Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:37 #1 Skrevet torsdag kl 07:37 Dere som er bare en voksen og har barn og bolig og kanskje bil. Hvor mye buffer har dere til uforutsette ting? Hva er inntekt og hvor mye har du i lån? Jeg har ca en mnd lønn i buffer, men ser jo at om det kommer større ting som må utbedres på hus, kjøkken, bad, tak eller bilen må byttes så sliter jeg. Er det alt for lite? Kjenner på uro rundt økonomi. Har bare vært singel ett år så har liksom bare akkurat fått landet, kjøpt inn alt nytt som måtte til og satt til side litt buffer. Vil ikke være lett å spare opp mer i buffer tror jeg. Har lån som tilsvarer 1/3 av husets verdi, studielån og bil er nedbetalt. Men 3 barn som alle snart er tenåringer koster også. Har dere gode tips til steder å spare inn som jeg ikke har tenkt på så kjør på:) Anonymkode: 373e1...1c5
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:21 #2 Skrevet torsdag kl 15:21 Alene med en tenåring. Har utbetalt ca 38000 hver måned. Lån på 2,6 mill. Er veldig trangt så klarer ikke spare mye hver måned. Føler at hver gang jeg har klart å spart opp noe så skjer det noe som gjør at saldoen blir null igjen. Bor i leilighet som krever lite vedlikehold, men har bil som det plutselig kan skje noe med. Anonymkode: 7080f...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå