Anonym bruker Skrevet 19. september #1 Skrevet 19. september Eddik og oppvaskmiddel fungerer ikke. Jeg blir gal, de er så veldig innpåslitne Anonymkode: 6a403...d5b
Anonym bruker Skrevet 19. september #2 Skrevet 19. september Mener du bananfluer? Anonymkode: 0d31e...f38
Anonym bruker Skrevet 19. september #3 Skrevet 19. september Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Mener du bananfluer? Anonymkode: 0d31e...f38 Nei. Mener en vanlig flue, Hi Anonymkode: 6a403...d5b
prekæs Skrevet 19. september #4 Skrevet 19. september Har du prøvd slike gode, gammeldagse fluefangere. Dvs. slike klebrige remser. Kalles fluepapir, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. september #5 Skrevet 19. september Minst like viktig som gode feller er å fjerne det fluene liker. Frukt, søppel, mat osv. Anonymkode: 431a9...651
Anonym bruker Skrevet 20. september #6 Skrevet 20. september Jeg bruker en sånn "max smekker", en sånn "tennisracket" med strøm som gjør at de svimer av eller dør. Å lukke vinduene når man lager mat hjelper også litt. Anonymkode: fd8eb...4cd
Anonym bruker Skrevet 20. september #7 Skrevet 20. september prekæs skrev (15 timer siden): Har du prøvd slike gode, gammeldagse fluefangere. Dvs. slike klebrige remser. Kalles fluepapir, tror jeg. Nei, vil ikke ha fluepapir hengende. Hi Anonymkode: 6a403...d5b
Anonym bruker Skrevet 20. september #8 Skrevet 20. september Anonym bruker skrev (14 timer siden): Minst like viktig som gode feller er å fjerne det fluene liker. Frukt, søppel, mat osv. Anonymkode: 431a9...651 Jeg vet, men jeg skjønner ikke hvor de kommer fra. Har ikke noe sånt fremme som skulle friste. Hi Anonymkode: 6a403...d5b
Anonym bruker Skrevet 20. september #9 Skrevet 20. september Bor du i nærheten av går eller har de dyr hjemme? Drt kan trekke til seg fluer. Mitt beste tips er enkelt og greit smekke. Anonymkode: d14f1...7bc
Anonym bruker Skrevet 20. september #10 Skrevet 20. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bor du i nærheten av går eller har de dyr hjemme? Drt kan trekke til seg fluer. Mitt beste tips er enkelt og greit smekke. Anonymkode: d14f1...7bc Nei, ikke i nærhetn av går, har heller ikke dyr hjemme. Fluesmekka har vært aktivt i bruk de siste dagene, men nå er jeg lei. Har aldri opplevd så mange fluer før, og de er helt intenst nærgående, opp i ansiktet, inn i håret. Hi Anonymkode: 6a403...d5b
Anonym bruker Skrevet 20. september #11 Skrevet 20. september Har det vært tempratirforskjeller i det siste? Det kan være eggene som ble lagt før høsten, som skal klekkes til våren, har klekket tidlig pga plutselig varme. Anonymkode: d14f1...7bc
Anonym bruker Skrevet 20. september #12 Skrevet 20. september Flueoapir fra felleskjøpet. Du tenger ikke ha det hengende. Klipp mindre biter og legg i vinduskarmen. Anonymkode: 9ca5b...fc7
Anonym bruker Skrevet 20. september #13 Skrevet 20. september De legger egg i råtnende ting, som søppel, tomflasker, i matrester bak kjøleskapet, fuktig jord (f.eks rett utenfor veggene) i sluk som ikke er så mye i bruk osv. Du må være sikker på at du ikke har noen slike yngleplasser. Rundt husveggene også, det kan ligge ting, råtten jord o.l. i hagen. Anonymkode: 4db24...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå