Anonym bruker Skrevet 17. september #1 Skrevet 17. september Jeg er nedkjørt og visste ikke kjelleren hadde en bunn under der igjen. Vi står i en svært krevende situasjon der det offentlige har skadet barnet vårt. Det handler om overgrep, seksuell krenkelse og tvang. Vi står på sidelinjen og kan ikke gjøre noe for å beskytte barnet vårt. Vi kan klage men det blir ignorert. Alle dekker hverandre og vi kommer ingen vei. Barnet vårt ringer oss på natta og hylgråter og forteller hva hen blir utsatt for. Politiet har berøringsangst. Anonymkode: b2052...51a
Anonym bruker Skrevet 18. september #2 Skrevet 18. september Er barnet i fosterhjem eller på institusjon? Hva sier statsforvalter? Om jeg var 100% sikker på at barnet mitt ble utsatt for seksuelle overgrep på én av disse plassene og jeg ikke ble hørt av noen, hadde jeg benyttet meg av mitt gamle nettverk til å få barnet ut derfra og til et trygt sted, uten mulighet for at det ble sporet tilbake til meg. Så hadde jeg flyttet ut av landet. Men dette er ekstreme tiltak, som kun ville blitt gjort i et helt ekstremt tilfelle. Jeg ville selvfølgelig forsøkt absolutt alt annet først. Anonymkode: b1a37...e4c
Anonym bruker Skrevet 18. september #3 Skrevet 18. september Er det du som har skrevet om situasjonen deres flere ganger her inne? Om barnet blir utsatt for overgrep på institusjonen må dere anmelde til politiet helt til de reagerer og kreve at barnet blir flyttet. Anonymkode: d6a93...5ee
Anonym bruker Skrevet 18. september #4 Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (19 timer siden): Jeg er nedkjørt og visste ikke kjelleren hadde en bunn under der igjen. Vi står i en svært krevende situasjon der det offentlige har skadet barnet vårt. Det handler om overgrep, seksuell krenkelse og tvang. Vi står på sidelinjen og kan ikke gjøre noe for å beskytte barnet vårt. Vi kan klage men det blir ignorert. Alle dekker hverandre og vi kommer ingen vei. Barnet vårt ringer oss på natta og hylgråter og forteller hva hen blir utsatt for. Politiet har berøringsangst. Anonymkode: b2052...51a Dette var en ganske stor ungdom? Som er plassert på tvang? For hvor lenge? Anonymkode: f6f8c...c25
Anonym bruker Skrevet 18. september #5 Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (På 17.9.2025 den 17.01): Jeg er nedkjørt og visste ikke kjelleren hadde en bunn under der igjen. Vi står i en svært krevende situasjon der det offentlige har skadet barnet vårt. Det handler om overgrep, seksuell krenkelse og tvang. Vi står på sidelinjen og kan ikke gjøre noe for å beskytte barnet vårt. Vi kan klage men det blir ignorert. Alle dekker hverandre og vi kommer ingen vei. Barnet vårt ringer oss på natta og hylgråter og forteller hva hen blir utsatt for. Politiet har berøringsangst. Anonymkode: b2052...51a Advokat!! Anonymkode: dd80b...56b
Anonym bruker Skrevet 19. september #6 Skrevet 19. september Både advokat, statforvalter og politi er involvert nå. Dette er vi svært åpen om og det er flere som går stille i dørene nå. Anonymkode: b2052...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå