Anonym bruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september Jeg har en elsker, han spurte plutselig om jeg har venniner som vil knulle. Jeg ble overrasket.. kjente at det likte jeg ikke... kunne du delt din? Eller ville du hatt sex med en som ligger med din venninne? Jeg har ikke lyst å spørre mine venniner. Han sa at han hadde en kompis som ville knulle meg 😱 han har tydeligvis vist bilder av meg til andre (?) Men at da må jeg finne noen til han først. Huff... men man kan jo uansett ikke stole på noen. Forhold eller ei. Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 22. september #2 Skrevet 22. september Så hvorfor er det noe du i det hele tatt tenker på og vurderer? Anonymkode: 47f81...2f2
Anonym bruker Skrevet 22. september #3 Skrevet 22. september Jeg har en elsker, vi har truffet hverandre for sex i ca 6 mnd. Vi har en herlig og forfriskende åpenhet mellom oss og snakker om hva vi liker, ikke liker, fantaserer om og ting som er totalt uaktuelt. Jeg nevte en gang at hvis han ønsker trekant, er jeg med, men bare med to gutter. Gidder ikke ha med en ekstra dame. Han var ikke interessert i trekant, uavhengig av kjønn. Jeg har ingen problemer med at han har sex med andre, men siden vi har ubeskyttet sex, har jeg bedt ham si ifra dersom han leker med andre. Nå er han heldigvis fornøyd med "bare" meg. Men hadde han spurt konkret etter ei venninne, hadde jeg bare ledd av han og sagt at sånt får han fikse selv. Jeg trenger heller ikke hjelp til å få noen andre til sengs. Når det er sagt, din elsker høres mer vulgær og fetish-interessert enn min. Skulle ikke forundre meg om elskeren din spør om å få se på at du har sex med kompisen, jeg fikk en uggen følelse av hvordan du sier han la det frem. Anonymkode: cfc91...cdc
Anonym bruker Skrevet 22. september #4 Skrevet 22. september Jeg har aldri vært interessert i kun seksuelle forhold. For meg har det vært kjæreste med ønske om å bli mer seriøse etter hvert. Hadde en jeg hadde vært sammen med foreslått noe slikt så hadde jeg visste at dette ikke var et forhold for meg. Da hadde det vært alt for stor avstand mellom våre preferanser og ønsker. Jeg hadde avsluttet forholdet, eventuelt nedtonet det til et vennskap om vi tilhørte samme vennegjeng. Så hadde jeg etter hvert sett meg om etter en kjæreste som ønsket samme som meg. Anonymkode: c9fad...920
Anonym bruker Skrevet 22. september #5 Skrevet 22. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Så hvorfor er det noe du i det hele tatt tenker på og vurderer? Anonymkode: 47f81...2f2 Vurdere hva? Dele han? Nei. Hvis han absolutt ville ligge med andre, hvorfor spørre meg? Er det vanskelig å finne damer? Hi Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 22. september #6 Skrevet 22. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har en elsker, vi har truffet hverandre for sex i ca 6 mnd. Vi har en herlig og forfriskende åpenhet mellom oss og snakker om hva vi liker, ikke liker, fantaserer om og ting som er totalt uaktuelt. Jeg nevte en gang at hvis han ønsker trekant, er jeg med, men bare med to gutter. Gidder ikke ha med en ekstra dame. Han var ikke interessert i trekant, uavhengig av kjønn. Jeg har ingen problemer med at han har sex med andre, men siden vi har ubeskyttet sex, har jeg bedt ham si ifra dersom han leker med andre. Nå er han heldigvis fornøyd med "bare" meg. Men hadde han spurt konkret etter ei venninne, hadde jeg bare ledd av han og sagt at sånt får han fikse selv. Jeg trenger heller ikke hjelp til å få noen andre til sengs. Når det er sagt, din elsker høres mer vulgær og fetish-interessert enn min. Skulle ikke forundre meg om elskeren din spør om å få se på at du har sex med kompisen, jeg fikk en uggen følelse av hvordan du sier han la det frem. Anonymkode: cfc91...cdc Så herlig med et sånt trygt forhold. Er sånn det burde være. Jeg sa at jeg ikke har noen venniner, de fleste er opptatt. Da sa han at de kanskje ønsket en affære med han. Han sendte meg flere bilder av seg selv som jeg kunne vise til vennine mine. Jeg ble egentlig ganske uvell. Jeg har ikke behov for å treffe hans kompiser. Huff ! Er sååå lei av å bli behandlet dårlig! Vurderer å "gjøre det slutt". Men da kommer jeg sikkert til å angre 😭 er jeg som tillater å bli behandlet dårlig. HI Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 22. september #7 Skrevet 22. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri vært interessert i kun seksuelle forhold. For meg har det vært kjæreste med ønske om å bli mer seriøse etter hvert. Hadde en jeg hadde vært sammen med foreslått noe slikt så hadde jeg visste at dette ikke var et forhold for meg. Da hadde det vært alt for stor avstand mellom våre preferanser og ønsker. Jeg hadde avsluttet forholdet, eventuelt nedtonet det til et vennskap om vi tilhørte samme vennegjeng. Så hadde jeg etter hvert sett meg om etter en kjæreste som ønsket samme som meg. Anonymkode: c9fad...920 Jeg ønsker kjæreste jeg og. Men det er umulig å finne en som klaffer på alt 😭 HI Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september Så det du lurer på er om du bør forsøke å finne noen venninner som vil knulle han, for at du ikke skal miste han? Det høres ut som han er lei av deg, og vil knulle andre. Punktum. Anonymkode: 20694...63c
Anonym bruker Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (10 timer siden): Vurdere hva? Dele han? Nei. Hvis han absolutt ville ligge med andre, hvorfor spørre meg? Er det vanskelig å finne damer? Hi Anonymkode: a1193...393 Hovedinnlegget ditt lyser av usikkerhet, hvis ikke hadde du ikke spurt om hjelp til å tenke. Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg har ikke lyst å spørre mine venniner. Han sa at han hadde en kompis som ville knulle meg 😱 han har tydeligvis vist bilder av meg til andre (?) Men at da må jeg finne noen til han først. Huff... men man kan jo uansett ikke stole på noen. Forhold eller ei. Dette høres jo ikke ut som om du avviser det akkurat. Anonymkode: 47f81...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. september #10 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så det du lurer på er om du bør forsøke å finne noen venninner som vil knulle han, for at du ikke skal miste han? Det høres ut som han er lei av deg, og vil knulle andre. Punktum. Anonymkode: 20694...63c Nei. Jeg spurte han om han var lei av meg. Han sa NEI. Han sa at jeg kommer alltid på førsteplass. HI Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 23. september #11 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Hovedinnlegget ditt lyser av usikkerhet, hvis ikke hadde du ikke spurt om hjelp til å tenke. Dette høres jo ikke ut som om du avviser det akkurat. Anonymkode: 47f81...2f2 Selvsagt. Jeg er veldig usikker på det meste. Sliter veldig. Og redd for å miste han og generelt redd for å miste folk i livet. HI Anonymkode: a1193...393
MissSaigon Skrevet 23. september #12 Skrevet 23. september Han får da finne damene sine selv! Hjelpes. Et slikt forhold som dere har fungerer bare om det gir noe positivt til livet, hva er vitsen ellers? Ikke la deg lokke eller presses til å gjøre noe du ikke selv vil 100 %.
Anonym bruker Skrevet 23. september #13 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Selvsagt. Jeg er veldig usikker på det meste. Sliter veldig. Og redd for å miste han og generelt redd for å miste folk i livet. HI Anonymkode: a1193...393 Er han en du vil ha i livet da? Dere har jo 2 veldig ulike ståsteder her. Siden du er så usikker og er redd for å miste folk i livet, så høres ikke dette ut som om denne situasjonen er noe for deg, tror du vil lett pushes til ting du egentlig ikke vil, bare for å holde på han. Tror du egentlig vil ha forhold, ikke bare elsker? Anonymkode: 47f81...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. september #14 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Er han en du vil ha i livet da? Dere har jo 2 veldig ulike ståsteder her. Siden du er så usikker og er redd for å miste folk i livet, så høres ikke dette ut som om denne situasjonen er noe for deg, tror du vil lett pushes til ting du egentlig ikke vil, bare for å holde på han. Tror du egentlig vil ha forhold, ikke bare elsker? Anonymkode: 47f81...2f2 Du har et godt poeng. Men han sender meg snap hele tiden. Han sier han vil prøve flere fitter, men elsker min 😬 Jo, vil selvsagt ha kjæreste. Men det har jeg gitt opp for lengst. HI Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 23. september #15 Skrevet 23. september MissSaigon skrev (1 time siden): Han får da finne damene sine selv! Hjelpes. Et slikt forhold som dere har fungerer bare om det gir noe positivt til livet, hva er vitsen ellers? Ikke la deg lokke eller presses til å gjøre noe du ikke selv vil 100 %. Ja. Hjelpe meg. Jeg vil ikke dele han med mine venniner ! Ja, skal prøve å høre på min indre stemme. HI Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 23. september #16 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du har et godt poeng. Men han sender meg snap hele tiden. Han sier han vil prøve flere fitter, men elsker min 😬 Jo, vil selvsagt ha kjæreste. Men det har jeg gitt opp for lengst. HI Anonymkode: a1193...393 Ujs, for en utrolig usjarmerende mann. Det der er dømt til å mislykkes for deg, det eneste som kommer til å skje er at du blir enda mer usikker og enda mer lei deg. Anonymkode: 47f81...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. september #17 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Du har et godt poeng. Men han sender meg snap hele tiden. Han sier han vil prøve flere fitter, men elsker min 😬 Jo, vil selvsagt ha kjæreste. Men det har jeg gitt opp for lengst. HI Anonymkode: a1193...393 Jeg skjønner at du blir usikker når han er så direkte og frekk. Det virker som at du har gått til hodet på han, og han tror han er blitt en casanova. Noen menn reagerer slik når de har fått seg noe, de tar av fullstendig. Du bør finne deg noen bedre enn dette, alle menn tenner på musa di, det er verdens største selvfølge. Men han må bringe noe mer inn i livet ditt. Det finnes helt sikkert mange menn som kan gi deg noe bedre enn dette. Anonymkode: 20694...63c
Anonym bruker Skrevet 23. september #18 Skrevet 23. september Men i alle dager?? Er dette noe å lure på? Det du sier er at for ikke å "miste" han, må du finne ei venninne som vil knulle han? Og det spiller ingen rolle om hun er i et forhold?? Å du vurderer det, istedet for å be han reise til helvette?? Har du overhodet ingen selvrespekt? Vil du virkelig ha en idiot som han der? Noe så lite attraktivt som den idioten der skal det godt gjøres å finne! Jeg får frysninger bare ved tanken å ha noe med en så ekkel fyr å gjøre. Jeg kan ikke fatte og forstå at du i hele tatt hærer å ha noe med han å gjøre!! Makan!!! Anonymkode: 1a18a...1c8
Anonym bruker Skrevet 26. september #19 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (På 23.9.2025 den 16.34): Men i alle dager?? Er dette noe å lure på? Det du sier er at for ikke å "miste" han, må du finne ei venninne som vil knulle han? Og det spiller ingen rolle om hun er i et forhold?? Å du vurderer det, istedet for å be han reise til helvette?? Har du overhodet ingen selvrespekt? Vil du virkelig ha en idiot som han der? Noe så lite attraktivt som den idioten der skal det godt gjøres å finne! Jeg får frysninger bare ved tanken å ha noe med en så ekkel fyr å gjøre. Jeg kan ikke fatte og forstå at du i hele tatt hærer å ha noe med han å gjøre!! Makan!!! Anonymkode: 1a18a...1c8 Jeg kommer ALDRI til å spørre mine venniner. Han tror sikkert at jeg skal. Men det skal jeg ikke. Syns uansett at det er rart at han allerede har en kompis som vil knulle meg. Lurer på hva han har vist til kompisen. Jeg møter bare idioter HI Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 26. september #20 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kommer ALDRI til å spørre mine venniner. Han tror sikkert at jeg skal. Men det skal jeg ikke. Syns uansett at det er rart at han allerede har en kompis som vil knulle meg. Lurer på hva han har vist til kompisen. Jeg møter bare idioter HI Anonymkode: a1193...393 Du får null sympati herfra... Anonymkode: 03cac...646
Anonym bruker Skrevet 26. september #21 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kommer ALDRI til å spørre mine venniner. Han tror sikkert at jeg skal. Men det skal jeg ikke. Syns uansett at det er rart at han allerede har en kompis som vil knulle meg. Lurer på hva han har vist til kompisen. Jeg møter bare idioter HI Anonymkode: a1193...393 Jeg spurte elskeren min om gutter/menn snakker om sex og damer som vi av hunkjønn gjør. Han sa nei, det har vi ikke noe interesse av. Alle trenger ikke vite hva dama liker eller hvordan musa er. Det er helt sikkert de som "skryter" av dama til andre, men jeg finner det turn-off. Hadde elskeren min sagt at han har en kompis som vil knulle meg, hadde jeg bare sagt "ja vel, synd for ham". Men elskeren min har sosiale antenner og respekt for meg, så han ville aldri sagt noe sånt. Det finnes bra menn der ute, med respekt for damer. Jeg fant min helt tilfeldig i nabohuset. Vi startet som gode naboer og nå er vi ekstra gode naboer når barna våre er på samvær. Vi har heldigvis fri samme helg. Anonymkode: cfc91...cdc
Anonym bruker Skrevet 26. september #22 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg kommer ALDRI til å spørre mine venniner. Han tror sikkert at jeg skal. Men det skal jeg ikke. Syns uansett at det er rart at han allerede har en kompis som vil knulle meg. Lurer på hva han har vist til kompisen. Jeg møter bare idioter HI Anonymkode: a1193...393 Hva han har vist? Har han bilder av deg? Anonymkode: cf568...8bb
Anonym bruker Skrevet 26. september #23 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva han har vist? Har han bilder av deg? Anonymkode: cf568...8bb Jeg trodde ikke at han hadde det 😱 Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 26. september #24 Skrevet 26. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg spurte elskeren min om gutter/menn snakker om sex og damer som vi av hunkjønn gjør. Han sa nei, det har vi ikke noe interesse av. Alle trenger ikke vite hva dama liker eller hvordan musa er. Det er helt sikkert de som "skryter" av dama til andre, men jeg finner det turn-off. Hadde elskeren min sagt at han har en kompis som vil knulle meg, hadde jeg bare sagt "ja vel, synd for ham". Men elskeren min har sosiale antenner og respekt for meg, så han ville aldri sagt noe sånt. Det finnes bra menn der ute, med respekt for damer. Jeg fant min helt tilfeldig i nabohuset. Vi startet som gode naboer og nå er vi ekstra gode naboer når barna våre er på samvær. Vi har heldigvis fri samme helg. Anonymkode: cfc91...cdc Har skjønt at du har denne naboen 💙 Anonymkode: a1193...393
Anonym bruker Skrevet 27. september #25 Skrevet 27. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Du får null sympati herfra... Anonymkode: 03cac...646 Har jeg gjort noe galt? Anonymkode: a1193...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå