Gå til innhold

Hadde du blitt irritert på følgende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om din partner ryddet ut av kofferten din etter reise du var på uten å spørre først? 

Anonymkode: 2b232...4f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Han hadde gjort det for å være hyggelig og gjøre meg en tjeneste. 

Anonymkode: 7afbf...fa7

Skrevet

Ja, men jeg hadde samtidig tenkt at det var urimelig av meg og latt være å si noe på det. 

Anonymkode: dc1a6...220

Skrevet

Nei. Å rydde ut av kofferter er kjedelig, så hadde blitt glad :) 

Skrevet

Ja. Jeg liker å tydde ut selv. Ikke at jeg har noe å skjule, men likevel…

Anonymkode: e95df...3ab

Skrevet

Hadde min mann gjort dette ville jeg besvimt. Han rydder ikke en gang ut av egen koffert. 

Anonymkode: dc4ef...1f4

Skrevet

Forundra, men ikke irritert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Om din partner ryddet ut av kofferten din etter reise du var på uten å spørre først? 

Nei, herlighet. Alt han gjør uten at man må mase i minst 6 mnd på at han skal gjøre er jo pluss. Nårcdet er sagt høres det rimelig usannsynlig ut at noen pakker ut av andres koffert🤔

Anonymkode: 65f52...617

Skrevet

Tok det opp på en ordentlig måte, og nå fikk jeg ørene fulle fordi han gjør alt, er så flink, hva skulle jeg gjort uten han. I kofferten lå det julegaver, blant annet til han for 3000 kr. Å gå gjennom andres saker, vesker ol. er for meg ikke greit.

Han vre det til at han heretter skal slutte å ta på mine ting, slutte å rydde også skal jeg  få se hva slags grisehus det blir. Alt dette fordi jeg på en ordentlig måte sa jeg ikke ville at han skulle ta ut av kofferen min igjen.

Ser at alle tingene er lagt i en diger haug, så til noe hjelp var det heller ikke. Det var bare for å tømme den og sette kofferten utenfor inngangsdøren

Skrevet

Nei, ikke irritert. Litt overrasket, kanskje, og det er jo deilig å slippe å gjøre det selv. 

Men hvis jeg hadde hatt hemmeligheter oppi der, hadde jeg sørget for å be ham om å holde seg unna den. 

Nå pleier han ikke å rote i mine ting, men jeg har ikke noe som er veldig "privat" for ham. 

Det høres ut som om problemet her er større enn denne ene tingen. 

Skrevet

Jeg hadde nok dødd av forundring, for han kan fint vente både en og to uker med å rydde ut av sin egen 🙈

Men om jeg hadde julegaver i kofferten når jeg kom ville jeg jo sagt at ingen får røre kofferten min for det er jule-hemmeligheter i den, så at noen skulle snoke i den da hadde ikke skjedd.

Det høres ut som dere har større problemer enn dette da, alt er liksom feil. Han tømmer kofferten din og legger alt i en haug på gulvet, du protesterer på det han har gjort for du har hemmeligheter i den, og han reagerer på det igjen med et barnslig sinne og "skal aldri rydde igjen".

Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: 42e9b...76f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde nok dødd av forundring, for han kan fint vente både en og to uker med å rydde ut av sin egen 🙈

Men om jeg hadde julegaver i kofferten når jeg kom ville jeg jo sagt at ingen får røre kofferten min for det er jule-hemmeligheter i den, så at noen skulle snoke i den da hadde ikke skjedd.

Det høres ut som dere har større problemer enn dette da, alt er liksom feil. Han tømmer kofferten din og legger alt i en haug på gulvet, du protesterer på det han har gjort for du har hemmeligheter i den, og han reagerer på det igjen med et barnslig sinne og "skal aldri rydde igjen".

Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: 42e9b...76f

Jeg gikk unna han. Begynte å kjefte på meg og hisset seg veldig opp, gestikulerte og peket. Han visste at det var julegaver i den, til han. Han visste at jeg hadde kjøpt noen fine ting som lå pent på toppen av kofferten. Han har aldri pakket ut av kofferten min før, så forventet ikke at han kunne finne på noe som i mine øyne er såpass innvanderende . Han har ofte ryddet etter meg men latt sine egne ting flyte, så føler han fotfølger meg. Det med kofferten ble helt nok for meg. Fant medisiner jeg kjøpte i utlandet ved en tilfeldighet i kveld på et annet sted enn jeg ville lagt de. Solbrillene mine lå i en skuff på badet og alle klærne og de fine og dyre tingene jeg kjøpte lå slengt sammen i en trang kurv. Hadde jeg gjort det samme mot han hadde han blitt fryktelig irritert, men jeg hadde jo aldri funnet på det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Å ja!

Skrevet

Min gjør det ofte 😉

Anonymkode: c783b...dc5

Skrevet

Hadde ringt 113 og sagt at mannen må ha fått slag eller drypp

Anonymkode: 2177e...29b

Skrevet

Hadde blitt svært overrasket, og litt irritert. Mest fordi jeg neppe hadde klart å finne igjen ting han i så fall hadde ryddet bort.

Anonymkode: 9702b...65b

Skrevet

Det hadde jeg opplevd som invaderende.

Anonymkode: 23922...019

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men det kommer aldri til å skje. 

Anonymkode: 718c1...f18

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad så slapp jeg å gjøre det. Men det hadde nok aldri skjedd 😅

Anonymkode: 53ba1...01f

Skrevet

Veldig ulike svar her, ser jeg. Forstår de som synes det er til hjelp. Hadde han vært en uskyldig naiv surrekopp som prøvde å være snill, hadde det vært litt hyggelig. Han blir veldig stresset når ting ikke gjøres slik han liker at de blir gjort. Han har en mening om absolutt alt. Han skal overprestere  på alle plan, og når han da i tillegg rydder i tingene mine, tar ut av kofferten før jeg får snudd meg, så minner dette meg om min egen mor da jeg var barn. Jeg syns det blir nedverdigende og ekstremt innvandrerende. Å finne medisinerer slengt på helt feil sted, når vi har et medisinskap, får meg irritert. Han hadde i tillegg vasket klær der en ny kjole, brukt en gang, var vasket. Kofferten min var veldig forsiktig pakket før hjemreise, og jeg turte knapt håndtere den fordi det var råflotte ting i den som ikke tåler noe særlig. Så at han da har gått løs på den som om jeg var et barn.

Han har alltid flyttet på tingene mine. Særlig paden og andre ting som kan ligge på stuebordet blir flyttet inn i en boks med alt mulig annet dritt som han ikke gidder å sortere. Han lar meg aldri gjøre ting i mitt tempo. Problemet er at han er hjemme 14 dager av gangen, og kjeder seg nok til å irritere seg over tingene mine. Jeg må faktisk ut av huset hver dag. Selv lar han pc’en ligge igjen på kjøkkenbordet, tørker av den med « silkehansker» og legger den pent fra seg i en jobbsekk han har. Min kan pælmes i en boks. Mine ting kan han slenge i hauger, bokser og bare få bort selv om det knapt ligger noe fremme.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Veldig ulike svar her, ser jeg. Forstår de som synes det er til hjelp. Hadde han vært en uskyldig naiv surrekopp som prøvde å være snill, hadde det vært litt hyggelig. Han blir veldig stresset når ting ikke gjøres slik han liker at de blir gjort. Han har en mening om absolutt alt. Han skal overprestere  på alle plan, og når han da i tillegg rydder i tingene mine, tar ut av kofferten før jeg får snudd meg, så minner dette meg om min egen mor da jeg var barn. Jeg syns det blir nedverdigende og ekstremt innvandrerende. Å finne medisinerer slengt på helt feil sted, når vi har et medisinskap, får meg irritert. Han hadde i tillegg vasket klær der en ny kjole, brukt en gang, var vasket. Kofferten min var veldig forsiktig pakket før hjemreise, og jeg turte knapt håndtere den fordi det var råflotte ting i den som ikke tåler noe særlig. Så at han da har gått løs på den som om jeg var et barn.

Han har alltid flyttet på tingene mine. Særlig paden og andre ting som kan ligge på stuebordet blir flyttet inn i en boks med alt mulig annet dritt som han ikke gidder å sortere. Han lar meg aldri gjøre ting i mitt tempo. Problemet er at han er hjemme 14 dager av gangen, og kjeder seg nok til å irritere seg over tingene mine. Jeg må faktisk ut av huset hver dag. Selv lar han pc’en ligge igjen på kjøkkenbordet, tørker av den med « silkehansker» og legger den pent fra seg i en jobbsekk han har. Min kan pælmes i en boks. Mine ting kan han slenge i hauger, bokser og bare få bort selv om det knapt ligger noe fremme.

Men da er det jo ikke at han rydder ut av kofferten som er hovedproblemet deres. De fleste svarer jo ut fra opplysningene i hi, og jeg hadde satt pris på om han ryddet ut av kofferten da det er noe av det kjedeligste jeg gjør. Men da måtte det jo være for å gjøre det ordentlig, og ikke bare et påskudd for å rote i tingene mine og for å få satt bort kofferten. 

Skrevet

Spesielt av han å gjøre det. 

Anonymkode: 9d27c...f46

Skrevet

Jeg hadde blitt sjokkert, for det skjer jo ikke, det ønsker jeg heller ikke.

Anonymkode: cd063...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...