Anonym bruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Jeg tenker ofte at disse energidrikkene er for ungdommene og slikt men ser hver dag på jobb i lunchen at godt voksne 40-50+ sitter å pimper rosa monster og battery og slikt. Er det virkelig så godt og gir det så sinnsykt mye energi? Anonymkode: 5cd68...48a
Anonym bruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Syns det er mere skummelt at ungdommer drikker det skvipet der. Anonymkode: bfbc0...c4f
Anonym bruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september De gir mye energi. Drikker dem i nødstilfelle selv. Anonymkode: edbf1...e9e
Anonym bruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De gir mye energi. Drikker dem i nødstilfelle selv. Anonymkode: edbf1...e9e Hva nødstilfelle da? Anonymkode: d9ed1...78d
Anonym bruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Jeg liker ikke kaffe. Jeg har en stillesittende jobb som krever mye kognitivt. Da går det ut over jobben min om jeg ikke er helt på. Så da blir det energidrikk ved behov. Skal prøve å få en litt mindre travel hverdag og trappe ned på energidrikk for det er jo ikke bra. Men foreløpig er det et helt reelt behov. Anonymkode: 7d279...02c
Anonym bruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hva nødstilfelle da? Anonymkode: d9ed1...78d Når jeg er skikkelig sliten på jobb. Anonymkode: edbf1...e9e
Anonym bruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Det er jo som å ta en kopp kaffe. Noen liker kaffe og noen energidrikk Personlig liker jeg ingen av delene, men tar gjerne en cola zero Anonymkode: a70ae...53a
Anonym bruker Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september Jeg synes det smaker altfor søtt, men samtidig drikker jeg kaffe, noe andre synes smaker beskt. Så, alt til sitt bruk og preferanse? Sikkert noe med smaksløkene. Anonymkode: 7fad4...fe2
Anonym bruker Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er jo som å ta en kopp kaffe. Noen liker kaffe og noen energidrikk Personlig liker jeg ingen av delene, men tar gjerne en cola zero Anonymkode: a70ae...53a Kaffe og energidrikker kan ikke sammenlignes. Energidrikker klarer man å drikke raskere siden de ikke er varme, og inneholder 6-8 ganger mer koffein. De gir et skikkelig energi kick man ikke kan få av kaffe eller cola zero. Og hvorfor skulle ikke voksne folk kunne drikke dem, hvorfor er det rart? Anonymkode: 1727c...3d7
Anonym bruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Kaffe og energidrikker kan ikke sammenlignes. Energidrikker klarer man å drikke raskere siden de ikke er varme, og inneholder 6-8 ganger mer koffein. De gir et skikkelig energi kick man ikke kan få av kaffe eller cola zero. Og hvorfor skulle ikke voksne folk kunne drikke dem, hvorfor er det rart? Anonymkode: 1727c...3d7 Det er ikke mye mer koffein i energidrikkene her i Norge, her er det regler for hvor mye de kan inneholde. Men jeg skriver da ikke at det er rart, jeg skriver at det er smak og behag.... Her har du forresten inneholdet av koffein: Koffeinmengde per desiliter (omtrentlig): Kaffe: 40-60 mg/dl Energidrikk: 32 mg/dl Coladrikk: 10-15 mg/dl Anonymkode: a70ae...53a
Optatium Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september Jeg drikker av og til en sånn, syns det er skikkelig godt innimellom. Drikker det ikke ofte, det handler om økonomi, syre på tenna og generelt at det ikke er bra for kroppen.
Anonym bruker Skrevet 24. september #12 Skrevet 24. september Har aldri smakt energidrikk. Kanskje en slurk. Ikke min greie. For mye koffein fører jo bare til hjertebank og nervøs mage for min del. Drikker ikke kaffe heller. Anonymkode: fc9af...51d
Anonym bruker Skrevet 24. september #13 Skrevet 24. september Lukter syntetisk. Synes også det ser rart ut at voksne pimper energidrikk Anonymkode: 117af...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå