Anonym bruker Skrevet 22. september #26 Skrevet 22. september Jeg hadde absolutt gjort det hvis jeg hadde mulighet, og ikke hadde noen mann. Anonymkode: 7a581...459
Anonym bruker Skrevet 22. september #27 Skrevet 22. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg liker responsen din på den der. Og hvordan du reflekterer rundt valget og innspillene du får. Hvis du møter livet ellers like fornuftig, tenker jeg nok de 15 årene med deg som forbilde gjør den/de det eventuelt skulle bli ganske godt rustet til mye. Spennende valg, ønsker deg lykke til. Anonymkode: 0a864...761 Akkurat det tenkt jeg og. Hi virker veldig fornuftig. Anonymkode: e9518...0f5
Anonym bruker Skrevet 22. september #28 Skrevet 22. september Jeg tenker absolutt! Du lever en gang, og hvis du har lyst på barn og ikke har mann, eller vil ha en partner så er det jo den veien du må gå. Veldig mange mødre oppdrar barn alene, og det går nok veldig fint. Mulig du også vil møte en partner etter hvert og dere kan bli en familie selv om du har et barn med deg. Mulig han også har et barn. Man har aldri garanti for forhold uansett. Men det som er greit å tenke på er at man har nettverk rundt seg. Familie som kan stille opp og som er der. Anonymkode: f5f31...9d5
Anonym bruker Skrevet 23. september #29 Skrevet 23. september Anonym bruker skrev (På 19.9.2025 den 8.49): a, jeg vil heller være singel livet ut, enn å være i forhold der jeg må oppdra en mann som ikke bryr seg om andre enn seg selv. Jeg høres nok bitter ut her pga min dårlige erfaring, men jeg ser mye i some at det er en vanlig erfaring. Hvorfor risikere det, når det eneste jeg ønsker fra en mann er svømmerene🤷♀️ Anonymkode: aba52...a07 Du fortjener ingen mann, ikke barn heller med en slik holdning. At enkelte blir aleneforeldre er trist men ikke å klandre, men at noen har en slik holdning og ønsker å få og oppdra et barn, NEI. Kjøp heller flere katter. Anonymkode: 10786...266
Anonym bruker Skrevet 29. september #30 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (På 19.9.2025 den 8.49): det eneste jeg ønsker fra en mann er svømmerene🤷♀️ Anonymkode: aba52...a07 Da er det nok best å gå for kunnstig befruktning og bli frivillig solomor. Ingen bedre måte å leve ut den feministiske ideologien om full uavhengighet fra menn. Nå som selvbestemt abort er utvidet fra 12 til 18 uker, kan du dessuten se kjønnet og deretter velge abort om det blir en gutt. Helt uten å oppgi årsak. Som disse: https://www.svtplay.se/video/KVk4JXR/jakten-pa-en-dotter The future is female! Anonymkode: ee91b...40a
Anonym bruker Skrevet 29. september #31 Skrevet 29. september Anonym bruker skrev (På 19.9.2025 den 10.33): En betraktning er at det har blitt en trend for incels å bli sæddonor. De står klare når barnet blir 15 år og har rett til å få opplyst identiteten til far. Da tar de mer og mer over i rollen som far, ikke nødvendigvis til glede for frivillig solomor. Nesten litt ironisk hvordan det har blitt. At de mest vestrevridde feministene som i størst grad velger å bli solomor, er de som i størst grad føder og oppdrar barn til incels. En positiv sak er at staten oppfordrer til å bli solomor ved å gi rikelig med enslig forsørger-tillegg. Anonymkode: ee91b...40a Anonym bruker skrev (På 21.9.2025 den 11.04): Oi, overraskende mange negative og alvorlige konsekvenser som forskningen har utredet og dokumentert om barn som vokser opp med solomor! Uansett er dette vår tids viktigste feministiske virkemiddel for kvinners uavhengighet til menn. Ingen signal er sterkere om at menn er overfødige, også som fedre. Anonymkode: ee91b...40a Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Da er det nok best å gå for kunnstig befruktning og bli frivillig solomor. Ingen bedre måte å leve ut den feministiske ideologien om full uavhengighet fra menn. Nå som selvbestemt abort er utvidet fra 12 til 18 uker, kan du dessuten se kjønnet og deretter velge abort om det blir en gutt. Helt uten å oppgi årsak. Som disse: https://www.svtplay.se/video/KVk4JXR/jakten-pa-en-dotter The future is female! Anonymkode: ee91b...40a Du leita opp en gammel tråd for å skrive akkurat det samme én gang til? Har du ingen andre steder å ri kjepphesten din? Anonymkode: bbd1b...7b9
Anonym bruker Skrevet 29. september #32 Skrevet 29. september Det må vel være lov å bidra på en tråd mer enn en gang vel? Om det er noe overlapp, hva så? Det viktige er å gi trådstarter tilbakemelding. Hun skriver at det eneste hun ønsker fra en mann er svømmerne. Da kommer mitt svar som dette. Du behøver ikke å svare, eller kommentere til meg. Anonym bruker skrev (1 time siden): Da er det nok best å gå for kunnstig befruktning og bli frivillig solomor. Ingen bedre måte å leve ut den feministiske ideologien om full uavhengighet fra menn. Nå som selvbestemt abort er utvidet fra 12 til 18 uker, kan du dessuten se kjønnet og deretter velge abort om det blir en gutt. Helt uten å oppgi årsak. Som disse: https://www.svtplay.se/video/KVk4JXR/jakten-pa-en-dotter The future is female! Anonymkode: ee91b...40a Anonymkode: ee91b...40a
Anonym bruker Skrevet 30. september #33 Skrevet 30. september Anonym bruker skrev (På 19.9.2025 den 8.49): Tusen takk for erfaringer. Det er mye å tenke gjennom ja, og ser jeg har tenkt over det som blir nevnt. Mulig dette blir beste veien for meg å gå. Jeg har heldigvis mye familie i nærheten, så tenker de må inkluderest i en slik avgjørelse. Ja, jeg vil heller være singel livet ut, enn å være i forhold der jeg må oppdra en mann som ikke bryr seg om andre enn seg selv. Jeg høres nok bitter ut her pga min dårlige erfaring, men jeg ser mye i some at det er en vanlig erfaring. Hvorfor risikere det, når det eneste jeg ønsker fra en mann er svømmerene🤷♀️ Anonymkode: aba52...a07 Hvis du tenker at alt barnet ditt trenger fra en mann er sædcellene har du et litt skjevt blikk på hva det innebærer å være forelder. Hos deg som hos mange andre synes jeg det er rart at det bare er «jeg» som står i fokus, det burde være barnet. «Du» ønsker bare sædcellene? Hvorfor i alle dager har du ikke fokus på barnets behov fremfor dine egne ønsker? Anonymkode: 1d7fc...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå