Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:36 #1 Skrevet onsdag kl 18:36 Det er nytt i dag, og det er sykt irriterende. Er det meningen, Anonymkode: e434c...35a
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:45 #2 Skrevet onsdag kl 18:45 Du er ikke alene om det men du lærer å leve med det. Anonymkode: 7dd97...c65
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:03 #3 Skrevet onsdag kl 19:03 Bruk Brave nettleser, den fjerner all reklame. Anonymkode: f7ed7...69e
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:48 #4 Skrevet torsdag kl 10:48 Jeg får ikke opp reklame. Er sikkert nettleseren din som er problemet. Hvilken bruker du? Anonymkode: a78b2...38f
Admin Skrevet i går, 10:22 #5 Skrevet i går, 10:22 Anonym bruker skrev (På 17.9.2025 den 20.36): Det er nytt i dag, og det er sykt irriterende. Er det meningen, Anonymkode: e434c...35a Jeg har opplevd det en gang selv, og aldri igjen. Har det fortsatt hos deg?
Anonym bruker Skrevet i går, 11:59 #6 Skrevet i går, 11:59 Admin skrev (1 time siden): Jeg har opplevd det en gang selv, og aldri igjen. Har det fortsatt hos deg? Nå skjer det mindre, med ujevne mellomrom. Noen ganger skjer det også ved å trykke på andre knapper. Anonymkode: e434c...35a
Anonym bruker Skrevet i går, 12:12 #7 Skrevet i går, 12:12 Skjer jevnlig her også, og jeg trykker aldri liker. Skjer når jeg trykker hvilke som helst knapper, men ikke hver gang Veldig irriterende Anonymkode: 1b4e7...cf7
Admin Skrevet i går, 12:19 #8 Skrevet i går, 12:19 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Nå skjer det mindre, med ujevne mellomrom. Noen ganger skjer det også ved å trykke på andre knapper. Anonymkode: e434c...35a Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Skjer jevnlig her også, og jeg trykker aldri liker. Skjer når jeg trykker hvilke som helst knapper, men ikke hver gang Veldig irriterende Anonymkode: 1b4e7...cf7 Takk for svar. Jeg melder ifra videre.
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Jeg får også opp reklame når jeg trykker på «gå tilbake til emneliste»-knappen. Ikke hver gang, men ofte nok. Har ikkje fått opp når jeg bare bruker «tilbake»-knappen til nettleseren. Anonymkode: fc601...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå