Anonym bruker Skrevet 26. september #26 Skrevet 26. september MissSaigon skrev (2 timer siden): Valgfritt for barn? Ja, selvsagt. Hva var argumentet ditt? Eh, jeg snakket ikke til deg, så vidt jeg vet, jeg svarte ei som argumenterte med at tro er valgfritt og dermed bør finansieres av det enkelte trossamfunn. Det er et dårlig argument mot statstilskudd, men det gjelder jo altså i like stor grad idretten. Anonymkode: 57141...00f
Anonym bruker Skrevet 26. september #27 Skrevet 26. september 3 hours ago, Østerdølen said: Så da er det EN religion som er problemet for deg? Eller er det generelt? Den norske kirke får 2,66 milliarder kroner hvert år, vi kan vel fjerne den støtten også? For kun 1,2 milliarder går til de andre trossamfunnene, slik som islam, buddister, hinduister, katolikker, jøder eller Human-Etisk Forbund. Støtten til absolut alle trossamfunn bør fjernes Anonymkode: a8d69...734
Østerdølen Skrevet 26. september #28 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Eh, jeg snakket ikke til deg, så vidt jeg vet, jeg svarte ei som argumenterte med at tro er valgfritt og dermed bør finansieres av det enkelte trossamfunn. Det er et dårlig argument mot statstilskudd, men det gjelder jo altså i like stor grad idretten. Anonymkode: 57141...00f Ja, jeg er jo enig med deg, så jeg ser ikke problemet.
Østerdølen Skrevet 26. september #29 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Støtten til absolut alle trossamfunn bør fjernes Anonymkode: a8d69...734 Ja, helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå