Gå til innhold

Møtt en fyr fire ganger og han daternå andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har også hatt sex og han vil gjerne komme til meg på onsdag. Men jeg fant ut at han dater ei annen bekjent av han ikveld trolig kollega. Vet ikke om jeg skal si ifra me litt uvel følelse kjenner jeg. 

Anonymkode: d779e...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Vi har også hatt sex og han vil gjerne komme til meg på onsdag. Men jeg fant ut at han dater ei annen bekjent av han ikveld trolig kollega. Vet ikke om jeg skal si ifra me litt uvel følelse kjenner jeg. 

Hvordan fant du det ut? Sa han det selv? Da kan det bare være vennskap 

Anonymkode: 171d3...d54

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvordan fant du det ut? Sa han det selv? Da kan det bare være vennskap 

Anonymkode: 171d3...d54

Jeg hørte ei venninne sa hun hadde sett han. Men det høres litt feil ut, siden jeg fikk natta mld av han igår . Skrev han gledet meg til å se meg. Jeg går ut ifra at man har én date av gangen. 

Skrevet

At deee har møttes fire ganger betyr jo ikke nødvendigvis at dere er eksklusive.

Anonymkode: a0d64...7c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Så lenge dere ikke har forpliktet dere så er det jo ikke noe feil med å date andre. Da må du nesten kjenne på hva som er greit for deg og ta en prat med han om det. 

Anonymkode: 986a9...c3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg hørte ei venninne sa hun hadde sett han. Men det høres litt feil ut, siden jeg fikk natta mld av han igår . Skrev han gledet meg til å se meg. Jeg går ut ifra at man har én date av gangen. 

Hvordan vet du at han var på date da? Kunne jo vært ute med hvem som helst,

Anonymkode: f8ddb...a13

Skrevet

Det betyr at han ikke gidder å legge nok i deg. Han mener tydeligvis at ikke du gir han det han trenger. Han trenger tydeligvis noe mer... 

Du kutter han selvfølgelig tvert ut. 

Anonymkode: 7358d...3b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvordan vet du at han var på date da? Kunne jo vært ute med hvem som helst,

Jeg tror min venninne har tatt feil, hun sa hun trodde hun hadde sett han. 

Men...Vi avtalte egentlig imorgen men fikk mld idag om vi kunne utsette det hele til fredag. Jeg lurer bare innerst inne på om det er dukket opp ei annen interessant for han? Han sa på fredag kunne han være min hele dagen. Du vet den følelsen når man kjenner på at det er noe? Vet ikke hva men tyder dette på lite interesse? Han byttet jo egentlig bare dag, vi får kveld også til fredag - noe vi ikke hadde gjort på onsdag 

Skrevet

Etter bare 4 dater så tror jeg nok at du ikke skal overtenke så veldig. Mulig han har møtt en venninne, en kollega, kusine - og at han bytter dag er jo helt greit. Hilsen ei som har overtenkt i stykker flere dater... Kos deg i helga - å om du ønsker at det kun skal være dere to, så prøv å få det frem i en samtale... 

Anonymkode: 548c7...c08

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Etter bare 4 dater så tror jeg nok at du ikke skal overtenke så veldig. Mulig han har møtt en venninne, en kollega, kusine - og at han bytter dag er jo helt greit. Hilsen ei som har overtenkt i stykker flere dater... Kos deg i helga - å om du ønsker at det kun skal være dere to, så prøv å få det frem i en samtale... 

😂, ja det er så ødeleggende å overtenke. Men nå plutselig ville han treffe meg litt allikevel. Gå tur eller annet, så virker som interessen er der litt da. 

Åssen klarte du å overtenke deg i stykker? 🙈

Er den følelsen av å ikke vite. Så lei å bare date, jeg vil ha kjæreste! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

😂, ja det er så ødeleggende å overtenke. Men nå plutselig ville han treffe meg litt allikevel. Gå tur eller annet, så virker som interessen er der litt da. 

Leste du hva jeg skrev?! Kutt han ut! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Leste du hva jeg skrev?! Kutt han ut! 

Hvorfor det?? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Så skal jeg ikke godta at han dater andre/overnatter hos andre? Magefølelsen sier dette 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så skal jeg ikke godta at han dater andre/overnatter hos andre? Magefølelsen sier dette 

Herregud. du får spørre han hvor dere står da. For nå sitter du å spinner i vei ut fra "magefølelsen", din og noe løselig en venninne sa det er jo bare urettferdig, sånn kan du ikke holde på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor det?? 

Les hva jeg skriver da!! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Herregud. du får spørre han hvor dere står da. For nå sitter du å spinner i vei ut fra "magefølelsen", din og noe løselig en venninne sa det er jo bare urettferdig, sånn kan du ikke holde på.

Magefølelsen har ikke alltid riktig. Jeg har ikke spurt han om han dater andre, det har jeg vel strengt tatt ikke noe med? 

Men han ville treffe meg igår, vi gikk til byen å tok kaffe (rundt masse folk) , så han er ikke redd for å vise meg frem. 

Fredag ville han komme tidlig til meg og vi skal ha en helg sammen. Han virker oppriktig interessert, men alltid vanskelig å vite om det er basert på sex eller genuin interessse for meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Les hva jeg skriver da!! 

Trenger da ikke være så irritert ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.9.2025 den 16.33):

Godt spørsmål, har vel ikke overtenkt meg i stykker - men overtenkt så mye at jeg ødelegger for meg selv i dating livet. F eks vi har en avtale fredag. Så kan jeg gå rundt og tenke hele uken at det sikkert dukker opp noe så han kommer til å avlyse eller utsette. Jeg har barna så å si hele tiden, og kun da mulighet til å ha overnatting/dra på overnatting annenhver helg. Så blir det til at jeg ofte skriver gleder meg til fredag, hva vil du spise på fredag, skal vi ditt eller datt alt dette for å få bekreftet at han faktisk kommer. Dette blir jo mer mas en hyggelig og lett å gjennomskue... 

Og feel you - vil også bare ha en som jeg  vet er der. Og prøver å si at jeg er jo relativ enkel, send meg en god morgen og god natt på en travel dag så holder det å jeg slipper å overtenke ;) 

Men - tilbake til deg - dere har hatt en koselig kaffe i går og skal ha en helg sammen. Dette høres ut som det går i riktig vei 🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Trenger da ikke være så irritert ? 

Så ikke spør så dumme spørsmål da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Så ikke spør så dumme spørsmål da. 

Man spør ikke et spørsmål. Enten så stiller man et spørsmål eller så spør man. 

Sånn apropos dum. 

Anonymkode: aba20...5d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Man spør ikke et spørsmål. Enten så stiller man et spørsmål eller så spør man. 

Sånn apropos dum. 

Anonymkode: aba20...5d2

Ja gramatikken må på et høyere nivå der 🤷‍♀️🫠

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Godt spørsmål, har vel ikke overtenkt meg i stykker - men overtenkt så mye at jeg ødelegger for meg selv i dating livet. F eks vi har en avtale fredag. Så kan jeg gå rundt og tenke hele uken at det sikkert dukker opp noe så han kommer til å avlyse eller utsette. Jeg har barna så å si hele tiden, og kun da mulighet til å ha overnatting/dra på overnatting annenhver helg. Så blir det til at jeg ofte skriver gleder meg til fredag, hva vil du spise på fredag, skal vi ditt eller datt alt dette for å få bekreftet at han faktisk kommer. Dette blir jo mer mas en hyggelig og lett å gjennomskue... 

Og feel you - vil også bare ha en som jeg  vet er der. Og prøver å si at jeg er jo relativ enkel, send meg en god morgen og god natt på en travel dag så holder det å jeg slipper å overtenke ;) 

Men - tilbake til deg - dere har hatt en koselig kaffe i går og skal ha en helg sammen. Dette høres ut som det går i riktig vei 🥰

Ja men det er akkurat sånn jeg er. 😆Tenker også over hvor mye snap jeg får ettr vi har møtt hverandre, ser etter forandringer osv. Legger også merke til at på snap går det ofte i seksuelle snapper, som bar overkropp og bilder av seg selv i senga. Han spør lite, men kan være interessert for det. Bare håper ikke jeg nok en gang ender opp med en som vil "ha det gøy" uten å forplikte seg. Er det mulig...😶‍🌫️😶‍🌫️

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.9.2025 den 10.56):

Det betyr at han ikke gidder å legge nok i deg. Han mener tydeligvis at ikke du gir han det han trenger. Han trenger tydeligvis noe mer... 

Du kutter han selvfølgelig tvert ut. 

Herregud da, hvem gjorde deg til samlivsekspert, etter noen korte setninger i ett innlegg. Du kan slutte å svare.

Anonymkode: d1876...ea1

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Herregud da, hvem gjorde deg til samlivsekspert, etter noen korte setninger i ett innlegg. Du kan slutte å svare.

Anonymkode: d1876...ea1

Hun spør jo, men hun kan jo ikke lese! Man trenger jo ikke være ekspert for å bruke sunn fornuft! Dette blir mitt siste innlegg i denne tråden. Det er helt utrolig hvor mange dumme mennesker det er her inne, det slutter aldri og overraske meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.9.2025 den 3.17):

Hun spør jo, men hun kan jo ikke lese! Man trenger jo ikke være ekspert for å bruke sunn fornuft! Dette blir mitt siste innlegg i denne tråden. Det er helt utrolig hvor mange dumme mennesker det er her inne, det slutter aldri og overraske meg. 

Hva er det med deg? Prøv å være litt mer positiv til livet. Smil til livet så smiler det til deg 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...