MissSaigon Skrevet mandag kl 09:22 #1 Skrevet mandag kl 09:22 Jeg regner med at dette er forsket på, og at det er positivt for de fleste, men jeg blir mannevond med skyhøyt blodtrykk av å få musikk jeg ikke liker i en elendig kvalitet rett inn i øret når jeg venter på at noe skal svare i andre enden! Så mitt spørsmål, mens jeg sitter her på 15 minuttet og venter på kundeservice med det som bare kan kalles ulyd direkte inn i øret, vil du ha ventemusikk eller helt normal ringelyd mens du står i kø?
Anonym bruker Skrevet mandag kl 09:30 #3 Skrevet mandag kl 09:30 Ventemusikk, uten tvil. Da legger jeg telefonen ned med høytaleren på og driver på med mine ting mens jeg venter. Det blir veldig tydelig når musikken plutselig kuttes og det er noen på andre siden av røret. Anonymkode: abaa9...762
TheWitch Skrevet mandag kl 09:44 #4 Skrevet mandag kl 09:44 😂 ikke alltid vi er enig, men akkurat når det gjelder dette emnet så støtter jeg deg 100%. Kjenner jeg av og til holder på å klikke av ventemusikken.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 09:56 #5 Skrevet mandag kl 09:56 Utentvil ventemusikk Anonymkode: e3890...621
Anonym bruker Skrevet mandag kl 09:58 #6 Skrevet mandag kl 09:58 Ventemusikk. Anonymkode: e9194...905
sug lut Skrevet mandag kl 10:31 #7 Skrevet mandag kl 10:31 Ventemusikk er bedre enn ringetone, enda så grimt det er. Ventemusikk tilsier at man har en fot i døra, i det minste...
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:48 #8 Skrevet mandag kl 10:48 Det verste er stillhet. Er de der? Er de ikke der? Anonymkode: 3de0e...00d
amandine Skrevet mandag kl 10:48 #9 Skrevet mandag kl 10:48 Jeg har brukt litt tid i telefonkø i dag og blir potte sur av ventemusikk. Den lettelsen som kommer når ventemusikken erstattes med ringetone og du skjønner at du nærmer deg noe er helt gull. Jeg savner den legekontoret hadde før som var ringetone men med jevne mellomrom opplysning om hvor du er i køen.
MissSaigon Skrevet mandag kl 10:53 Forfatter #10 Skrevet mandag kl 10:53 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ventemusikk, uten tvil. Da legger jeg telefonen ned med høytaleren på og driver på med mine ting mens jeg venter. Det blir veldig tydelig når musikken plutselig kuttes og det er noen på andre siden av røret. Anonymkode: abaa9...762 Ja, hadde det bare vært så vel! Nei, her kom det en robotstemme hvert 15 sekund som takket meg for å fremdeles vente og at de kunne ringe meg opp om jeg ikke vil vente. Nei, for det gjør dere ikke, det har jeg selvsagt prøvd først! Den stakkars sjelen som endelig svarte etter nesten en halvtime i kø risikerer jo å få all verdens vrede øst over seg (ikke av meg i dag, jeg har enda glorie for hvor behersket jeg var, heldigvis for henne så var hun flink og kunne hjelpe meg med det jeg ringte for!)
Himmel og hav Skrevet mandag kl 10:57 #11 Skrevet mandag kl 10:57 Jeg vil mye, mye heller ha ringetone. Heismusikk med en lydkvalitet som fra en walkman som har vært mista i vannet kan jeg styre meg veldig for. Jeg har dessuten et rikholdig musikkbibliotek installert i hjernen og spiller heller noe derfra mens jeg venter.
frk Nilsen Skrevet mandag kl 11:22 #12 Skrevet mandag kl 11:22 Panpipe collection 1-7 eller hits i slowmo kan jeg virkelig spare meg for. Ringetone med jevnlig oppdatering av kø nr eller det beste er de som ringer deg opp igjen, trykk firkant og vi ringer deg tilbake.
amandine Skrevet mandag kl 11:27 #13 Skrevet mandag kl 11:27 frk Nilsen skrev (4 minutter siden): Panpipe collection 1-7 eller hits i slowmo kan jeg virkelig spare meg for. Ringetone med jevnlig oppdatering av kø nr eller det beste er de som ringer deg opp igjen, trykk firkant og vi ringer deg tilbake. Ja, men de sier at du beholder din plass i køen og det tror jeg er løgn. Det tar alltid så lang tid!
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:57 #14 Skrevet mandag kl 11:57 amandine skrev (27 minutter siden): Ja, men de sier at du beholder din plass i køen og det tror jeg er løgn. Det tar alltid så lang tid! Vi har tilbakering på jobben og hos oss ringer telefonen på vanlig måte når det er din tur. Vi vet ikke at det er tilbakering før vi svarer og får opplyst av en automatisk stemme "Dette er tilbakering", så det skal gå automatisk. Jeg liker best ringetone med oppdatering om plass i køen. Anonymkode: a6839...ff5
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:33 #15 Skrevet mandag kl 13:33 Hvis jeg må velge mellom de to, ringetone med oppdatering om plass i køen. Men aller helst muligheten til å bli oppringt når det er din tur. Jeg må av og til ta kontakt med Skatteetaten for å nevne et eksempel. Der er det ikke helt uvanlig med ventetid mellom 1 -1,5 time. Så lurer jeg helt seriøst på hva som gikk galt med enkelte når de plukket ut musikken og tenkte, ja det var bra ventemusikk? Anonymkode: ca67d...16d
TheWitch Skrevet mandag kl 13:40 #16 Skrevet mandag kl 13:40 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis jeg må velge mellom de to, ringetone med oppdatering om plass i køen. Men aller helst muligheten til å bli oppringt når det er din tur. Jeg må av og til ta kontakt med Skatteetaten for å nevne et eksempel. Der er det ikke helt uvanlig med ventetid mellom 1 -1,5 time. Så lurer jeg helt seriøst på hva som gikk galt med enkelte når de plukket ut musikken og tenkte, ja det var bra ventemusikk? Anonymkode: ca67d...16d 😂 ja for det virker ofte som om de med den særeste jazz-smaken har valgt den ut
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:58 #17 Skrevet mandag kl 13:58 TheWitch skrev (13 minutter siden): 😂 ja for det virker ofte som om de med den særeste jazz-smaken har valgt den ut Ikke sant? Eller panfløyte. Velferdstiltak hos bedriften, holdt han for guds skyld unna spillelista til julebordet, han kan velge ventemusikken til kundeservice i stedet 😂😂 Anonymkode: ca67d...16d
TheWitch Skrevet mandag kl 14:08 #18 Skrevet mandag kl 14:08 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ikke sant? Eller panfløyte. Velferdstiltak hos bedriften, holdt han for guds skyld unna spillelista til julebordet, han kan velge ventemusikken til kundeservice i stedet 😂😂 Anonymkode: ca67d...16d 😂😂
frk Nilsen Skrevet mandag kl 14:18 #19 Skrevet mandag kl 14:18 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ikke sant? Eller panfløyte. Velferdstiltak hos bedriften, holdt han for guds skyld unna spillelista til julebordet, han kan velge ventemusikken til kundeservice i stedet 😂😂 Anonymkode: ca67d...16d Da håper jeg de har raust med drikke!
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:46 #20 Skrevet mandag kl 14:46 frk Nilsen skrev (26 minutter siden): Da håper jeg de har raust med drikke! Haha, det må til hvis de slipper han løs. Blir som mandag på lørdag (Finn), ser for meg han ser sånn ut. Julebordet deretter 🤭😆 Anonymkode: ca67d...16d
Himmel og hav Skrevet mandag kl 18:15 #21 Skrevet mandag kl 18:15 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Haha, det må til hvis de slipper han løs. Blir som mandag på lørdag (Finn), ser for meg han ser sånn ut. Julebordet deretter 🤭😆 Anonymkode: ca67d...16d Det er leeeenge siden panfløyte funket som nachspielmusikk, men han lever i håpet . Alle trender kommer jo før eller siden tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå