Gå til innhold

Hva i alle dager er det de steller i stand til nå? Durek og Martha.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett den. Jeg la fort merke til en ting, og det er at Durek får akkurat det han vil ha. Det er gjennomgående i hele greia at han vil ha publisitet. Og alle gir han akkurat det. Og da kan han gå ut og kjempe for «de svake» og bruke publisiteten han elsker som årsak. Martha ser det ikke. Hun ser ikke at han hele tiden forteller om at han er den første svarte mannen til å gifte seg inn i et europeisk kongehus. At han skal lære Norge hvordan man skal leve som amerikanere- for det er sååå mye bedre. Han har klart noe ingen annen amerikaner har gjort før osv. ekstremt høy på seg selv. Han er jo også sjelofil- han elsker med sjelen. Bifil og homofil er han ikke lenger. Eller forresten.. han er den FØRSTE bifile i et europeisk kongehus.. som om han vet det..

Anonymkode: 2ca04...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.9.2025 den 0.07):

Nå har jeg sett filmen på Netflix og jeg må si at jeg er flau over tidligere kommentarer fra min side. Ikke en eneste gang fant jeg at prinsessen satt og nikket til det han sa. De satt i hver sitt rom. Hun er glad i foreldrene sine - er bare han som ødelegger. Når det er sagt, er det en skam at hun valgte ham som mann. Han setter heler monarkiet i fare. 

Anonymkode: da983...739

Åjoda, hun nikket. De ble også intervjuet sammen, der han fortalte om både det ene og det andre om kongefamilien… og hun nikket og så beundrende på ham. Det var faktisk en av de tingene jeg reagerte mest på.

Anonymkode: 2b38b...b3e

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal de den eller ikke. Ønsker egentlig ikke støtte den, men er litt nysgjerrig

Anonymkode: 17b5a...243

Skrevet

Jeg har sett filmen nå. Synes de fremstår som et koselig par, jeg liker Martha Louise. Sjaman Durek er bare annerledes og litt mye for oss nordmenn, men han virker som en artig skrue. 
Fine folk ❤️

Anonymkode: f67b0...109

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.9.2025 den 13.30):

Jeg så den faktisk i går, eller den første timen. Den koselige Durek, han som lager mat og er kjærlig, i et ekteskap med M som helt tydelig er strålende forelsket, det er jo koselig nok. Men den egotrippen hvor egoet går foran alt, hvor han skal være i fokus for en hver pris er usmakelig. De(for M er jo med) tråkker på alt og alle av mennesker M har vært glad i! Familien hennes, som har bedt om å bli utelatt, eksamammen hennes, hans familie( det er jo grove overtramp). Hun sier hun først og fremst ville ha fokus på barna sine etter det traumet de har vært gjennom men hun lar D brette ut sexliv og oppholder seg under palmene i LA? 
Det er så hemningsløst smakløst at det ikke likner noe. Og til å ønske avstand fra kongehuset og pliktene må jeg si at det fremstår rart at de tviholder på koblingene. I ‘m gonna be royal? Og han tror han skal lære M etiketteregler? Det er altså bare for ille.

Anonymkode: 73282...9c2

Jeg tror vi alle må forstå at han er narsissist og at kona hans kun ønsker å bli elsket av narsissisten. Hun tar imot alt hun kan få av dysfunksjonell kjærlighet. Det er som avisene skriver, hun har null dømmekraft. Kan man klandre noen for å ha gått fra vettet på soverommet?

Anonymkode: da983...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...