Anonym bruker Skrevet 25. september #1 Skrevet 25. september Noen som fikk tak i Caia adventskalender i dag? Anonymkode: 3f4d7...485
Anonym bruker Skrevet 26. september #2 Skrevet 26. september Det er september. Anonymkode: 11b96...fbe
Anonym bruker Skrevet 26. september #4 Skrevet 26. september Nei. Hadde meldt meg på nyhetsbrev for å få varsel, men det fikk jeg aldri. Like greit for det var bare deler av kalenderen som var interessant for min del. Anonymkode: b5511...cd9
TheWitch Skrevet 26. september #5 Skrevet 26. september Men herregud trenger man alt i den der? Så på innholdet og hadde kanskje brukt 1/3. Og i tillegg finnes det andre gode alternativer til de produktene som er billigere.
Anonym bruker Skrevet 26. september #6 Skrevet 26. september Nei, 3000 kroner for en kalender er altfor mye penger synes jeg. Kikket på listen over gaver, og det var ikke mye jeg hadde brukt, hadde blitt mye skapfyll. Har du kjøpt den hi? Anonymkode: 31daf...0d9
Anonym bruker Skrevet 26. september #7 Skrevet 26. september 8 hours ago, Anonym bruker said: Det er september. Anonymkode: 11b96...fbe Den ble lagt ut i går og utsolgt nesten med engang Anonymkode: 3f4d7...485
Anonym bruker Skrevet 26. september #8 Skrevet 26. september 8 hours ago, Anonym bruker said: Ja, gjorde du? Anonymkode: b5253...a8d Nei dessverre Anonymkode: 3f4d7...485
Anonym bruker Skrevet 26. september #9 Skrevet 26. september 3 hours ago, Anonym bruker said: Nei, 3000 kroner for en kalender er altfor mye penger synes jeg. Kikket på listen over gaver, og det var ikke mye jeg hadde brukt, hadde blitt mye skapfyll. Har du kjøpt den hi? Anonymkode: 31daf...0d9 Nei fikk dessverre ikke kjøpt Anonymkode: 3f4d7...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå