Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:41 #1 Skrevet søndag kl 18:41 Og jeg synes det er for ofte. Jeg blir trist av at han ikke har lyst til å være sammen med meg i helgene og at han heller vil drikke seg sanseløs på byen, og han synes jeg er kjempevanskelig som ikke «unner» ham å dra på byen. Vi har ikke felles barn. Dette har gått så langt at jeg vurderer sterkt å gjøre det slutt. Hva synes dere? Er det jeg som er vanskelig? Vi er over 40 begge to. Anonymkode: a886a...ee0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:42 #2 Skrevet søndag kl 18:42 Førtiåringer på grisefylla er skrekkelig. Anonymkode: e9189...180
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:47 #3 Skrevet søndag kl 18:47 Ja synes du er vanskelig her, 1 kveld i måneden er da ikke mye Anonymkode: 07fe9...967
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:05 #4 Skrevet søndag kl 19:05 Det er da ikke mye? Bli med han isteden? Anonymkode: a0a03...7fd
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:15 #5 Skrevet søndag kl 19:15 1 kveld i mnd er ok. Grisefylla er ikke ok. Du kan jo prøve å finne på noe selv også. Men det som er viktig er jo hva du synes. Er det et for stort problem for deg er det best å gå. Anonymkode: 22043...34d
Gucci_Helene Skrevet søndag kl 19:20 #6 Skrevet søndag kl 19:20 Jeg hadde følt meg kvalt om mannen nektet meg å gå ut 1 gang i måneden. Men det viktigste er jo hva du selv synes/føler, hvis ikke du vil være sammen med en som fester så er det bedre for dere begge å gjøre det slutt vil jeg si
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:29 #7 Skrevet søndag kl 19:29 Jeg synes det er greit å gå ut på byen en gang i måneden, men å drikke seg sanseløs er veldig usjarmerene. Anonymkode: 34101...f29
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:54 #8 Skrevet søndag kl 19:54 Dere har ikke felles barn, og bor sikkert ikke sammen siden du ikke kaller ham for samboer. Da syns jeg det er for ille at han ikke kan bruke én helg i måneden på seg selv. Hvis dere bor sammen og han fungerer som en pappa i hverdagen, kan én helg i måneden bli i overkant. Men så lenge det ikke går utover planlagte familieaktiviteter, syns jeg han burde få styre tiden sin selv. Jeg er også over 40 og kunne ikke falt meg inn å bli frustrert over dette. Man må jo ikke være sammen hvert ledige minutt. Anonymkode: 3655b...584
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:57 #9 Skrevet søndag kl 19:57 Jeg er over 40 og hadde blitt frustrert om noen skulle diktere at jeg ikke skulle gå på byen 1 gang i måneden. Går ikke så ofte på byen. Men likevel Anonymkode: 7ab99...794
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:22 #10 Skrevet søndag kl 20:22 Å gå ut en gang i måneden hadde ikke vært et problem, men at han drikker seg sanseløs hadde vært kroken på døren for meg. Anonymkode: dadb7...07c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:25 #11 Skrevet søndag kl 20:25 Seriøst, du vil at han skal sitte hjemme og holde deg i hånden hver eneste helg, aldri være ute med venner? Du kan ikke binde gubben i gjerdestolpen altså, hva slags forhold blir det? En lørdag i måneden ute med kompisene er ikke mye. Kan ikke du gå ut med dine venninner en gang i måneden da? Anonymkode: 4cd1e...8e7
Anonym bruker Skrevet mandag kl 00:33 #12 Skrevet mandag kl 00:33 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Og jeg synes det er for ofte. Jeg blir trist av at han ikke har lyst til å være sammen med meg i helgene og at han heller vil drikke seg sanseløs på byen, og han synes jeg er kjempevanskelig som ikke «unner» ham å dra på byen. Vi har ikke felles barn. Dette har gått så langt at jeg vurderer sterkt å gjøre det slutt. Hva synes dere? Er det jeg som er vanskelig? Vi er over 40 begge to. Anonymkode: a886a...ee0 Hvis du virkelig ikke tåler at en mannen din går på byen én gang i måneden bør du gjøre det slutt, ja. Makan til dramaqueen. Anonymkode: b044b...dcb
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:20 #13 Skrevet mandag kl 08:20 Mannen min har ALDRI i løpet av de 19 årene vi har vært sammen sagt eller hatt en mening om hva jeg gjør. Jeg aldri med han heller. Da barna var små avtalte vi selvfølgelig, men trengte aldri spørre eller ha begrensinger . Aldri. Ikke én eneste gang. Dere er to individer. Én helg i mnd må da han få lov til. Er du usikker på hva han gjør på byen? Usikker på deg selv? Anonymkode: 3c59e...2db
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:31 #14 Skrevet mandag kl 08:31 jeg vil ikke si at man er vanskelig men bare forskjellige Anonymkode: d9bc4...bb1
Anonym bruker Skrevet mandag kl 10:04 #15 Skrevet mandag kl 10:04 Jeg ville gjort det slutt med en mann som regelmessig drikker seg sanseløst full. Da tenker jeg full nok til å ikke kunne ivareta seg selv. Jeg ville ikke ønsket å være sammen med en mann med alkoholproblemer. Jeg ville også gjort det slutt med en mann som aldri ønsket å gjøre noe uten meg. Da tenker jeg normale aktiviteter som hytteturer, trening, middager med kolleger, byturer med venner. Anonymkode: b8628...634
frk Nilsen Skrevet mandag kl 11:09 #16 Skrevet mandag kl 11:09 Ut på byen med venner er helt ok og ikke noe å henge seg opp i. Inntaket av alkohol derimot, det er en annen sak.
Anonym bruker Skrevet mandag kl 12:19 #17 Skrevet mandag kl 12:19 Det er ikke rart det er så mange single om dette her er grunn til å droppe ham. Én gang i måneden på byen? Det må du nesten bare tåle, altså. Om han aldri vil være med deg i helgene skjønner jeg at du ikke orker, men om han stort sett er med deg, men vil ha denne turen ut en gang i måneden så får han vel lov til det? Selv er jeg sammen med en mann på 21. året som gjerne går ut 1-2 ganger i måneden. Oppfører seg alltid, og kommer alltid hjem til meg. Full, ja, men i grei form. Han sjangler seg ikke hjem. Noen ganger er jeg med ham, men jeg trives best hjemme, så jeg lar han kose seg. Tror det er viktig i vårt forhold at han må få lov til å ta denne turen ut. På samme måte som at jeg må få lov til å bruke mye tid på hobbyen min. Anonymkode: 8e92a...faf
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:22 #18 Skrevet mandag kl 16:22 Jeg og fire venninner har skravleklubb en gang i måneden, mener du det er feil også? Skulle jeg heller vært hjemme med mannen? Hva med mannens filmklubb? De er en gjeng med kompiser som samles 2-4 ganger i måneden og ser serier og filmer sammen, lager vafler, spiser is og koser seg. Skal jeg begynne og reagere på det fordi han heller burde vært hjemme sammen med meg? Nei, skal man ha et livslangt forhold med noen så må man tåle å ha et liv hver for seg også altså, man kan ikke alltid være sammen. Forholdet trenger det, at man får noen impulser utenfra og av og til møter venner uten å ha "kjæresten på slep". Livet har flest hverdager, og vi har virkelig nok tid sammen, vi trenger noen opplevelser hver for oss også. At mannen din går ut med kompiser en gang i måneden er helt innenfor. At han i 40 årene drikker seg dritings er jeg litt mer kjølig til, det synes jeg ikke er særlig sjarmerende 🙈 Anonymkode: 4cd1e...8e7
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:26 #19 Skrevet mandag kl 17:26 En mann på over 40 år som føler han må drikke seg sanseløs månedlig, det hadde blitt en eks for meg. Bekymringsfullt forhold til alkohol, ulike verdier. Ikke forenelig med et godt forhold. Når han i en alder av over 40 år drikker seg sanseløs såpass ofte som en gang i måneden er, så viser han at han har et problematisk forhold til alkohol. Og når han gjør dette så regelmessig, i denne alderen, så er det bare å regne med at det vil vakke på seg. Du gruer deg til disse helgene, og han (og du) mister mest mest trolig også minst dagen etter han har drukket seg sanseløs. Unn deg selv bedre for fremtiden, Ts! Anonymkode: 4b5e1...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå