Gå til innhold

Jeg er så sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg så sliten. Er sånn ofte i perioder. Jeg har fibromyalgi og jobber 100%. Må ofte si nei til venninner om å være sosial i helgene. Da må jeg hente meg inn. Og ofte er det alkohol involvert når det er noe sosialt. Og det orker jeg iallefall ikke. Men føler at venninner spørr og spørr så det er vanskelig å si nei. Flere som har det sånn?

Anonymkode: ab8fc...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du ikke klarer å være så mye sosial i helgene da du har fibromyalgi kombinert med full jobb. Gjør ting som gir deg energi.  Å feste med alkohol er jo så energitappende en kan få det. 
jeg har ikke fibromyalgi men er mye sliten av andre grunner. Før da jeg ja til alt. Ble nesten utbrent. Nå har jeg gått i motsatt grøft og sier nesten nei til alt. Jeg blir med på ting jeg har lyst til. Er med på fester men drikker ikke. Sier fra at jeg blir dårlig av alkohol og har ikke energi til det. Men er med likevel en stund. Det er jo både og av meninger om jeg drikker eller ei. Men de har sluttet å mase nå. 

Anonymkode: 4c3a5...2e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Si at du ikke klarer å være så mye sosial i helgene da du har fibromyalgi kombinert med full jobb. Gjør ting som gir deg energi.  Å feste med alkohol er jo så energitappende en kan få det. 
jeg har ikke fibromyalgi men er mye sliten av andre grunner. Før da jeg ja til alt. Ble nesten utbrent. Nå har jeg gått i motsatt grøft og sier nesten nei til alt. Jeg blir med på ting jeg har lyst til. Er med på fester men drikker ikke. Sier fra at jeg blir dårlig av alkohol og har ikke energi til det. Men er med likevel en stund. Det er jo både og av meninger om jeg drikker eller ei. Men de har sluttet å mase nå. 

Anonymkode: 4c3a5...2e3

Godtar venninner at du ikke drikker? Føler at de fleste gjør det. Men noen, de nærmeste som vet hvordan jeg har det , spørr ofte om å møtes for å drikke vin. 

Anonymkode: ab8fc...551

Skrevet

Huff, ja... Livet er så hardt. 

Anonymkode: 1a6f9...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...