Gå til innhold

Hva er vitsen med trange joggebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så  ei med veldg trange joggebukser i dag, så trange at hun nesten ikke klarte å gå i trapper. Hele greia med joggebuker er jo komfort. Hva er poenget ubehagelige joggebukser? Da kan man jo like godt ha på dongeri

Anonymkode: 853cd...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Så  ei med veldg trange joggebukser i dag, så trange at hun nesten ikke klarte å gå i trapper. Hele greia med joggebuker er jo komfort. Hva er poenget ubehagelige joggebukser? Da kan man jo like godt ha på dongeri

Det synes tydeligvis ikke hun da.

Anonymkode: a670b...2c5

Skrevet

Smaken er som baken. Personlig så liker jeg best når ting sitter trangt, da holder det ting på riktig plass. Eller så kan det være hun nyelig har gått opp i vekt, pga medisiner, gravditet el.l. og de joggebuksene var de eneste som passer.

Anonymkode: 763e2...840

Skrevet
17 minutes ago, Anonym bruker said:

Smaken er som baken. Personlig så liker jeg best når ting sitter trangt, da holder det ting på riktig plass. Eller så kan det være hun nyelig har gått opp i vekt, pga medisiner, gravditet el.l. og de joggebuksene var de eneste som passer.

Hun var veldig tynn så var nok ikke fordi hun hadde gått opp i vekt

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hun var veldig tynn så var nok ikke fordi hun hadde gått opp i vekt

Da er det vel fordi hun liker det da 🤷‍♀️

Skrevet

Har du generelt vansker med å skjønne at noen har andre preferanser enn deg? En joggebukse er da myk og behagelig selv om den er litt stram. 

Anonymkode: 6ad9c...772

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Har du generelt vansker med å skjønne at noen har andre preferanser enn deg? En joggebukse er da myk og behagelig selv om den er litt stram. 

Anonymkode: 6ad9c...772

Enig, ei joggebukse blir ikke hard og stiv om den sitter tett inntil kroppen. Hun likte sikkert buksa slik, framfor ei slamsete joggebukse. Det gjør jeg også. At folk ikke kan passe seg selv.

Anonymkode: 9f425...073

Skrevet

Jeg liker faktisk å vise litt cameltoe, ja vi er noen. Derfor går jeg med trange joggebukser, selv om jeg er slank. 

Anonymkode: 860c0...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...