Gå til innhold

Skal du se på intervision i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei skal ikke det, ser heller ikke på Eurovison

Anonymkode: b24ca...938

Skrevet

Kødder du? Hvorfor i alle dager se på diktatursirkus? 

Anonymkode: 2b27f...a5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kødder du? Hvorfor i alle dager se på diktatursirkus? 

Nei, det er fullt seriøst. Pågår nå. Ble åpnet av Putin selv for å bevise at det slettes ikke er det minste politisk.

Anonymkode: 7a69a...bf2

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn.

Men nå har ikke jeg sett på Eurovision heller siden vi bare hadde lineær TV og en kanal å velge i på lørdagskvelden, da så vi på det som ble sendt på NRK 😅

Anonymkode: 61bae...05c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kunne ikke falle meg inn.

Men nå har ikke jeg sett på Eurovision heller siden vi bare hadde lineær TV og en kanal å velge i på lørdagskvelden, da så vi på det som ble sendt på NRK 😅

Anonymkode: 61bae...05c

Når du nevner det, dette er land som ikke får vært med i Eurovision, som Ghana, Egypt, Arabiske Emirater, Kazakstan, m.fl. som deltar. Mitt inntrykk er at de er flinke sangere som absolutt fortjener en sangkonkurranse, men det er jo samtidig farget av hva dette er for et evenement.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Det er en skam at USA deltar i dette med både deltager og jury.

Anonymkode: 5520b...e93

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kunne ikke falle meg inn. Det er en skam at USA deltar i dette med både deltager og jury.

Anonymkode: 5520b...e93

De passer jo inn i det gode selskap

Skrevet

Vietnams Duck Phuc vant i går. Jeg gadd ikke se på etter at Shaman kom på scenen for Russland og selvsagt avsluttet med, "я русский". Litt ironisk at Russland synes det var en helt grei fremføring, men Georgias "we don't wanna put in" mente de var alt for politisk og ble møtt med sterke protester fra Russland i sin tid.

https://nn.wikipedia.org/wiki/We_Don't_Wanna_Put_In

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...