Anonym bruker Skrevet i går, 13:35 #1 Skrevet i går, 13:35 Jeg er ingen fan av NorwayRob, ikke min type underholdning. Men er det rett at han skal få bot/ må i retten for å nekte å betale bot, når en mindreårig egger bussen hans? Gjør vi rett eller galt som samfunn i slike situasjoner? https://www.nrk.no/vestland/bergens-profil-far-bot-for-uthenging-av-mindrearig-1.17576050 Anonymkode: eedcd...aa5
Anonym bruker Skrevet i går, 13:57 #2 Skrevet i går, 13:57 Selvsagt er det rett. Vi er en rettsstat og må selvsagt følge de lover og regler som finnes. Han er voksen, gutten var mindreårig. Anonymkode: 732a0...afb
Anonym bruker Skrevet i går, 14:25 #3 Skrevet i går, 14:25 Han må jo følge lover og regler som alle andre. Helt irrelevant for saken, men han er jo en dust. Og det er selvfølgelig ikke greit å kaste egg på hverken busser eller hus, men en voksen mann som prøver å være krampekul fjortis ER ikke fjortis selv om han prøver. Han er voksen. Anonymkode: 0871b...bdc
Anonym bruker Skrevet i går, 14:28 #4 Skrevet i går, 14:28 Jeg aner ikke hvem NorwayRob er, men for en latterlig bruk av ressurser. Kanskje drittungen lærer å ikke plage andre, Anonymkode: a1e1a...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå