Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en storkonsument av lydbøker, men har et økende behov for å supplere med podcast. Lurer derfor på om noen har tips til ting å høre på. Liker «Hele historien» og «Oppdatert», men også «Sånn er du» og «Leseklubben»  og andre ting som er knyttet til det jeg er interessert i, bøker, psykologi, familie og barn. Er nok litt nerdete av natur, og liker å lære nye ting, så kanskje jeg ville likt temaer jeg ikke vet at jeg liker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker åpen journal 

Anonymkode: e6205...304

Skrevet

Av seriøse podkaster liker jeg godt Etikketaten, Hele historien, Historier fra Norge og Abels tårn. På den mer humoristiske siden liker jeg Utakt og Gal og genial. 

Skrevet

NRK har mange gode. Hør historien om Berit, mor som snakker om det å være fattig. Herlig positiv dame, samme kor mye dritt hun har opplevd . 

Livet som gangster er også bra. Handler i hovedsak om utenforskap. 

Anonymkode: 3fe3b...501

Skrevet

"Historiske Kjendiser" på NRK

Anonymkode: 2b0eb...847

Skrevet

Liker Svarttrost. Serien "Operasjon Charlie" var sinnsykt fasinerende. Og så liker jeg "Gamle greier" på NRK

Anonymkode: 802a8...f07

Skrevet

Hvis du liker norsk historie så er jeg veldig glad i Strid. Humoristisk gjenfortelling av de norske borgerlige, hvor kongene blir karakterisert som "han med de fine leggene", intriger og lettbeint humor! Anbefales!

Anonymkode: a645d...e57

Skrevet

Norsken, svensken og dansken er jo selvsagt, men den hører du vel sikkert allerede?

Anonymkode: 1ad9c...21d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Norsken, svensken og dansken er jo selvsagt, men den hører du vel sikkert allerede?

Anonymkode: 1ad9c...21d

Aldri hørt, men ser aktuell ut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...