Gå til innhold

Har du kunst på veggene? Og hvilken stil liker du?liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har masse kunst, både på vegg og i form av gjenstander. Bor på et gods, så veldig mye av kunsten er arvet. Men fikk et litt mer moderne maleri i 30 årsgave der verdi er satt til 750 000. Har også møbler som anses som smykker og egentlig kunstverk. Foreldrene mine bor på et gods med skikkelig mye kunst, der forsikringsverdien er satt til flere titalls millioner.

Anonymkode: 2a4a4...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg har masse kunst, både på vegg og i form av gjenstander. Bor på et gods, så veldig mye av kunsten er arvet. Men fikk et litt mer moderne maleri i 30 årsgave der verdi er satt til 750 000. Har også møbler som anses som smykker og egentlig kunstverk. Foreldrene mine bor på et gods med skikkelig mye kunst, der forsikringsverdien er satt til flere titalls millioner.

Gods, Løvenskiold? Det er få adelige i Norge. Ble Vedlig nysgjerrig!

Anonymkode: d61c8...7fb

Skrevet

Vi har en del kunst på veggene. Noen malerier og noen litografier De fleste av samme kunstner, for vi liker hans stil og uttrykk veldig godt begge to. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.9.2025 den 22.19):

Høres fantastisk fint ut. Og med et gods kommer jo plass og størrelse - har du kanskje også store nok vegger til større formater av malerier, eller til og med veggmalerier? 

Skrevet
sug lut skrev (13 timer siden):

Høres fantastisk fint ut. Og med et gods kommer jo plass og størrelse - har du kanskje også store nok vegger til større formater av malerier, eller til og med veggmalerier? 

Ikke helt enig. 

Anonymkode: db3a6...2f8

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Skrevet

Jeg har noen av lokale kunstnere, inkludert ett fra en ganske kjent maler.

Det er plass til mye mer på veggene mine, men jeg lider av kraftig beslutningsvegring og klarer aldri å bestemme meg om hva jeg vil ha 

Skrevet

Eg har stort sett billige posters frå Desenio med enda billigare ramme. Det er fotografi frå naturen, skog og fjell for det meste. Og så har eg eit par verk frå lokale kunstnarar som eg ikkje har valgt (lotterigevinst og arv) men som eg likar godt.

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha mer kunst. Har noen trykk, men lite originalkunst. Liker best figurativt, med mennesker og med klare farger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...