Anonym bruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Har en venn som bruker dette ordet ganske ofte. Kjenner du noen som er et "tilfelle" og hva gjør at du tenker slik om dem? Anonymkode: d0e4a...949
Anonym bruker Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september En case er en problemstilling og kan være knyttet til en person Anonymkode: 7d1ed...4be
Anonym bruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Tar du helse, jus eller sosialfag er arbeid med cases en del av pensum Anonymkode: 7d1ed...4be
Anonym bruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Anonymkode: 99c96...0ae
Anonym bruker Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Anonymkode: 99c96...0ae Om du ikke forstår uttrykket, er du vel kanskje et tilfelle selv? Anonymkode: d0e4a...949
Anonym bruker Skrevet 20. september #7 Skrevet 20. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Om du ikke forstår uttrykket, er du vel kanskje et tilfelle selv? Anonymkode: d0e4a...949 Det er du ja, det forklarte det meste, du er like sjarmerende som alltid......😂 Anonymkode: 99c96...0ae
sug lut Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september Hvis du ikke forstår vanlige norske ord og uttrykk, hi, så trenger du kanskje verge?
Anonym bruker Skrevet 21. september #9 Skrevet 21. september sug lut skrev (17 minutter siden): Hvis du ikke forstår vanlige norske ord og uttrykk, hi, så trenger du kanskje verge? Du er ett tilfelle selv, med den frekkheten du serverer andre Anonymkode: 7107d...e61
Anonym bruker Skrevet 21. september #10 Skrevet 21. september Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du er ett tilfelle selv, med den frekkheten du serverer andre Anonymkode: 7107d...e61 Ja, det har jeg også tenkt om karakteren @sug lut. Anonymkode: d0e4a...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå