Anonym bruker Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september Nå har jeg ikke vært til stede i de samtalene, vet naturligvis ikke hva som er sagt. Men å lage en serie, hvor du både bryter avtalen om å ikke koble kongefamilien til kommersiell virksomhet og kommer med påstander om nær familie som du vet ikke kan forsvare seg mot. Ingen gjør det hvis de bryr seg dypt og inderlig. Makan! https://www.vg.no/rampelys/i/5E1Wqe/durek-verrett-ut-mot-kongefamilien-i-netflix-dokumentaren-rebel-royals-visste-ikke-hva-rasisme-var Anonymkode: 44246...8d1
Anonym bruker Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september Fryktelig vulgære og ufine mennesker (øgler). Anonymkode: 69fc8...d78
Anonym bruker Skrevet 16. september #3 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fryktelig vulgære og ufine mennesker (øgler). Anonymkode: 69fc8...d78 Jeg har null forståelse for det valget de har gjort der, dra oppvasken ut i offentlighet på den måten. De burde skamme seg! Anonymkode: 44246...8d1
MissSaigon Skrevet 16. september #4 Skrevet 16. september Märtha Louise bør skamme seg hvert våkne minutt. Hun mister all ære og fremstår som fullstendig kynisk, uten empati, folkeskikk og rett og slett dum som et brød.
Anonym bruker Skrevet 16. september #6 Skrevet 16. september De er voksne mennesker, og de trenger ikke trekke inn hennes gamle foreldre i alt de mener og tenker. De kan roe ned og leve sitt eget liv. Men klart, å spille på at hun er kongelig og dra inn monarkiet er jo det som selger og gir inntekt. Dette handler bare om penger og inntekt. Durek er en jævlig spesiell mann, og kritikken mot han handler om hans utsagn, holdninger og verdier. Det er det som kritiseres og ingenting annet. Men alt han får av kritikk bruker han rasisme kortet på. Det norske folk er oppegående og klarer å tenke selv. At kongen ikke vet hva rasisme er er flaut å si. Vil tippe kongen reagerer når durek skriker om rasisme hver gang han får motsatnd og durek tolker det som at kongen ikke vet hva rasisme er. Hun har sikkert ikke hatt det helt topp ved at hun ble hoppet over ang tronen. Også at hun har vært født inn i et medie kjør siden hun ble født. Mange barn vokser opp med gode og mindre gode ting. De aller fleste tar oppvasken hjemme under fire vegger. Jenta har vel fått alt hun har pekt på og vel så det. Kanskje se seg rundt og oppdage at det er de som har hatt det verre enn henne. Skal en dokumentar selge må de selvsagt komme med noe som sjokkerer og ryster. Jo større jo bedre. En dokumentar om hestene og sminke hadde ikke solgt. Anonymkode: 34c5d...570
Anonym bruker Skrevet 16. september #7 Skrevet 16. september MissSaigon skrev (43 minutter siden): Märtha Louise bør skamme seg hun hvert våkne minutt. Hun mister all ære og fremstår som fullstendig kynisk, uten empati, folkeskikk og rett og slett dum som et brød. Hun er dum som et brød som er sammmen med en så motbydelig fyr, ja. Er jo han som er kilden til alt. Er du redd for å fremstå som en rasist? Vel, jeg sa det for deg. Anonymkode: b12d9...657
MissSaigon Skrevet 16. september #8 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun er dum som et brød som er sammmen med en så motbydelig fyr, ja. Er jo han som er kilden til alt. Er du redd for å fremstå som en rasist? Vel, jeg sa det for deg. Anonymkode: b12d9...657 Hvorfor trekker du inn rasismekortet? Det er Märtha sin familie og det er hennes rolle, han er bare en utenforstående som utnytter situasjonen til fulle. Alt her er Märtha sitt ansvar.
Anonym bruker Skrevet 16. september #9 Skrevet 16. september Motbydelig, rett og slett. Skjønner ikke hva hun tenker på, er hun helt hjernevasket av ham? Jeg kommer ikke til å se dokumentaren/ komiserien Anonymkode: 17b5a...243
Anonym bruker Skrevet 16. september #10 Skrevet 16. september Jeg skulle ønske at jeg var overrasket, men de følger de spora de har gått opp før om at alle er slemme og dumme med dem, og at de selv har ikke skyld i noen ting. Det er så kynisk brudd på avtalen de har med kongehuset, og som de åpenlyst driter i gang på gang, men det verste er at de utsetter Kongen og Dronningen for all denne dritten. Jeg har ikke tenkt å se filmen. Håper egentlig ingen andre ser den heller og at den blir en gigantisk flopp. Anonymkode: 91c62...4b8
MissSaigon Skrevet 16. september #11 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg skulle ønske at jeg var overrasket, men de følger de spora de har gått opp før om at alle er slemme og dumme med dem, og at de selv har ikke skyld i noen ting. Det er så kynisk brudd på avtalen de har med kongehuset, og som de åpenlyst driter i gang på gang, men det verste er at de utsetter Kongen og Dronningen for all denne dritten. Jeg har ikke tenkt å se filmen. Håper egentlig ingen andre ser den heller og at den blir en gigantisk flopp. Anonymkode: 91c62...4b8 Det irriterer meg enda at jeg så traileren, så jeg skal absolutt ikke se filmen, nei.
Anonym bruker Skrevet 16. september #12 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg skulle ønske at jeg var overrasket, men de følger de spora de har gått opp før om at alle er slemme og dumme med dem, og at de selv har ikke skyld i noen ting. Det er så kynisk brudd på avtalen de har med kongehuset, og som de åpenlyst driter i gang på gang, men det verste er at de utsetter Kongen og Dronningen for all denne dritten. Jeg har ikke tenkt å se filmen. Håper egentlig ingen andre ser den heller og at den blir en gigantisk flopp. Anonymkode: 91c62...4b8 Det er det jeg reagerer på. Jeg har ikke sett den, men det som blir gjengitt om kongen og hvordan de fremstiller han og rett og slett anklager han. Det gjør man ikke med mennesker som man har et nært og kjærlig forhold til, eller bryr seg dypt om, som de selv påstår de angivelig gjør. De viser med egen handling her at det gjør de ikke. Anonymkode: 44246...8d1
MissSaigon Skrevet 16. september #13 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er det jeg reagerer på. Jeg har ikke sett den, men det som blir gjengitt om kongen og hvordan de fremstiller han og rett og slett anklager han. Det gjør man ikke med mennesker som man har et nært og kjærlig forhold til, eller bryr seg dypt om, som de selv påstår de angivelig gjør. De viser med egen handling her at det gjør de ikke. Anonymkode: 44246...8d1 Det virker for meg som at Märtha har et stort behov for å bli tilbedt og beundret i sine forhold. Det holder ikke å elske, men skal nærmest bli opphøyet til en gudinne. Vi så det samme med eksmann Ari Behn, selv om han jo i ettertidens lys fremstår moderat.
Anonym bruker Skrevet 16. september #14 Skrevet 16. september Tenk å dra sine gamle foreldre så ned i dritten, det er ren egoisme og ondskap. Hvis de trodde at dette skulle gjøre det norske folk mildere stemt til de, så ser det ut som om de tok grundig feil, de bare beviser det folk har tenkt om de hele tiden. Durek snakker om at han ikke får respekt av noen og at kongeparet ikke forsår han, men han eier jo ikke respekt for noen som helst selv, ikke for svigerforledrene sine, heller ikke for det norske folket og den norske kulturen. At Märtha Louise ikke skammer seg lengt ned i tærne forstår jeg ikke. At de i det hele tatt våger å komme med denne kommentaren : – Vi har begge et nært og kjærlig forhold til hvert enkelt medlem av kongefamilien. Vi bryr oss dypt om dem, og det gjør oss oppriktig vondt dersom noe i denne prosessen har påført dem smerte eller skade på noen måte. Anonymkode: 45396...e34
Anonym bruker Skrevet 16. september #15 Skrevet 16. september Tenk at de dro Ari og selvmordet inn i denne dokumentaren, det er jo over alle grenser. Anonymkode: 45396...e34
Anonym bruker Skrevet 16. september #16 Skrevet 16. september Jeg kommer ikke til å se den. Det er så fryktelig vulgært det de gjør, jeg kan ikke forstå at M virkelig kan tro på set hun er med på, at hun ikke forstår mer. Det eneste dette kan føre til for henne må jo være smerte og avstand til familien. Hvordan i alle dager hun har latt seg lure av den ekle mannen er mer enn jeg kan forstå. Det er egentlig bare trist. Anonymkode: 73282...9c2
Anonym bruker Skrevet 16. september #17 Skrevet 16. september MissSaigon skrev (6 timer siden): Hvorfor trekker du inn rasismekortet? Det er Märtha sin familie og det er hennes rolle, han er bare en utenforstående som utnytter situasjonen til fulle. Alt her er Märtha sitt ansvar. Jeg drar jo ikke noe "rasismekort" i det hele tatt. Du er jo livredd for å si det som det er! Jo, det er han som er drittsekken her. Anonymkode: b12d9...657
Anonym bruker Skrevet 16. september #18 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg drar jo ikke noe "rasismekort" i det hele tatt. Du er jo livredd for å si det som det er! Jo, det er han som er drittsekken her. Anonymkode: b12d9...657 Hun mener at det er Märtha som er ansvarlig for sin familie, så hva er hun redd for? Tåler du dårlig at noen er uenig med deg? Anonymkode: 56342...39b
Anonym bruker Skrevet 16. september #19 Skrevet 16. september Jeg synes det er så patetisk.Først bryter hun avtalen gang på gang. Når hun får spørsmål, så svarer hun at hun ikke kan svare, fordi hun da bryter avtalen 😔 Anonymkode: da983...739
Anonym bruker Skrevet 16. september #20 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke til å se den. Det er så fryktelig vulgært det de gjør, jeg kan ikke forstå at M virkelig kan tro på set hun er med på, at hun ikke forstår mer. Det eneste dette kan føre til for henne må jo være smerte og avstand til familien. Hvordan i alle dager hun har latt seg lure av den ekle mannen er mer enn jeg kan forstå. Det er egentlig bare trist. Anonymkode: 73282...9c2 Den flotte dama, kaster bort livet sitt på slik. Det er så uforståelig, men det jeg forstår, det er at hun sette denne mannen høyere enn seg selv og høyere enn sine foreldre som faktisk er kongen og dronningen vår. Alt de har gjort for henne og hennes liv er strøket ut med en film på halvannen time av henne selv 🫥 Anonymkode: da983...739
Anonym bruker Skrevet 16. september #21 Skrevet 16. september Hun ser alltid så oppslukt ut av han, helt henført. Mens han ser mest likegyldig ut og øynene hans er helt døde når han ser på henne, Jeg ser overhodet ikke den samme hengivenheten mot Märtha, som hun ser på han med. Anonymkode: 45396...e34
amandine Skrevet 16. september #22 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hun ser alltid så oppslukt ut av han, helt henført. Mens han ser mest likegyldig ut og øynene hans er helt døde når han ser på henne, Jeg ser overhodet ikke den samme hengivenheten mot Märtha, som hun ser på han med. Anonymkode: 45396...e34 Jeg er sikker på at han kun elsker én person; seg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. september #23 Skrevet 16. september amandine skrev (7 minutter siden): Jeg er sikker på at han kun elsker én person; seg selv. Ja, de bege elsker Durek. Anonymkode: 45396...e34
the amazing spidermamma Skrevet 16. september #24 Skrevet 16. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg drar jo ikke noe "rasismekort" i det hele tatt. Du er jo livredd for å si det som det er! Jo, det er han som er drittsekken her. Anonymkode: b12d9...657 Hun var jo spesiell lenge før han kom på banen. Har du glemt engleskolen og alt det der?
Anonym bruker Skrevet 16. september #25 Skrevet 16. september the amazing spidermamma skrev (9 minutter siden): Hun var jo spesiell lenge før han kom på banen. Har du glemt engleskolen og alt det der? Neida. Anonymkode: b12d9...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå