Anonym bruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Jeg liker spesielt malerier av seilbåter og motiver med mennesker. Anonymkode: b03ed...c9a
Anonym bruker Skrevet 20. september #2 Skrevet 20. september Jeg liker også seilbåter, men mannen min liker det overhodet ikke, så vi har mest landskaper og byer. Det liker vi begge to. Noe av det er reproduksjoner og noe er originaler vi har kjøpt på utstillinger og sånt, ingenting dyrt. Anonymkode: 7ab00...c58
Anonym bruker Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september Jeg liker en god blanding, men det er jo umulig å vite hva du liker når du sier du liker seilbåter? Liker du da abstrakte og moderne seilbåtmalerier eller liker du gamle seilskuter? Liker du originale verk eller plakater? Anonymkode: 6c0af...07c
Anonym bruker Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Vi har to malerier og et nummerert trykk. Ingenting veldig dyrt, billigste rundt 3.000 og dyreste rundt 10.000. Trykket er abstrakt, det ene maleriet fjellandskap og det andre hav i storm. Anonymkode: 0dd7f...0fd
Anonym bruker Skrevet 20. september #5 Skrevet 20. september Jeg har en del som jeg har samlet opp igjennom årene. Ingenting dyrt, bare orginale bilder som jeg liker. Eg rød tråd er en litt melankolsk stemning. Jeg har en blanding av portretter, abstrakt kunst, landskap, fotografier og surrealistisk kunst. Anonymkode: 836db...87b
Anonym bruker Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september Har noen orginale malerier og orginal trykk med tegneserie- og manga motiv. Anonymkode: d7f7d...ba8
Anonym bruker Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september Vi er en voksen familie med snart voksne barn. Huset innredes også deretter. Henger ikke opp tegneserier eller ting som ikke passer inn i vår stil. Vi har en stort familie bilde på veggen av fjellene vi bor under med. Fargene på bildet gjenspeiler stilen vi har Anonymkode: 28df7...4b0
Elizabeth Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september Kunst og kunst. Synes bildet av Steven Gerrard med Champions League pokalen 2005 - bildet er fint å se på, jeg. Ligger mye arbeid bak det bildet der, gitt😄
sug lut Skrevet 21. september #10 Skrevet 21. september Mye kunst. Noe arvet og noe kjøpt. Eldste jeg har er noen kobberstikk fra 1700-tallet, og så opp gjennom til 60-70-talls modernisme.
amandine Skrevet 21. september #11 Skrevet 21. september Jeg har mye forskjellig, alt fra gamle klassiske malerier til nyere abstrakte og en del litografier og grafikk. Jeg liker godt å blande gammelt og nytt, noe er arvet, noe er gaver og noe har jeg kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 21. september #12 Skrevet 21. september Jeg har ett trykk på en slags plate av en lokal fotograf, som er tatt i en skog i nærheten. Så har jeg ett stort bilde tatt av husveggen på bestemors barndomshjem. Ett bilde av bestefars hest som er fra 1962, og ett fra potetkjelleren til bestemor da hu var ung (bilde er nytt) så nei 😁 ingen kunst, og jeg liker ikke å ha så mye på veggene Anonymkode: b2dd7...39d
Tekla123 Skrevet 21. september #13 Skrevet 21. september Har et par kunstnervenninner, så har fått noen verk av dem i gaver. Liker best å ha abstrakt på veggen hjemme, med masse farger. Når jeg skal gå på galleri, synes jeg klassisk figurativ kunst er vakkert og interessant.
Anonym bruker Skrevet 22. september #14 Skrevet 22. september Vi har bare noen trykte bilder av Vebjørn Sand. Jeg elsker isbjørner, så har et digert ett på veggen. Fikk et bilde til bryllupet vårt. Gutt ved vann. Anonymkode: 8b900...88d
Anonym bruker Skrevet 22. september #15 Skrevet 22. september Anonym bruker skrev (23 timer siden): Jeg har ett trykk på en slags plate av en lokal fotograf, som er tatt i en skog i nærheten. Så har jeg ett stort bilde tatt av husveggen på bestemors barndomshjem. Ett bilde av bestefars hest som er fra 1962, og ett fra potetkjelleren til bestemor da hu var ung (bilde er nytt) så nei 😁 ingen kunst, og jeg liker ikke å ha så mye på veggene Anonymkode: b2dd7...39d Samme har jeg, det er ikke tilfeldigvis bøkeskogen? Anonymkode: 5475e...f15
Anonym bruker Skrevet 22. september #16 Skrevet 22. september Jeg har ikke kunst på veggene. Jeg er veldig glidning Salvador Dali, men bildene hans er ikke helt det man har på veggene. Monet er også en jeg liker, van Gogh også. Men komboen av bilder jeg liker vil ikke bli pent, og det vil bare bli plakater i ramme, for jeg har ikke råd til noen av deres originaler Anonymkode: 41fa9...d06
Anonym bruker Skrevet 23. september #17 Skrevet 23. september Jeg har mange kostbare malerier og bor i hus som tåler det. Maleriene er konkrete (landskap og seilskuter) og er kjøpt på auksjon. Anonymkode: db3a6...2f8
TheWitch Skrevet 23. september #18 Skrevet 23. september Har nok ikke noe dyr kunst, men ønsker meg et bilde fra Art of Oslo.
Anonym bruker Skrevet 23. september #19 Skrevet 23. september Ja har ett stort bilde av en gammel mann som er trøtt og sliten. I glass bilde, Anonymkode: 9b951...d77
Anonym bruker Skrevet 24. september #20 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (På 22.9.2025 den 18.59): Samme har jeg, det er ikke tilfeldigvis bøkeskogen? Anonymkode: 5475e...f15 Det er helt tilfeldigvis bøkeskogen ja Med ett menneske i midten Anonymkode: b2dd7...39d
Anonym bruker Skrevet 24. september #21 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det er helt tilfeldigvis bøkeskogen ja Med ett menneske i midten Anonymkode: b2dd7...39d De er veldig fine de bildene, men nå er jeg nok ikke helt objektiv, da dette er min favorittplass i hele verden 🤩 Anonymkode: 5475e...f15
Admin Skrevet 24. september #22 Skrevet 24. september Tråden er ryddet for brukerdebatt og bilder med opphavsrett. Admin
Anonym bruker Skrevet 24. september #23 Skrevet 24. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): De er veldig fine de bildene, men nå er jeg nok ikke helt objektiv, da dette er min favorittplass i hele verden 🤩 Anonymkode: 5475e...f15 Ja de er kjempefine! Elsker å gå der på høsten akkurat når alle bladene er skikkelige orange!🍁 Anonymkode: b2dd7...39d
Anonym bruker Skrevet 24. september #24 Skrevet 24. september Har mange litografier, endel har jeg kjøpt selv, endel har jeg fått i gave fra interesserte kunst-foreldre, og arvet. Har et Picasso-trykk, ellers mest norske kunstnere. Elsker Bjørn Ransve, Inger Sitter og flere fra den generasjonen. Går på mange utstillinger og kjøper også yngre kunstnere-. For meg er kunst og musikk selve livet Anonymkode: d61c8...7fb
sug lut Skrevet 24. september #25 Skrevet 24. september (endret) Har forresten også noe glasskunst, noe har jeg fått av kunstnere jeg kjenner og noe i "vanlig" gave fra andre. Endret 24. september av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå