Iiiiik Skrevet onsdag kl 16:23 #1 Skrevet onsdag kl 16:23 Jeg er en storkonsument av lydbøker, men har et økende behov for å supplere med podcast. Lurer derfor på om noen har tips til ting å høre på. Liker «Hele historien» og «Oppdatert», men også «Sånn er du» og «Leseklubben» og andre ting som er knyttet til det jeg er interessert i, bøker, psykologi, familie og barn. Er nok litt nerdete av natur, og liker å lære nye ting, så kanskje jeg ville likt temaer jeg ikke vet at jeg liker.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:28 #2 Skrevet onsdag kl 16:28 Jeg liker åpen journal Anonymkode: e6205...304
Superdolly Skrevet onsdag kl 17:50 #3 Skrevet onsdag kl 17:50 Av seriøse podkaster liker jeg godt Etikketaten, Hele historien, Historier fra Norge og Abels tårn. På den mer humoristiske siden liker jeg Utakt og Gal og genial.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:04 #4 Skrevet onsdag kl 20:04 NRK har mange gode. Hør historien om Berit, mor som snakker om det å være fattig. Herlig positiv dame, samme kor mye dritt hun har opplevd . Livet som gangster er også bra. Handler i hovedsak om utenforskap. Anonymkode: 3fe3b...501
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:06 #5 Skrevet onsdag kl 21:06 "Historiske Kjendiser" på NRK Anonymkode: 2b0eb...847
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:16 #6 Skrevet onsdag kl 21:16 Liker Svarttrost. Serien "Operasjon Charlie" var sinnsykt fasinerende. Og så liker jeg "Gamle greier" på NRK Anonymkode: 802a8...f07
Anonym bruker Skrevet i går, 04:26 #7 Skrevet i går, 04:26 Hvis du liker norsk historie så er jeg veldig glad i Strid. Humoristisk gjenfortelling av de norske borgerlige, hvor kongene blir karakterisert som "han med de fine leggene", intriger og lettbeint humor! Anbefales! Anonymkode: a645d...e57
Anonym bruker Skrevet i går, 07:54 #8 Skrevet i går, 07:54 Norsken, svensken og dansken er jo selvsagt, men den hører du vel sikkert allerede? Anonymkode: 1ad9c...21d
Iiiiik Skrevet i går, 14:13 Forfatter #9 Skrevet i går, 14:13 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Norsken, svensken og dansken er jo selvsagt, men den hører du vel sikkert allerede? Anonymkode: 1ad9c...21d Aldri hørt, men ser aktuell ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå