Gå til innhold

Møtt en fyr fire ganger og han daternå andre

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.9.2025 den 8.58):

Godt spørsmål, har vel ikke overtenkt meg i stykker - men overtenkt så mye at jeg ødelegger for meg selv i dating livet. F eks vi har en avtale fredag. Så kan jeg gå rundt og tenke hele uken at det sikkert dukker opp noe så han kommer til å avlyse eller utsette. Jeg har barna så å si hele tiden, og kun da mulighet til å ha overnatting/dra på overnatting annenhver helg. Så blir det til at jeg ofte skriver gleder meg til fredag, hva vil du spise på fredag, skal vi ditt eller datt alt dette for å få bekreftet at han faktisk kommer. Dette blir jo mer mas en hyggelig og lett å gjennomskue... 

Og feel you - vil også bare ha en som jeg  vet er der. Og prøver å si at jeg er jo relativ enkel, send meg en god morgen og god natt på en travel dag så holder det å jeg slipper å overtenke ;) 

Men - tilbake til deg - dere har hatt en koselig kaffe i går og skal ha en helg sammen. Dette høres ut som det går i riktig vei 🥰

Anonymkode: 548c7...c08

Du må ikke være needy. Den rette mannen vil komme hvis du er i din feminine energi, passer på deg selv og snakker ut fra hjertet. Ikke la panikken styre hva du gjør. Jobb heller med det i deg selv. Kan anbefale å snakke med Chatgpt om det. Der har jeg fått mange gode råd. 

Anonymkode: f4522...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...