Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvilket hotell var det da, om du vil dele? 

Anonymkode: b9027...924

Zafiro Palace Alcudia. 5 stjerner med helt fantastisk mat. Buffét-restaurant og 5 ulike a la carte. Kunne bytte buffét mot a la carte 4 ganger i løpet av uken. Jeg har jo hørt mye om all inclusive mat, men dette var bare helt supert. 

Alt var perfekt. Ingen kamp om solsenger, supert personale, nydelig rom, supert bassengområde og  bare noen minutter å gå til stranda og havnepromenaden. 

Anonymkode: 67357...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (På 22.9.2025 den 13.19):

Er det virkelig vanlig å ha ei ukes høstferie, hvis man ikke er lærer eller jobber på skole? 

Nei

Anonymkode: b9ccb...2f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.9.2025 den 8.08):

Ingenting. Var på verdens beste hotell i Alcudia i fjor, og kunne virkelig ønske å dra tilbake dit! 

Hvilket hotell er det? 😁

Skrevet
LME1001 skrev (50 minutter siden):

Hvilket hotell er det? 😁

Sjekk to inlegg over 😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Helt enig. Skjønner ikke hvor folk får alle ferieuker ifra jeg? Med små barn en langhelg i slutten av høstferieuken, med store barn forhåpentligvis det samme. 

Anonymkode: 9c13e...87a

Stort sett alle har fem uker ferie. Hvordan man fordeler disse ferieukene varierer jo. Hvis man tar en uke ferie i høstferien, så har man fremdeles fire uker ferie igjen.

Anonymkode: 3d43b...d38

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Helt enig. Skjønner ikke hvor folk får alle ferieuker ifra jeg? Med små barn en langhelg i slutten av høstferieuken, med store barn forhåpentligvis det samme. 

Er mange som jobber ulike turnus. Jeg f.eks jobber kun natt; 4-7,3-7, noe som gjør at jeg har mulighet til å reise i friukene mine. 

I tillegg har jeg jo 5 uker ferie og avspaseringsdager. Har ett barn og grei økonomi. 

Skrevet

Skal visst til Italia jeg 🌞

Men reiser 13.oktober da, når prisene synker igjen. Reiser uten barn.

Anonymkode: 96b3f...e31

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

3 uker om sommeren, 1 uke høstferie og 1 uker vinterferie.

Bedriften til mannen min er stengt i mellomdagene jul og påske, så vi har aldri trengt å bruke ferie da.

Som regel har jeg og mannen to uker ferie sammen om sommeren, og en uke hver før eller etter den felles, så ungene har 4 uker sommerferie.

Anonymkode: 96b3f...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...