Gå til innhold

Kjole i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gå i lys, lys rosa kjole i bryllup i oktober eller blir det for sommerlig? Er så usikker. Føler jo kanskje selv at den blir litt for lys, men den andre kjolen jeg har er sort og det blir jo veldig trist. Man skal vel ikke ha sort i bryllup, eller? Hvis jeg skal kjøpe en ny til bryllupet, hvilken farge burde jeg da velge? Er brun for trist? 

Anonymkode: 378c3...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bilde av kjolene? Du kan fint ha sort i bryllup.

Anonymkode: 4a3a8...4c5

Skrevet

Mørkeblå er pent. 

Anonymkode: 3c7fc...ef0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du bilde av kjolene? Du kan fint ha sort i bryllup.

Den rosa ligner på denne, men har mer chiffon nedover: https://www.ellos.no/esprit/kjole-crepe-chiffon/1919015-01-L?irclickid=xLIUakRRXxycTew1lhWmfRszUkpw53QZE1o%3AzA0&irgwc=1&utm_source=impact&utm_medium=2042056&utm_campaign=affiliates

Den svarte har omtrent samme fasong, men har trekvart lange ermer og v-hals.

Skrevet

I oktober ville nok jeg gått for den sorte, pastell hører liksom vår og sommer til synes jeg.

Men du trenger jo ikke være helsort, tilbehør med litt farge bryter av det sorte. Om du har smykker, veske og sko i f.eks gull, sølv eller en helt annen farge bryter du jo greit av det sorte.

Anonymkode: 196bb...7f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I oktober ville nok jeg gått for den sorte, pastell hører liksom vår og sommer til synes jeg.

Men du trenger jo ikke være helsort, tilbehør med litt farge bryter av det sorte. Om du har smykker, veske og sko i f.eks gull, sølv eller en helt annen farge bryter du jo greit av det sorte.

Anonymkode: 196bb...7f0

Ja, det går jo an. Synes allikevel at sort blir litt trist. Jeg sitter og kikker på Tise...det kunne jo dukke opp noe 🤭

Skrevet

Den rosa ligner på denne, men har mer chiffon nedover: https://www.ellos.no/esprit/kjole-crepe-chiffon/1919015-01-L?irclickid=xLIUakRRXxycTew1lhWmfRszUkpw53QZE1o%3AzA0&irgwc=1&utm_source=impact&utm_medium=2042056&utm_campaign=affiliates

Jeg hadde gått for den rosa, men med mørkt tilbehør/sko. Den var lekker. Svart skal man ikke ha i bryllup. 

Anonymkode: 65835...159

Skrevet

Hallo - skal jeg kjøpe kjole? Svaret er alltid ja..😁 

Skrevet

Jeg synes den rosa var fin, gjør ingenting om det er oktober. men svart går helt fint det og.

Skrevet

Jeg hadde tatt den rosa, og siden jeg da var så heldig at jeg hadde kjolen fra dør hadde jeg kjøpt meg nye sko og ny veske😂, og da hadde jeg dratt på litt og kanskje gått for rødt?

Skrevet
amandine skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde tatt den rosa, og siden jeg da var så heldig at jeg hadde kjolen fra dør hadde jeg kjøpt meg nye sko og ny veske😂, og da hadde jeg dratt på litt og kanskje gått for rødt?

Eller grønt. Ikke svart..

Skrevet

Nå må jeg virkelig i tenkeboksen. Jeg liker jo den rosa veldig godt. Tanken om rødt eller grønt til den er ny for meg. Tror jeg må kikke litt på sko :D . Hva skal jeg ha over meg om det er kjølig? Sjal? Jakke? Blir det for mye om sjal, sko og jakke er i samme farge?

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nå må jeg virkelig i tenkeboksen. Jeg liker jo den rosa veldig godt. Tanken om rødt eller grønt til den er ny for meg. Tror jeg må kikke litt på sko :D . Hva skal jeg ha over meg om det er kjølig? Sjal? Jakke? Blir det for mye om sjal, sko og jakke er i samme farge?

Det kommer vel litt an på? Men et sjal eller en poncho til, kan du ha? Se hva du finner av sko og sånt?

Skrevet

Du kan jo godt bruke rosa kjole 🙂 Men jeg ville ikke ha ventet for lenge, det står at det er kun 1 igjen i str 40?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...