Gå til innhold

Hest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hest. 

Rett fram, enkelt og greit. Gidder ikke å bry meg med aksenten, aller mest fordi den gale kvinnen i midten bare er ... vel, altså rimelig gal. 

Anonymkode: f1efd...2db

Skrevet

Heest - med lang og tydelig og trykk og spiss e.  Aksent som går den veien, er etter det jeg har lærte jeg på fransk at det er en spiss e, og på norsk legger man jo vanligvis trykk på e'en når man bruker accent.  Jeg uttaler det sånn av prinsipp.  Sprer man rundt seg med tåpelige accenter, så skal de jammen meg brukes også....   Nesten synd den ikke går andre veien for da hadde jeg uttalt det Hæst.....  

Tåpelig - jeg vet....  

'

Anonymkode: b8153...435

Skrevet

Overpriset polyester..

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.9.2025 den 0.16):

Heest - med lang og tydelig og trykk og spiss e.  Aksent som går den veien, er etter det jeg har lærte jeg på fransk at det er en spiss e, og på norsk legger man jo vanligvis trykk på e'en når man bruker accent.  Jeg uttaler det sånn av prinsipp.  Sprer man rundt seg med tåpelige accenter, så skal de jammen meg brukes også....   Nesten synd den ikke går andre veien for da hadde jeg uttalt det Hæst.....  

Tåpelig - jeg vet....  

'

Anonymkode: b8153...435

Hæst hadde vært mye festligere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.9.2025 den 23.22):

Hest. 

Rett fram, enkelt og greit. Gidder ikke å bry meg med aksenten, aller mest fordi den gale kvinnen i midten bare er ... vel, altså rimelig gal. 

Anonymkode: f1efd...2db

Hun er ihvertfall helt blindt forelsket og hun er villig til å ofre alle for øglen. 

Skrevet

Sier det som jeg sier hest, så da blir det hæst.

Anonymkode: 2e302...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...