Anonym bruker Skrevet 24. september #1 Skrevet 24. september Jeg er overført fra Å strøm til Vibb, og er ikke sikker på hva jeg synes om det. Er ikke noe begeistret for appen deres. Fornøyd/ikke fornøyd, og hvorfor? Hva er bra eller dårlig med Vibb? Anonymkode: b355c...877
Anonym bruker Skrevet 24. september #2 Skrevet 24. september Er jo ingen forskjell. Anonymkode: c9e9e...8de
Anonym bruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september Jeg er veldig fornøyd med Vibb! Anonymkode: 94bf1...110
Anonym bruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september Vi er og fornøyde med pris og alt med Vibb😀 Anonymkode: 1fa7d...50a
Anonym bruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september Appen? Men strømmen da? Anonymkode: 002b7...2f0
Anonym bruker Skrevet 24. september #6 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Appen? Men strømmen da? Anonymkode: 002b7...2f0 Jeg spør om strømselskapet Hi Anonymkode: b355c...877
Anonym bruker Skrevet 25. september #7 Skrevet 25. september At man ikke kan ringe de, men må sende mail eller sende melding på chatt for så å håpe på å få svar en vakker en dag er helt håpløst når noe haster. Hva er det for en kundebehandling. Har ventet på svar i flere dager nå. Hi Anonymkode: b355c...877
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. september #8 Skrevet 25. september Anonym bruker skrev (1 time siden): At man ikke kan ringe de, men må sende mail eller sende melding på chatt for så å håpe på å få svar en vakker en dag er helt håpløst når noe haster. Hva er det for en kundebehandling. Har ventet på svar i flere dager nå. Hi Anonymkode: b355c...877 Så bytt da - ingen som tvinger deg til å bli? Vi har ikke det billigste eller det med en beste appen, men de er tilgjengelige alltid og man får alltid svar og hjelp. Det er det kommunale kraftlaget, så jeg er litt patriot og står ved dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå