oslofrk Skrevet torsdag kl 18:05 #1 Skrevet torsdag kl 18:05 Jeg føler meg som en kronidiot og håper noen av dere kloke damer kan opplyse meg. Jeg har en liten bærbar mac. Nå skal jeg jobbe mye digitalt og trenger større skjerm og tastatur. Kan jeg koble dem til macen? Må jeg kjøpe skjerm og tastatur fra apple? Jeg kan ikke noe om dette…Hjælp!
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:56 #2 Skrevet torsdag kl 18:56 Så lenge du har en «overgang»/kabel som støtter begge merkene så kan du ha hvilken skjerm du vil. Regner med at det samme gjelder for tastatur. Anonymkode: 467f9...a5a
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:29 #3 Skrevet torsdag kl 19:29 du kan bruke hvilken som helst ekstern skjerm bare du har kabel til å koble dem (som oftest HDMI, noen ganger trenger du overgang/dongle du kjøper på Clas Ohlsson el.l. Jeg har kjøpt en bærbar skjerm som jeg har med meg når jeg er på reise og trenger 2 skjermer. Bruker bare en Isb3 kabel til å koble dem Anonymkode: 48889...33d
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:26 #5 Skrevet fredag kl 19:26 Tastatur kan vere lurt å kjøpe fra apple, pga andre hurtigtaster osv. Anonymkode: af602...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå