Anonym bruker Skrevet 21. september #1 Skrevet 21. september Prøver å hjelpe ei på 60 med tlf. Forstår ikke hva AppStore er. Mail - forstår ingenting. Det er helt på bunn nivå Artig mestring Anonymkode: efac6...8a2
Anonym bruker Skrevet 21. september #2 Skrevet 21. september Saften smakte bedre da den het gøy ja. Det er jo en grunn til at hun trenger hjelp. Det er derfor jeg synes det er så dumt at det er slutt på alt mulig av hjelp i banker med kontanter, betale regninger og slikt. Anonymkode: d9a78...c36
Anonym bruker Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september Noen lærte deg å spise med kniv og gaffel. Suck it up Anonymkode: 4f4c2...f42
Anonym bruker Skrevet 21. september #5 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Saften smakte bedre da den het gøy ja. Det er jo en grunn til at hun trenger hjelp. Det er derfor jeg synes det er så dumt at det er slutt på alt mulig av hjelp i banker med kontanter, betale regninger og slikt. Anonymkode: d9a78...c36 Det er mange apper og tjenester på alt mulig, og de eldre makter ikke sette seg inn i alt. Har ikke interesse for det heller. Som jeg skrev : artig - mestring! Å se hvor glad hun ble da hun fikk til å skrive en mail. Laste ned chat gpt der hun kan søke info lettere. Jeg er selv 40 og har alt jeg trenger, men hater også nye systemer på jobb og apper å sette meg inn i. Anonymkode: efac6...8a2
Anonym bruker Skrevet 21. september #6 Skrevet 21. september Kommer vel an på innstilling. Min far er 91 år og har ingen problemer med det. Anonymkode: b7756...305
Anonym bruker Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er mange apper og tjenester på alt mulig, og de eldre makter ikke sette seg inn i alt. Har ikke interesse for det heller. Som jeg skrev : artig - mestring! Å se hvor glad hun ble da hun fikk til å skrive en mail. Laste ned chat gpt der hun kan søke info lettere. Jeg er selv 40 og har alt jeg trenger, men hater også nye systemer på jobb og apper å sette meg inn i. Anonymkode: efac6...8a2 Det hadde vært lettere å tolke innlegget ditt i positiv retning om det hadde vært tegnsetting etter" Gøy" og "artig mestring". Gøy! Artig mestring! Dette har en helt annen betydning enn Gøy Artig mestring Anonymkode: 8a4cd...aa5
Anonym bruker Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kommer vel an på innstilling. Min far er 91 år og har ingen problemer med det. Anonymkode: b7756...305 Helt klart. Noen vegrer seg til å lære noe nytt i en viss alder. Mens andre ikke. Anonymkode: efac6...8a2
Anonym bruker Skrevet 21. september #9 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det hadde vært lettere å tolke innlegget ditt i positiv retning om det hadde vært tegnsetting etter" Gøy" og "artig mestring". Gøy! Artig mestring! Dette har en helt annen betydning enn Gøy Artig mestring Anonymkode: 8a4cd...aa5 Ser du har lyst å dra i gang oppgulp og krangle, men det blir ikke med meg. Ha en fin kveld Anonymkode: efac6...8a2
Anonym bruker Skrevet 21. september #10 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kommer vel an på innstilling. Min far er 91 år og har ingen problemer med det. Anonymkode: b7756...305 Det kommer ikke alltid an på bare innstilling, det kommer veldig mye an på forståelse og, Hvis man har null teknisk innsikt, så er det ikke lett å forstå, Anonymkode: afe55...988
Anonym bruker Skrevet 21. september #11 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ser du har lyst å dra i gang oppgulp og krangle, men det blir ikke med meg. Ha en fin kveld Anonymkode: efac6...8a2 Jeg trodde og innlegget ditt var negativt rettet. Anonymkode: afe55...988
Anonym bruker Skrevet 21. september #12 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ser du har lyst å dra i gang oppgulp og krangle, men det blir ikke med meg. Ha en fin kveld Anonymkode: efac6...8a2 Neida, ikke krangle, men du ser vel svarene du har fått og at de tolkes som at du mente innlegget ditt i en svært negativ retning? Anonymkode: 8a4cd...aa5
Anonym bruker Skrevet 21. september #13 Skrevet 21. september Enhver normal sekstiåring kan telefonen sin og andre digitale hjelpemidler, normale sekstiåringer er i arbeidslivet. Anonymkode: 98c54...91c
Anonym bruker Skrevet 21. september #14 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er mange apper og tjenester på alt mulig, og de eldre makter ikke sette seg inn i alt. Har ikke interesse for det heller. Som jeg skrev : artig - mestring! Å se hvor glad hun ble da hun fikk til å skrive en mail. Laste ned chat gpt der hun kan søke info lettere. Jeg er selv 40 og har alt jeg trenger, men hater også nye systemer på jobb og apper å sette meg inn i. Anonymkode: efac6...8a2 En 60 åring er som regel i full jobb og betegnes altså ikke som eldre i slike sammenhenger. At hun du hjelper ikke har fulgt med i utviklingen er det sikkert en grunn til, men jeg håper at du hjelper av et genuint ønske om å hjelpe og ikke fordi du føler deg bedre enn henne. Anonymkode: 7f438...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå