Gå til innhold

Skal jeg si ifra til barnets far eller virker jeg krakilsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 10år sa at han fikk sitte foran på bauen på båten da de kjørte utover. De skal på båttur imorgen, skal jeg si ifra om dette at det ikke burde gjøres? Han er stadig irritert over at jeg sier ifra om ting. Dette er en båt som ikke kjører veldig fort. Typisk sjekte plastbåt. 

Anonymkode: 6b162...b78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste bare nettopp at det var livsfarlig og ulovlig. 

Litt hønemor og en far som er litt "jaja" 

Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke si fra om dette. Du er litt for hønemor og må slippe taket. 

Skrevet
amandine skrev (Akkurat nå):

Du skal selvfølgelig ikke si fra om dette. Du er litt for hønemor og må slippe taket. 

Det går nok greit. Ser bare for meg scenario i hodet. Men han er pappa pg må jo vite hva som er farlig her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det går nok greit. Ser bare for meg scenario i hodet. Men han er pappa pg må jo vite hva som er farlig her. 

Det er det jeg mener, du må slippe taket! En tiåring er på vei ut fra fanget ditt, du kan ikke kontrollere alt. Og for både sin og ungens skyld må du la være å krisemaksimere. 

Skrevet
amandine skrev (1 time siden):

Det er det jeg mener, du må slippe taket! En tiåring er på vei ut fra fanget ditt, du kan ikke kontrollere alt. Og for både sin og ungens skyld må du la være å krisemaksimere. 

Okei. Skal prøve 😉

Skrevet

Våre har nok sittet i baugen fra de var vesentlig yngre enn 10 år. De hadde selvfølgelig vest på, så det verste som kunne skje var jo at de ble våte om de falt i vannet, noe som aldri skjedde 

Anonymkode: e5da9...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...