Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sitter å ønsker dere en mann med mastergrad som er intellektuell og smart. Det dere trenger en er mann som kan rygge med henger 

Anonymkode: e1a1b...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ønsker ikke jeg meg en ny mann, jeg har en oppegående en og han kan til og med rygge med henger. Men vet du, det kan faktisk jeg også. Det ene trenger ikke å utelukke det andre. Jeg vil ha både og.

Skrevet

Rygge med henger kan da virkelig alle. Det gjør jeg sjøl. Derimot vil jeg virkelig ikke ha en mann som går i svart om noen bruker ordet 'paradigmeskifte' i en setning.

Skrevet (endret)

Min mann har master og svart belte i rygging med henger. Jeg har kjørt henger siden sommerjobb i statens vegvesen i 2002. Og rygget. Inn i garasjen. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Hverken master eller rygge med henger som er make it or brake it om jeg skulle ha startet på nytt. Nå har min mann både master og rygger med henger uten at det er disse ferdighetene som definerer han. 

Skrevet

Min mann har ikke master, men rygger med henger som en proff :) Og det er bra, for det gjør ikke jeg.

Så må jeg si at den ferdigheten ikke kom frem før vi hadde vært et par ganske så lenge, så det hadde ikke særlig innvirkning på valget mitt.

Jeg må si at jeg setter pris på å ha en praktisk anlagt mann, det sparer meg for mye kjedelig jobb ;) 

Master er vår tids snobbefaktor, i mange jobber spiller det mindre rolle hva man har master i, det viktigste er at man kan vise til kompetansen på papiret. For eksempel så har min venninne som er administrasjonsleder i en stor bedrift master i historie og sosialantropologi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...