Anonym bruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Min datter på 16 år har hatt det i mange mange år. Var på et tidspunkt for flere år siden og tatt ct, men viste ikke noe farlig. Hun er også forløst med vakum så vet ikke om det kunne oppstått da. Hun mener nå den har blitt større og mulig jeg kjenner det selv. Er litt hypokonder av meg så nå ble jeg stresset. Noen som har vært borti dette? Anonymkode: 5e561...2a3
Anonym bruker Skrevet 20. september #2 Skrevet 20. september Hadde booket en time hos fastlegen Anonymkode: 77428...a58
Anonym bruker Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september Prøver roe meg med at den er sjekket ut med ct og de fant ikke noe galt. Noen her som har vært bort i dette her? Anonymkode: 5e561...2a3
Anonym bruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Innoverbulk eller utoverbulk? Og hvor? (Panna, bakhodet osv) Anonymkode: 3c442...d3f
Anonym bruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september innover på siden kan stemme med der evt vakum var satt men vet ikke om det er av den. Anonymkode: 5e561...2a3
Anonym bruker Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september Jeg vil tro det er normalt at det blir større når hodet hennes vokser? Men uansett er det sikkert lurt å sjekke det ut på nytt hvis hun føler det er endringer. Prøv å ikke bekymre deg før du har vært hos legen, dere har tross alt sjekket det ut før og da var det ufarlig ❤️ Anonymkode: 3c442...d3f
Anonym bruker Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september Dytter på denne, ingen med bulker eller kjenner noen med det uten at det var noe farlig😁 Anonymkode: 5e561...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå