Anonym bruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Jeg har en fotballglad 10 klassing i hus. Nå på høsten kommer alltid nytt FIFA spill i hus og da spiller han. Egentlig ikke no gaming resten av året, men «nyhetens interesse fra september til desember» ca. Oppdaget nå at han ikke hadde lagt seg, men satt og soilte ennå, det synes jeg er alt for sent når han skal opp kl 7 dagen etter på skolen. Grei regel er vel å avslutte innen 22 på hverdager? Broren på 18 synes jeg er drit streng mot lillebroren🤪 Anonymkode: ce37d...79e
TinaK 1990 Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Ingen gaming etter 21.30 her. Også 10 klassing. I helgene er det «fri flyt». Trener masse og flink til å hjelpe med turer med familiens hund. Men hverdag er hverdag!
Anonym bruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september Her er det slutt kl 2000. Anonymkode: 7207c...de1
Anonym bruker Skrevet 26. september #4 Skrevet 26. september Her er det leggetid 21.30 om det ikke er kamp for 10. klassingen, men utenom det, så har jeg ikke noen spesielle tider eller begrensning på spilling. Muligens fordi han har autisme og med det er lite sosial etter skoletid Anonymkode: 65865...c4a
Anonym bruker Skrevet 26. september #5 Skrevet 26. september I dag fikk han spille til 24.00, men orket ikke spille sammenhengene, så har vært 3 timer på fotballbanen fra 18-21. Har ikke begrenset det, fordi jeg ikke trenger. Han orker sjelden å sitte mer enn noen timer… Men all skjerm skal bort kl 21.30. Anonymkode: 6cbb9...fb5
Anonym bruker Skrevet 30. september #6 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (På 27.9.2025 den 1.22): I dag fikk han spille til 24.00, men orket ikke spille sammenhengene, så har vært 3 timer på fotballbanen fra 18-21. Har ikke begrenset det, fordi jeg ikke trenger. Han orker sjelden å sitte mer enn noen timer… Men all skjerm skal bort kl 21.30. Anonymkode: 6cbb9...fb5 Han fikk spille til midnatt, men ingen skjerm etter 21:30?? Anonymkode: cc99e...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå