa: det skjer garantert hele tiden med dommere og alle andre som har jobber der de er eksponerte. Null stress. Folk søker opp på Facebook, ingen big deal det hele tatt ☺️ Anonymkode: 80d41...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå