Gå til innhold

2 Drittunger i en el sparke kjøre videre etter å ha påkskjørt et lite barn i veien (heldigvis ikke skadet men..»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mitt barn men noen andre  sitt når vi gikk samme vei bare andre siden, jeg blir helt målløs.. de ringte heller ikke med bjella bak i el sykkelen og dette var 2 ungdommer sikkert 8 klasse, som kjørte sammen i en el sparkesykkel.. og når barnet datt og slo seg så kjørte de bare videre etter å ha truffet barnet.. jeg prøvde så godt å ta bilde av disse drittungene. For at det går an.. mor til barnet måtte sikre det gikk fint og heldigvis! Men håper de finner ut av disse drittungene slik at ikke flere barn blir skadet.. 

Anonymkode: d8f7a...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Så fælt... 

Anonymkode: 1febc...ae3

Skrevet

Det visste nok godt at de ikke har lov til å kjøre 2 på sykkelen.  Jeg hater de hersens sparkesyklene, mange av de er så uberegnelige.

Anonymkode: 047a2...d67

Skrevet

Jeg opplevde nesten det samme i sommer, men ettersom jeg syklet på elsykkel klarte jeg å ta de igjen (det viste seg at jeg kjenner de). Jeg fikk stoppet dem og gav de beskjed om at de måtte dra tilbake å ordner opp med barnet og foreldrene. Samtidig ringte jeg deres foreldre, og det ble relativt kjedelig for jentene som begge mistet sin el sparkesykkel og har måtte gå siden hendelsen.

Anonymkode: 9eaf7...0b4

Skrevet

Kjørte de i en sparkesykkel?

Anonymkode: 91451...f9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Kjørte de i en sparkesykkel?

Anonymkode: 91451...f9d

Ja 1 sammen uten hjelm

Anonymkode: d8f7a...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...