Himmel og hav Skrevet tirsdag kl 08:54 #1 Skrevet tirsdag kl 08:54 For meg er det så viktig å ta noen sekunder eller minutter og kjenne på at jeg har ting som gjør meg tilfreds og glad. i hverdagen suser de ofte forbi og så sitter jeg igjen med at dagen var slitsom eller krevende og travel. Så jeg øver på å legge bedre merke til dem, for jeg vet at de er der. Mine hverdagsgleder så langt i dag: Det regner ikke allikevel. Faktisk skinner sola inn vinduene her mens jeg skriver. Jeg har fri i dag har planer om å få gjort en hel masse (har ikke helt begynt enda, men snart...) Har en ny lydbok jeg skal starte på når jeg skal gjøre kjedelige ting Har en good hair day (typisk når jeg er hjemme og ikke skal noe ) Har du noen?
*Miss Marple* Skrevet tirsdag kl 09:01 #2 Skrevet tirsdag kl 09:01 Mine hverdagsgleder som jeg kjenner på i dag er at jeg er glad for at jeg har innejobb når det er ruskete høstvær ute. At jeg straks skal ha lunsj med hyggelige kollegaer. At det er mørkt nok om kveldene til å tenne lys og kjølig nok til å fyre i peisen. At jeg er frisk nok til å gå på jobb.
MissSaigon Skrevet tirsdag kl 09:24 #3 Skrevet tirsdag kl 09:24 Jeg elsker høsten. Den klarer luften og de fantastiske fargene, og de lune kveldene. Har en ny bokserie som er anbefalt av en kollega som jeg skal starte på. Barna har snart høstferie og da får jeg morgenen for meg selv før jeg drar på jobb. Jeg har tatt av 12 kg og går fremdeles sakte, men sikker ned i vekt.
prekæs Skrevet tirsdag kl 09:34 #4 Skrevet tirsdag kl 09:34 Min hverdagsglede i dag var duften fra våt skau, samtidig som det var opphold nok til å avvikle mila mi forholdsvis tørr. Så gleden ved å ha så mange nydelige georginer at de kan nytes både innendørs og utendørs.
amandine Skrevet tirsdag kl 10:27 #5 Skrevet tirsdag kl 10:27 Jeg klapper meg selv på skulderen og mener jeg er veldig flink til å verdsette hverdagsgleder. Dagens store så langt er faktisk en nybarbert 17-årings klem. Blir ikke stort bedre enn det på en grå og mørk høstmorgen. Ja, og så kaffe, da. Det er jammen meg et privilegium å kunne drikke god kaffe om morgenen.
Sommerkroppen 2029 Skrevet tirsdag kl 10:54 #6 Skrevet tirsdag kl 10:54 For en koselig tråd 🙂 Mine hverdagsgleder på oppholdsdager er lange turer i skog eller fjell. Pusle ute med blomster og pynt. På uværsdager nyter jeg å krype under dyna og se på serier som bare JEG vil se på - helt i fred.
amandine Skrevet tirsdag kl 11:09 #7 Skrevet tirsdag kl 11:09 Og en glede til! Det regner skikkelig ute, så da skal jeg få bruke den nye og utrolig fine regnjakken min!
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 12:15 #8 Skrevet tirsdag kl 12:15 Lyset av sola som bryter gjennom de mørke skyene er min hverdagsglede akkurat nå. Samt at jeg har gledet meg til middag i hele dag fordi jeg ikke skal lage den selv. Anonymkode: 77dd2...87a
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:33 #9 Skrevet tirsdag kl 14:33 Helt magisk for min del at sola varmer enda og det er oppholdsvær. God temperatur som gjør at hele dagen kan brukes ute. 😍 Koselig tråd. Skal innrømme at jeg kan få meg en liten psykisk knekk på denne tiden. Jeg hater vinter. Men nå ble jeg minnet på at vi kan ha varme og sol om høsten også. Anonymkode: ff486...94c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 15:12 #10 Skrevet tirsdag kl 15:12 Espressokaffe med varm havremelk. Hyrdestund med mannen etter barna gått på skolen fordi begge er freelancere og kan styre tiden selv 🙂 Anonymkode: 53190...b64
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:16 #11 Skrevet tirsdag kl 16:16 Denne er kanskje ikke helt hverdags men jeg hentet min 20 år gamle datter på sykehuset i dag. Etter fem år hos bup og de to siste med knallhard depresjon fikk hun endelig rett behandling etter en mnd hos DPS. Bipolar. Lithium har forandret henne helt. Hun tror ikke lenger vi vil skade henne, hun legger planer for livet. ❤️ Anonymkode: 3f5b2...791
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:36 #12 Skrevet tirsdag kl 16:36 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Denne er kanskje ikke helt hverdags men jeg hentet min 20 år gamle datter på sykehuset i dag. Etter fem år hos bup og de to siste med knallhard depresjon fikk hun endelig rett behandling etter en mnd hos DPS. Bipolar. Lithium har forandret henne helt. Hun tror ikke lenger vi vil skade henne, hun legger planer for livet. ❤️ Anonymkode: 3f5b2...791 Herregud for en gave! Varme tanker til deg og dere❤️❤️❤️ Anonymkode: 53190...b64
frk Nilsen Skrevet tirsdag kl 16:42 #13 Skrevet tirsdag kl 16:42 Stå opp før resten av familien i helgene, da en dobbel americano i fred og ro med strikketøy. Radio eller helgemorgen på TV. Sein frokost med resten når de kommer opp. Gå tur til favorittplassen i nærskogen.
Iiiiik Skrevet tirsdag kl 18:41 #14 Skrevet tirsdag kl 18:41 De siste ukene har hverdagsgleden vært småtrollene som sjekker kurven jeg har satt ved gjerdet. Både på vei til og fra plukker de med seg et eple eller to. Det er selvfølgelig også voksne som setter pris på at vi gir bort epler vi selv ikke får spist, men det er barnas fryd som får meg til å smile. I dag har jeg hatt flere gode stunder. Alt klaffa med kollektivtrafikken, og jeg rakk en god kopp kaffe før arbeidsdagen startet. Jeg har brukt dagen i går og i dag til undervisning, og i dag kom en av kursdeltakerne og ga meg en oppriktig positiv tilbakemelding. Har akkurat sett sola synke i havet, og det regner ikke 😊
Himmel og hav Skrevet tirsdag kl 20:12 Forfatter #15 Skrevet tirsdag kl 20:12 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Denne er kanskje ikke helt hverdags men jeg hentet min 20 år gamle datter på sykehuset i dag. Etter fem år hos bup og de to siste med knallhard depresjon fikk hun endelig rett behandling etter en mnd hos DPS. Bipolar. Lithium har forandret henne helt. Hun tror ikke lenger vi vil skade henne, hun legger planer for livet. ❤️ Anonymkode: 3f5b2...791 Så fantastisk ❤️
the amazing spidermamma Skrevet tirsdag kl 20:17 #16 Skrevet tirsdag kl 20:17 Så mange ting å sette pris på i hverdagen - så fin tråd! En stor kopp te i sofakroken Se ut på fin himmel når sola går ned (framover nå blir det mange fine himler, slik er det ofte om høsten, til langt uti november) Gi mannen min en klem - eller ungene Se at det fortsatt er litt blomster igjen i balkongkassene Tenne lys på frokostbordet eller til kveldsmaten Diskutere absurde teorier med yngste eller moren meg over eldstes vittigheter
Optatium Skrevet onsdag kl 06:37 #17 Skrevet onsdag kl 06:37 I går var hverdagsgleden å få klemt inn en raskt joggetur, slik at vi nydusjet kunne spise bananlapper med syltetøy foran ovnen. Ueg elsker hverdager, og særlig om høsten🤩
sug lut Skrevet onsdag kl 07:28 #18 Skrevet onsdag kl 07:28 Dagens: at det er uuttømmelig med kaffe, og nydelig blomstring på vei til jobb.
frk Nilsen Skrevet onsdag kl 09:55 #19 Skrevet onsdag kl 09:55 I dag er sola tilbake og plutselig ble høsten helt fantastisk!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet onsdag kl 10:02 #20 Skrevet onsdag kl 10:02 Det regner ikke, og jeg hadde brød hjemme til lunsj!
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:50 #21 Skrevet onsdag kl 12:50 Har nettopp fått en fast fridag i uken ettersom jeg har vært ekstremt trøtt og sliten i det siste,å saksbehandleren min i tiltaket jeg er i, syns jeg hadde hatt godt av en en fridag fast i uken for å hente meg inn. Jeg var redd for at jeg var alvorlig syk ettersom jeg de siste månendene har vært så ekstremt sliten at jeg har knapt har orket noe som helst. Eller har vært på jobb hver dag da men forsett bra det. Nå fikk jeg vite denne uken av legen at det er B12 mangel,å har fått resept som jeg skal bruke. Veldig glad for at det er ett problem jeg faktisk kan gjøre noe med for å bli bedre Anonymkode: 7b7fb...30b
Iiiiik Skrevet onsdag kl 14:55 #22 Skrevet onsdag kl 14:55 På grunn av interne endringer har jeg «gitt fra meg» en samarbeidspartner, en kollega som overtar. Fikk i siste møtet med dem fikk jeg en utrolig hyggelig tilbakemelding. Får ta vare på stikkordene jeg fikk tilsendt til en grå dag der jeg opplever å ikke lykkes like godt på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå